Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö menemättä naimisiin jos miehesi ostaisi sinulle vihkisormukseksi

Vierailija
17.09.2009 |

hopeisen sormuksen jossa zirkoni?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vain on uusi. Ja minulla on nikkeliallergia, joten se asettanee rajoituksia. Mutta nykyinen miesystävä halusi kihloihin, ja esitti, että voisi saada kaveriltaan halvalla sormukset, joille tällä ei ole enää käyttöä.. No joo, antaapa olla jollei muuta tarjousta tule..

Vierailija
2/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka oikein miehensä valitsee!? :-O

Me ollaan aikanaan menty naimisiin rakkaudesta, köyhinä mutta onnellisina ja umpirakastuneina. Säästettiin pari kuukautta että saatiin mielestämme hienot hopeiset sormukset, jotka on palvelleet erinomaisesti pitkään - ne on merkkinä siitä rakkaudesta, joka on meidän suhteen kantava voima, ei miehen tai mun palkkapussin paksuudesta, jota pitäisi sitten esitellä uteliaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin eikä ollenkaan kihloihin. Ei hankittu kihlasormuksia. Vihkiäisissä molemmat sai yhden yksinkertaisen kultasormuksen.

Vierailija
4/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpattavan barbaran kanssa. On sitte linjassa

pitää olla aito, vaikka vaatimattomamman näköinen. ohutkin kultasormus olisi käynyt, jos olisi ollut oikeesti köyhä mies

Vierailija
5/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kysymys... en usko etta naimisiin meno vaikuttaa juurikaan parisuhteeseen, saati sitten se sormus. Menisin naimisiin vaikka tuohisormuksella jos mies on se oikea ...

Vierailija
6/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin sain valita vihkisormukseni ihan itse, ja valitsin hopeasormuksen, missä ei ole mitään kiveä, arvo jotain 30e

Vierailija
7/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä esim valkokultaa joka on itseasiassa kalliimpaa kuin keltakulta?

Vierailija
8/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä rinkulan sitä sormeensa laittaa tai laittaako ollenkaan, kun se sormus ei ole se naimisiinmenon pääasia.

En mene naimisiin sen takia, että voisin kavereille hehkuttaa, että "kato nyt kuinka kalliin sormuksen mä sain, kyllä mä sitten rakastan mun miestä".

Tietysti on kiva, että sormus näyttää hyvältä, jos sitä aikoo sormessaan pitää koko loppuelämän. Mutta sillä ei ole väliä, ainakaan mulle, onko se hopeaa vai valkokultaa vai mitä lie.

Kuinka monen mies nykyään sitäpaitsi ostaa vihkisormuksen ilman, että nainen on makutuomarina?

Vierailija
9/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei edes ostettu vihkisormuksia, vaan ainoastaan kihlasormukset.

Vierailija
10/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin itse.

Vierailija
11/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisin mies, jonka kihlattu alkaisi nyrpistellä nenäänsä sormukselle, voisin harkita uudestaan noin pinnallisen eukon katselemista.

Vierailija
12/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen häitä, kihlasormuksilla mentiin naimissin, vaihettiin ne osana seremoniaa.

13/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus on jo. En kaipaa enempää killuttimia sormiini.

Vierailija
14/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies unohti (minä myös) koko vihkisormukset :). Siunattiin sitten vihkisormuksiksi kihlasormukset, jotka ei mitkään kalliit olleet. Kultaa kylläkin.

Vierailija
15/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes seurustelisi tuollaisen kitsastelijan kanssa.

Vierailija
16/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisin mies, jonka kihlattu alkaisi nyrpistellä nenäänsä sormukselle, voisin harkita uudestaan noin pinnallisen eukon katselemista.

ihme touhua nuo sormus jutut! Pakko saada se kallein ja hienoin.

17/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme touhua nuo sormus jutut! Pakko saada se kallein ja hienoin.

Vierailija
18/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se aika tavanomaista ja tylsää nimittäin "sormus" jotenkin vanhoillista ja kristillistä. Oma mieheni hankki tatuoidun sormuksen ja sain itse päättää kuvion.

Vierailija
19/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en varmaan haluaisi sellaista lainkaan. en muutenkaan käytä sormuksia.

Vierailija
20/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihkisormus ja miehellä ei. Minä kun olin naimisiin mennessä sitä mieltä että tottahan pitää sormus olla ja mies taas oli sitä mieltä että sormukset ovat epäkäytännöllisiä eikä hän semmoista kuitenkaan käyttäisi. Niinpä valkkasin kivan sormuksen ja käytiin ostamassa se, mies maksoi. Ei ollut kalleimmasta päästä, varmaan tuollainen hopeinen zirkonisormuskin maksaa enemmän. Molemmat olemme tyytyväisiä. :)

Mutta jos jo sormusvalinnasta tulee noin iso numero, mahtaako avioliiton arjen ongelmanratkaisu sujuakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan