Eikö teitä inhota käyttää
kerros-,ja rivitalojen yhteisiä pyykinpesukoneita?
Bakteerit kuolee vasta 60C ja monet pesee pyykkinsä varmasti alhaisemmissa lämpötiloissa.
Tietysti on hyvä että pesumahdollisuus on koska kaikilla ei ole omaa pesuonetta, mutta on tullut vain mieleen. En pystyisi.
Kommentit (48)
Sieniä?
Öh? Ei minun perheen vaatteissa ole hometta!
Voi niitä pesutuvankin koneita siistiä: käyttäkää välillä etikkapesua.
Ihme hysteriaa.
Missä lämpötilassa papilloomavirukset kuolee? Ällöttää ajatella, että olen pessyt alkkarini 40 asteessa samassa koneessa jonkun toisen kanssa joka on ehkä myös pessyt alkkarissa alhaisissa lämpötiloissa.
Asun Ruotsissa. Kaikki käyttävät isoja, puhtaita ja toimivia pesutupia. SIIS YÖK. :)
Ei ole koskaan tullut mieleenkään, mutta kiitos vaan: Nyt inhottaa!! Mitä tästä opimme?
Mies pesee autotallin öljyrätit siellä, mutta muuten ei taloyhtiön pesutupaa käytetä.
"Kiva." Onneks mulla on oma iso hieno pesukone.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 01:56"]
Mies pesee autotallin öljyrätit siellä, mutta muuten ei taloyhtiön pesutupaa käytetä.
[/quote]
Ei inhota muuten, mutta tänään pyykkiä pestessä koneessa oli peseytynyt myös jonkun paperinenäliina. :( (Oon varma ettei ollut minun.) Kiva oli nyppiä sitä muhjua pois alkkareista ja sukista...
Ehkä inhottaa mutta mitä jos ei ole vaihtoehtoa?? Ei mahdu vessaan eikä ole pesukoneliitäntää vaikka on omat koneet???!!