Mitä mieltä perheestä jossa on kaksi äitiä ja isä?
Törmäsin tälläiseen järjestelyyn lapseni päivähoitoryhmässä. Lasten bio vanhemmat ovat naimisissa ja heidän kanssaan rakkaussuhteessa elää toinen nainen. Perhe on aivan ihana, mutta onhan tuo rohkeaa valita tuollainen elämäntapa. Kaikki kolme aikuista tuntuvat rakastavan toisiaan paljon ja lapset voivat hyvin. Onhan nyt toki vuosi 2009 mutta kuitenkin yllätyin nuoren perheen futuristisesta elintavasta.
Kommentit (20)
Siis onko tuo toínen nainen hankittu bio-vanhemmille MOLEMMILLE iloksi? Vai ovatk onuo naiset pari ja isä hengaa muuten mukana? Asuvat siis kaikki samassa kämpässä?
Eniten ihmetyttää, että jos naiset ovat pari niin luulis miehen etsivän itselleen kunnon kumppanin...
No, henkilökohtaisesti ei mulla mene jakoon. Aikuiset voi kehitellä mitä vaan elämäntapoja, mutta lapsia ei siihen pidä sotkea.
Itse en ymmärrä, mutta on paljon muutakin tässä hullussa maailmassa mitä en ymmärrä.
Enkä antaisi lapseni leikkiä tällaisen perheen lapsen kanssa. Liian outoa.
Oletko ihan tosissasi? Etkö tarvitse tuon kummempia perusteluita?
Enkä antaisi lapseni leikkiä tällaisen perheen lapsen kanssa. Liian outoa.
Jokainen eläköön tavallaan. Eipä tuollainen itteeni häiritse, mitäs se muille edes kuuluu. Enkä todellakaan alkais rajottaa lasteni kaverisuhteita tollasen perusteella. Suvaitsevaisuus kunniaan!
voin kuvitella miten homojen/lesbojen vastustajat marssivat sankoin joukoin homoparin ovelle seipäin ja hiilihangoin varustettuina ja repisivät perheen hajalle koska se ei heitä miellytä..
Sairaat paskiaiset.
Oletko ihan tosissasi? Etkö tarvitse tuon kummempia perusteluita?
Kaikkea ei tarvitse suvaita tai hyväksyä.
Oletko ihan tosissasi? Etkö tarvitse tuon kummempia perusteluita?Kaikkea ei tarvitse suvaita tai hyväksyä.
Mua kiinnostaa miten tuo kielto toimisi käytännössä jos vaikkapa minä olisin sielä valvomassa tilanteen kulkua. Puuttuisin nimittäin välittömästi tuohon syrjintään ja soittaisin poliisit paikalle selvittämään asiaa.
Mua kiinnostaa miten tuo kielto toimisi käytännössä jos vaikkapa minä olisin sielä valvomassa tilanteen kulkua. Puuttuisin nimittäin välittömästi tuohon syrjintään ja soittaisin poliisit paikalle selvittämään asiaa.
Tässä maassa saa sentään vielä seuransa ja oman lapsensa seuransa valita ilman viranomaisten puuttumista asiaan. Tervetuloa vain valvomaan ja soittelemaan poliisille.
Tässä maassa saa sentään vielä seuransa ja oman lapsensa seuransa valita ilman viranomaisten puuttumista asiaan. Tervetuloa vain valvomaan ja soittelemaan poliisille.
No eiköhän tuohonkin epäkohtaan tehdä nopeasti lakimuutos. Kiusaajat ja heidän vanhempansa on saatava vastuuseen.
[/quote]
[/quote]
No eiköhän tuohonkin epäkohtaan tehdä nopeasti lakimuutos. Kiusaajat ja heidän vanhempansa on saatava vastuuseen.
Jaa, millainen lakimuutos? Lasten ja aikuisten on oltava ns. kaikkien kavereita. Jahha.
Törmäsin tälläiseen järjestelyyn lapseni päivähoitoryhmässä. Lasten bio vanhemmat ovat naimisissa ja heidän kanssaan rakkaussuhteessa elää toinen nainen. Perhe on aivan ihana, mutta onhan tuo rohkeaa valita tuollainen elämäntapa. Kaikki kolme aikuista tuntuvat rakastavan toisiaan paljon ja lapset voivat hyvin. Onhan nyt toki vuosi 2009 mutta kuitenkin yllätyin nuoren perheen futuristisesta elintavasta.
esim. perheen äidin naimaton sisko, eikä se hämmentänyt lasta.
Eikös Venny Soldanin ja Juhani Ahon kanssa asunut Vennyn Tilly-sisko, jolla oli Juhanin kanssa lapsiakin? Mutta olihan noita vanhojapiikoja sisarusten perheissä muutenkin.
Aivan ja kun lapsesi tahtoo leikkiä homoparin lapsen kanssa niin sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua leikkiin sillä HE OVAT VALINNEET SEURANSA.
Jaa, millainen lakimuutos? Lasten ja aikuisten on oltava ns. kaikkien kavereita. Jahha.
Aivan ja kun lapsesi tahtoo leikkiä homoparin lapsen kanssa niin sinulla ei ole mitään oikeutta puuttua leikkiin sillä HE OVAT VALINNEET SEURANSA.
Eikä ole ollut kyse homoparista, vaan 2 naista + 1 mies -kuviosta. Mutta lapsen huoltajana minulla on aina oikeus puuttua lapsen seuraan.
Kapiteelien käyttö ei muuten tee viestistäsi yhtään painokkaampaa, päinvastoin, se tekee siitä typerämmän.
ja naiset siis tykkäävät toisistaan sekä miehestä ja mies tykkää heistä molemmista. Suoraan kertoivat kun kysyin asumisjärjestelystä.
ap