Kellään kokemuksia JULIA LIVING - yhtiöstä, joka vuokraa asuntoja pitkin Etelä-Suomea?
Vaikuttaa oikein hyvältä mutta enpä ole löytänyt kuitenkaan mitään kommentteja kyseisen firman toimintatavoista.
Kommentit (156)
Not recommended. Booking is easy, but canceling is difficult. Lots of emails sent, chats done. My booking fee not returned yet. They use a lot of third party systems for signing documents or providing bank details. No phone number, people without surnames.
Experienced kirjoitti:
Not recommended. Booking is easy, but canceling is difficult. Lots of emails sent, chats done. My booking fee not returned yet. They use a lot of third party systems for signing documents or providing bank details. No phone number, people without surnames.
Why do you want to cancel? Something wrong with their apartments?
Toimintatavat ei toimi, ei voi soittaa, ei vastata meileihin, mikään ei toimi. Toimintatavat vanhanaikaiset byrokraattiset.
Halvat hinnat ja pienet asunnot houkuttelee asumaan ketä vaan.
Meininki on kuin opiskelija-asuntolassa ellei pahempaa.
Narkkeja,juoppoja,kännisiä virolaisia ja naisille huutelijoita.
Asuin vuoden 8kk ja sitten riitti.
Nostelen tätä ketjua. Muita kokemuksia, onko yhtään hyviä?
Asutaan puolison kanssa Tikkurilassa heidän asunnossa. Täysin uusi taloyhtiö ja ollaan ensimmäiset asukkaat huoneistossa - oltiin myös ensimmäisten joukossa jotka muuttivat rappuun talon valmistuttua. Laadukkaita materiaaleja käytetty ja sijainti täydellinen. Mutta harkitsemme vakavasti poismuuttoa koska asukkaiden irtainvarastoihin murtauduttiin ihan vasta kaksi kertaa viikon sisällä - myös meidän.
Edessä olisi siis sopimuksen irtisanomisen neuvottelu koska olemme asuneet alle vuoden.
Harmi koska pidämme asunnosta paljon mutta nämä murtautumiset olivat nyt liikaa. En halua jäädä odottelemaan milloin murtaudutaan asuntoihin asti.
Pieniä koppeja. Vuokra kova. Isännöintipalvelu huonoa. Ei enää ikinä!!!
Tutustumatta paskaa. Ja jotenkin haisee sissimarkkinointi tässä aloituksessa
Asunnot uusia, eli asunnossa ei ole mitään vikaa. Puuttuu sähköinen huoltokirja, vian ilmoittaminen hankalaa, koska huolto ei reagoi ensimmäiseen ilmoitukseen. Samasta viasta pitää olla monta kertaa yhteydessä.
Isännöitsijä ei seuraa missä ajassa huolto on korjannut asukkaan ilmoittaman vian, vai onko ilmoitettuun vikaan reagoitu mitenkään.
Luvataan asioita, mutta niitä ei koskaan toteuteta, koska kenellekään ei kuulu valvoa niiden toteutusta. Kukaan ei ota vastuuta mistään.
Asiakaspalvelu ystävällistä, mutta selkeästi heiltä puuttuu tietämystä ja kokemusta asioiden hoitoon.
Asumisviihtyvyyttä laskee yllämainitut asiat. Vuokrat ovat keskitasoa kalliimmat.
En voi suositella. Kallion asunnoissa alkoi viikko sitten sisäkattoremontit n. tunnin varoitusajalla. Remontit aloitettiin tyhjistä asunnoista, mutta parin viikon päästä alkaa ensimmäiset remontit asutuissa asunnoissa. Lain mukaan remonteista tulisi ilmoittaa 6kk etukäteen. Remontti kestää n. viikon, eikä kukaan oikein tunnu tietävän, kuinka paljon remontista aiheutuu pölyä ja voiko asunnoissa edes asua remontin aikana.
Komppaan myös ylempiä, viesteihin ei vastata, huolto ei toimi, saunavuoroja perutaan koko ajan, koska saunan ajastin jatkuvasti sekasin.
Olen myös katsellut noita niiden asuntoja, mutta en ole uskaltanut vuokrata kun oikein missään ei ole kokemusperäistä tietoa. Aika paljon on yhdessäkin talossa tyhjillään noita asuntoja, että eihän sekään hyvä merkki ole kun kyseessä on uudehko talo hyvällä paikalla.
Vuokrat kalliita. Asunto uusi ja hieno siinä ei sinänsä mitään vikaa. Asiakaspalvelu on ystävällistä mutta luvattuja asioita ei hoideta tai niistä ei tiedetä. Autopaikan hintaa nostaneet vuoden aikana jo kahdesti?? Ilman ilmoitusta. Ulkoistavat kolmansille osapuolille mielestäni liikaa. Yhteydenotto hankalaa koska ei voi soittaa. Alkuun kaikki vaikutti hyvältä mutta nyt noin vuoden asuneena tuntuu vähän huijatulta :(
Muutin juli living asuntoon koska halusin nimenomaan asua uudessa asunnossa. Ei ole ollut tarvetta olla yhteyksissä muuton jälkeen vuokranantajaan joten asiakaspalvelusta en sinänsä osaa sanoa, paitsi että vuokraus oli todella vaivatonta. Asunto on oikein hyvä :)
Sivuilla luvataan että asuntoa pääsee katsomaan ennen muuttoa, mutta nihkeätä vaikuttaa olevan asunnon katsomaan pääsy.
En ole vielä muuttanut sisään, mutta vuokraus vaivatonta ja aspa välillä kestää vastata välillä ei. Äiti asuu Julilla ja lämmöt oli pitkään poissa. Isännöitsijä ihminen lupasi henkilökohtaisesti ilmaista pesukoneen kytkentää ja poraamisia, mutta hlö vaihtui ja ei enää tietoa asiasta. Pieni vakuus on suurta plussaa, asunnot hienoja ja viattomia. Ruuhkautunut aspa näihin verrattuna pieni asia. Äidin mukaan asukkaat siistejä ja ns hyvää väkeä.
Lomakkeen kautta varataan, on helppoa päästä katsomaan.
Onko muita kokemuksia asunnon perumisesta? Mietin uskaltaako varata.
Helppo varata joo, mutta yhteyden saaminen missä tahansa asiassa/kysymyksessä/perumisessa on kyllä niin saamarin tahmeata! Kämpät kivoja, mutta ärsyttää kun kaikkea saa kysyä moneen kertaan eikä vastauksia tule. Eikä tietenkään suoraa yhteyttä kehenkään työntekijään, vain "anonyymi" yleissähköposti. ARGH! En suosittele.
JULI*
Ap