Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö menemättä naimisiin jos miehesi ostaisi sinulle vihkisormukseksi

Vierailija
17.09.2009 |

hopeisen sormuksen jossa zirkoni?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ostaisi tuollaisen hopeisen zirkonisormuksen JA USKOTTELISI MINULLE, että se on valkokultainen/platinainen timanttisormus, kyllä vähintäänkin ihmettelisin. Toisaalta miettisin, onko hänellä suunnitelmissa lyhyt liitto, kun se merkiksi on hankittu noin huonosti käytössä kestävä sormus.

Jos sormus on ostettu yhteistuumin (molempien tiedostaessa sormuksen laadun), ei asiassa ole mitään mietittävää.

Mielestäni asialla ei ole niinkään tekemistä pihiyden kanssa vaan sen kanssa, että kuinka hyvin (tai huonosti) kumppani minut tuntee. Kyllä hämmentyisin täysin toiveideni vastaisista lahjoista, oli kyseessä sitten sormus, alusasu tai matka.

Vierailija
22/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä otin riskin (samoin kaksi siskoani ja veljeni vaimo), että mies ostaa ko.laisen sormuksen, kun sanoin, että haluan nähdä sen vasta alttarilla, kun hän pujottaa sen mun sormeen. Saimme kaikki oman näköisemme kauniit kultasormukset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on rahaa ja törsäilee ympäriinsä ostellen kallista tavaraa jne ja toisi minulle jonkun Ale -laarin killuttimen niin luultavasti ihmettelisin.

Mikäli rahaa kalliisiin sormuksiin ei ole ja mies käyttäisi rahansa mieluummin perheensä ruokkimiseen niin minusta halpa sormus olisi jopa suotavaa. Suuttuisin jos näkisin nälkää ja sormessa olisi timantteja.

Ajatus kuitenkin tärkeintä ja se että mies haluaisi sitoutua minuun. Voisin mennä naimisiin vaikka kumilanka sormessani, eipä se kulta ja timantit liitosta onnellisempaa tee.

Vierailija
24/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni sitä hinnan takia ostanut, vaan siksi kun se näytti siltä että tykkäisin. Oikeassa oli, vaikka se kieltämättä on aika vaatimaton enkä enää 10 vuoden jälkeen käytä sitä jatkuvasti. Luulen, ettei se ole täyttä kultaa vaan kullattu, osittain ontto ja siinä on kaunis vihreä kivi. Kihlasormus meillä on molemmilla hieno.

Vierailija
25/25 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on muuten hyvä niin en jättäisi. Sanoisin että älä osta sitten ollenkaan, jos et kunnon sormusta osta.

Mies osti minulle 500 euron sormuksen, joka nyt korurasiassa lojuu. Mitäpä sitä joka päivä pitämään kun mulla aina joku sotkuinen homma meneillään, ja kädet on joko taikinassa, maalitahroissa tai mullassa, minä kun en osaa hanskoja pitää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi