Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

leikkipuistokiusattu ÄITI

Vierailija
17.09.2009 |

Mitä mietit sinä 30-40 vuotias äiti kun näät minut n. 20 vuotiaan äidin lapseni kanssa yleisessä leikkipuistossa aamu yhdeksältä lapseni kanssa leikkimässä? Miksen kelpaa juttuseuraksesi vaan lähdette pois luotani kun tulen lähelle, kuiskitte minusta ettekä halua puhua minulle. Mikä minusta tekee huonomman äidin vaikka annan kaikkeni, luultavasti olen parempi äiti kuin monet teistä. Mikä tekee minusta äidin, jonka kanssa ei voi edes keskustella.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan seuraa!

Vierailija
42/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista ihan oikeasti sattuu. Ja tapahtuu. Muistan omasta äiti-alkutaipaleestani saman.

Minä kun satuin olemaan yh-äiti ja lapsikin melko eksoottisen näköinen.

Ihmettelin sitten aikani, mikä kumma minussa/meissä on vikana. Ja vielä enemmän ihmettelin, kun yht'äkkiä aloin kelvata seuraan.

En millään halunut uskoa, että olin tullut siksi "sosiaalisesti hyväksytyksi", kun aloin seurustella tunnetun liikemiehen kanssa ja myöhemmin avioiduimmekin.

Vaan näin tämä näemmä useilla on tässä maailmassa: katostaan vain taustoja ja ulkoista statusta.

Voit muuten ap uskoa, että nämä meitä silloin vältelleet mammat perheineen eli miehineen ja lapsineen ovat sittemmin olleet seurapiireissä persona non gratoja - siitä olen minä pitänyt huolta.

Sitä vastoin ne ystävälliset ihmiset ovat saaneet huomata päässeensä melko mukavasti niin liiketoimissaan kuin seurapiireissäkin esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti alla oleva idioottiäiti ei koskaan osu kohdalleni. Eivätkä hänen lapsiraukkansa oman lapseni tuttavapiiriin, varjele!

ihan vain siitä yksinkertaisesta syystä, että en kestä sitä tapaa, jolla äiti lapsilleen puhuu ts. huutaa. kenenkään ei pitäisi kokea sellaista. yleensä kyllä lähdemme pois, kun tämä äiti saapuu paikalle. jos minun pitäisi jäädä, niin en voisi vastata omista teoistani.

Vierailija
44/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasta ip-kerhosta tai tarhasta hakiessa saatan jollekin tuntemattomalle vanhemmalle sanoa jotain, vaikka kamalan kurjasta kelistä tms, niin todella monesti saan vain mulkaisun takaisin, vissiin pitävät hulluna kun puhun tuntemattomille :) Että en usko vian olevan välttämättä sinussa, vaan jotkut ovat niin kuppikuntaisia tms, etteivät osaa kommunikoida vieraan ihmisen kanssa.

Vierailija
45/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokevat sinun katselevan heitä nenänvarttasi pitkin?? nyrpisteletkö nenääsi??? ehkä et vaan ole helposti lähestyttävä...

Mulle on aivan sama kuka äiti on kaunis, hoikka, rikas, köyhä, mamu, juntti jne.

Joskus puistossa en ole juttutuulella, juttelen kun sille tuntuu, enkä ota nokkiini jos joku ei mun kanssa juttele. Minä menen puistoon, että lapset saavat leikkiä en sen takia et mulla olis joku juttukaveri.

Vierailija
46/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on se taito hallussa vanhemmat ovat hämäläistyneet.

Vierailija
47/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea solmia siellä mitään tuttavuussuhteita. Ja tietyt mammat juoksivat karkuun kun näkivät, että mä tuun. Enkä mä ollut edes liian nuori, liian kaunis, liian hieno, liian ..... mitään.

Jollekin sanoin vaan , että hei kun olin tarpeeksi lähellä, en muuta ja sitten sekin seuraavalla kerralla juoksi karkuun kun näki mut lapsineni.

Vierailija
48/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit kiersivät kaukaa. Vahinko vaan, ettei s eisukki ollut aktiivikävijä vaan kävi tosi harvoin.

Yksikseen siellä sai olla.

Stadissa. Kahdessa on avoin ja kiva meininki, mutta yhdessä on todella vittumainen juorurinki, en sitä pysty oikein mitenkään muuten kuvailemaan.

Jo pelkkä puistoon meneminen on kuin menisi alasti johonkin toimistoon. Juttu pysähtyy, kaikki katsovat päästä varpaisiin, eivät vahigossakaan tervehdi ellen ehdi ensin, ja sitten jatkuu juttu ja samantahtinen hytkytys.

En aidosti tiennyt, että tällaista on edes olemassa, ennen kuin tutustuin leikkipuistokulttuuriin.

Paikasta tämä on kiinni - kahdessa muistossa puistossa fiilis on aivan erilainen.

Vierailija
49/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös 20v nuori äiti ja nyt kun puistossa olen alkanut käymään, niin tosiaan huomaa ettei seuraani kaivata.

Hymyilen muiden lapsille ja jos tulevat puhumaan niin juttelen takaisin. Koen ite olevani helppo lähestyä ja avoin.

Iässä siis luultavasti vika :s

Eilenkin kun olin puistossa ja siellä ei ollut muita, niin yks äiti kävi kahden lapsen kanssa kääntymässä portilla ja vissiin toteamassa, että en kelpaa seuraksi ja yksin ei viiti olla. huoh..

Vierailija
50/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät otettiin hyvin vastaan puistossa, ehkä liiankin hyvin. Vaimoni antoi porttikiellon puistoon.

Vierailija
51/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon nuorten äitien ongelmaan, että kohdellaan väheksyvästi.

Itse olen 29 v, mutta olen todella nuoren näköinen- pieni ja hoikka. Minua on usein luultu teiniäidiksi/ nuoreksi äidiksi- ja kohtelu on ollut sen mukaista, alentuvaa.

Jännää on ollut se, että kohtelu on muuttunut kuin taikaiskusta parempaan, kun ikäni on tullut esille.

Vierailija
52/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi väestö vain tekee elämän rankemmaksi. Samalla tuomitaan lapsuus.

Eipä tuo yllättä meistä jokainen voi miettiä miten alhaisesti ajattelemme teineistä. Voin myöntää minä itse halveksin räkiviä v sanaa hokevia aknenaamoja.

Vierailija
53/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi sinua syrjitään on tod.näk. ikäsi. Suomessa kun on "normaalia" tehdä lapset 30-38-vuotiaana ja siinä vaiheessa pitää olla oma asunto, kaksi autoa ja koira. Jossei noita löydy, on paska äiti. Ai niin joo ja nuoret naiset eivät tunnetusti muuta tee kuin makaa kotona mystisillä sossun tuilla jotka tietysti ovat tonnien luokkaa :D.

Vierailija
54/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vuotias tai yli on ollut teiniäiti hahaha!:D

Vierailija
55/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitten vaikka idiootti, mutta en todellakaan halua/kestä kuunnella sitä rääkymistä ja alistamista, mitä ko. äiti harjoittaa lapsiaan kohtaan.

lapset ovat ihan ok ja kivoja, mutta valitettavasti äiti tulee usein mukana. ja hänen tulonsa kyllä kuuluu jo kaukaa.

t. se idiootti :-)

Vierailija
56/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävänsä teiniltä. kyllä ne parikymppiset meidän vanhempien silmissä menee teineistä eikä se käytöskään ole sen parempaa kun vaikkapa katsoo BB:stä miten kypsiä ne parikymppiset on. En nyt yleistä mutta 20v on vielä lapsi itsekin.

Vierailija
57/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herranjumala miten lapsellinen olet:D

Minkunkin silmissä bb:n kolmekymppiset ovat lapsia!:D

Mä en ymmärrä mikä teitä vanhempia naisia risoo siinä että JOTKUT haluavat saada lapsia siinä hedelmällisimmässä iässä?!

En minäkään tule nokka pystyssä valittamaan teidän iätänne. Eikä kiinnosta, hankkikkaa ne muksut niinkuin itse parhaaksi näette:D

eli hyvää syksyn jatkoa vaan:D vähän itseluottamusta kehiin;)

Vierailija
58/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB kuten koulunpiha ei eroa juurikaan nokkimajärjestys käyttäytymisessä puistoista joissa vanhemmat ja lapset käyvät.

Minusta on lapsellista käyttää hymiöitä keskustelupalstoilla.

Vierailija
59/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hellanlettunen sun kanssas. Tiesitkö että bb:hen valitaan juuri noita "idioottityyppisiä" että se tekisi ohjelmasta kiinnostavan:D vai voitko väitää niitä 30+vuotiaita tosi kypsiksi TAI TERTTUA joka on sinuakin vanhempi:D

On se kiva että leimataan teiniäidiksi ennen kun lapsi on vilä syntynytkään.

Ja sama kun minä sanoisin että kaikki vanhemmat naiset ovat mummoja MUTTA en yleistä:D juuri näin...

t.23v ja vaikeiden hoitojen jälkeen odotellaan meidän pian syntyvää ihmettä.

En tiedä mikä minusta tekee lapsen?

Vierailija
60/97 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne älähtävät joihin kalikka kalahtaa.

Itselläni (35v.) ei ole tullut mieleenkään syrjiä ketään ikänsä takia tai olla juttelematta.

Sanoisin ap, että taitaa noilla mammoilla olla itsetunnosta kiinni asia.

Minua taas ärsyttää ikäiseni (aikuiset?) keillä 1-2 lasta ja ovat niiiiin tietävinään kaiken lapsista ja tekevät kaiken oikein ja pukeutuvat juuri oikein joka paikkaan. Niin pikkusieluista hommaa.

Elämä pyörii joidenkin vaatemerkkien ja etelänmatkojen ympärillä. Aivan rasittavia!

Ja ihan turha verrata 20v. äiti johonkin BB-idiootteihin. Katsokaapa siellä vaikka jotain Ninoa. Huhuhhuh. Ompa siinä aikuinen mies.

Sydämen sivistyksestä kertoo käytös. Valitettavan moni tinkii tiukan paikan tullen jopa omista hyvistä periaatteistaan. Ja vain siksi, että tulisi itse hyväksytyksi.

Ap:n esimerkki on kuin suoraan koulukiusaamis-kuvioista.

Nämä syrjivät mammat: jos lastanne joskus kiusataan. Älkää ottako opettajaan yhteyttä vaan katsokaa peiliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä