Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kierrätysvaatteista pois hajustetun pesuaineen tuoksu?

Vierailija
19.09.2009 |

Löysin kirpparilta kivan haalarin pojalle, mutta haisee tosi voimakkaalta pesuaineelta. Yhden kerran olen pessyt omalla tuoksuttomalla pesuaineella, mutta eihän se haju pesukoneessa lähde. Mikä auttaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuleta ulkona yön yli tai vaikka parinkin yli - mitä viileämpi ilma, sitä tehokkaammin se raikastaa ja poistaa hajun.

Kyllä sen hajun irti saa, ei ne pysyviä ominaisuuksia ole.

Vierailija
2/5 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku kunnon hajustepulveri tai huuhteluaine. Ja mielestäni kierrätysidea + ekologinen näkökulmä häviää jos vaatetta joutuu pesemään ennen käyttöä useita kertoja.

Siksi en kirpparilta voi ostaa vaatteita astmaperheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liota vaatetta hetki pesuvedessä, jossa noin desi tavallista etikkaa. Haju on poissa! Tunnissa on lähtenyt pahimmatkin hajut pois mun kokemuksella. Sellaisetkin, mitä pesukone ei ole vienyt mennessään useammallakaan pesukerralla.

Vierailija
4/5 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen 1-3 kertaa ennen käyttöä hajun voimakkuudesta riippuen ja etikkaa kanssa käytän jos on oikein karmeat kemikaalit haisemassa.

EN ymmärrä mihin se ekologisuus siitä häviää, jos käsin liottelee etikassa??? Ei niitä koko ajan tarvitse koneessa pyöräytellä vai etkö osaa pestä käsin?

Vierailija
5/5 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen törmännyt siihen miten järkyttävän voimakkaan hajuisia pesuaineita käytetään lasten vaatteissa!

Kerran ostin kirpparilta lakanat jotka oli pesty todella voimakkaan hajuisella pesuaineella, pesin ne pesukoneessa 2 kertaa 95 asteessa ja kuivatin ulkona, silti se haju lähti vasta kun lakanoita oli käytetty ja pesty 3-4 kertaa.

Minkä ihmeen takia jotkut haluavat vaatteiden haisevan kilometrien päähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi