Oikeestiko jollain on jopa kymmenet rintsikat??
Kommentit (53)
muutamia kymmeniä, jotka ei enää mahdu päälle (osassa vielä hintalaputkin). Kun kokoni on 80G, niin ostan heti, kun on sopivat ja laadukkaat. Osa jää pitämättä, kun kutittaa tai kaarituki on kuitenkin väärässä paikassa. Eikä ne mulla käytössä vuosia kestä, pesen kyllä koneessa, inhoan käsipyykätä.
En jaksaisi olla joka ilta pyykillä, enkä halua pitää samoja alusvaatteita kahtena päivänä pesemättä.
Mulla on onneksi "tusinatissit" - voin ostaa sovittamatta liivit melkein mistä vain omaa kokoani, ja yleensä istuvat oikein hyvin. Ei tule edes kalliiksi!
-T-paitarintsikoita (ts. sileitä ja saumattomia), mustia ja sellaisia jotka ei näy valkoisen paidan alta. Muutamat joka väriä ettei tartte joka pv pestä (käytän aina 2 pv yksia rintsikoita)
-parit multiway-liivit
-pitsiliivejä parit, myös muutamaa väriä
-urheilurintsikoita myös parit
Ja ajatella, tän lisäksi pari korsettia olkaimettomien iltapukujen alle, koska olkaimettomat rintsikat ei oikein toimi mulla.
olevat rintsikat + muutamat imetysliivit, sporttiliivit yms.
Ehkä vanhimpia voisi heittää jo roskiin. Pitää olla eri käyttötarkoituksiin ja eri värejä.
Tajusin, että pelkästään viime viikon shoppailureissulla ostin sen verran liivejä, että monilla on yhteensä sen verran.
Omat lukemat lähentelee varmaan 30:a. Toiset tykkää kengistä ja laukuista, minä alusvaatteista. Hyvä, yhteensopiva setti nostaa itsetuntoa ja miehet tykkää...
Minulla on noin kolmetkymmenet. Useat urheiluliivit, imetysliivejä, tavallisia mustia ja värillisiä ja kolme korsettia. Lisäksi muutamat olkaimettomat juhlavaatteiden tai toppien alle.
Minusta tässä ei ole mitään ihmeellistä. Raskausaika oli ärsyttävää, kun joutui pärjäilemään muutamilla, mutta onneksi olen saanut nyt takaisin käyttöön entisiä liivejä.
Käytössä siis 26 liivit ja vähemmän mieluisia/vanhoja laatikossa jemmassa paritkymmenet.
Olen samaa mieltä, että liivejä pitää olla useita, eri käyttötarkoituksiin sopivia, eri värisiä ja sitten ehdottomasti niitä "seksyjä", joiden käyttö on hyvin nopeaa, mutta ah niin antoisaa...
Kahdet kaarituelliset ja yhdet sporttiset. ap
Täällä hetkellä imetän, niin käytössä imetysliivit, joita mulla myös kahdet. Hyvin olen pärjänny:) Mä ostan vain kunnon tukevat rintiskat liiviliikkeestä, että maksavat sen verran ettei useisiin ole varaa...
Käytän yksiä noin 2 päivää ja vaihdan sitten. Ostan parit uudet rintsikat noin joka kolmas kuukausi. Siivoan myös alusvaatelaatikon puolivuosittain ja heitän kulahtaneet pois.
Määrä on varmaan jotain 15-20.
kaarituelliset ja yhdet imetysliivit,jotka eivät tosin nyt ole käytössä.Oiken hyvin minä ainakin pärjään :)
Kahdet kaarituelliset ja yhdet sporttiset. ap
Täällä hetkellä imetän, niin käytössä imetysliivit, joita mulla myös kahdet. Hyvin olen pärjänny:) Mä ostan vain kunnon tukevat rintiskat liiviliikkeestä, että maksavat sen verran ettei useisiin ole varaa...
Ei minullakaan ole paljon varaa ostella useita liivejä, kun kunnolliset ne pitää olla eikä mitkään hennesin halppisliivit.siksipä vain kahdet omistan.
Kyllä mulla on reilusti liivejä, vaikkeivät mitään halpistavaraa olekaan. Maksan liiveistä alusvaatekaupassa yleensä n. 50 euroa.
Samoja liivejä ei voi pitää kahta päivää putkeen, enkä minä jaksa olla joka päivä pesemässä.
Jos liivejä käyttää monta päivää, niiden elastisuus häviää ennen aikojaan. Tosin halpisliiveissä niin saattaa käydä muutenkin.
Eri käyttötarkoituksiin eri liivit eri väreissä, niin kyllä siitä helposti 20 parin satsi tulee.
Kunnon liivit kestävät pari-kolmekin vuotta oikein käytettynä ja hoidettuna, ei niiden hinnassa siis suurta eroa tule verrattuna halpiksiin, jotka joutuu uusimaan usein.
Kolmet topatut kaarituelliset ja kahdet urheilumallit. Uusimmat liivitkin ovat jo pari vuotta vanhat, mutta ihan ok-kunnossa. Minulla on pienet rinnat, ja sopivia liivejä on vaikea löytää, joten en kovin usein jaksa lähteä etsimään. Kotona olen usein ilman liivejä.
melkein kolmetkymmenet liivit, ja kaikki halpisliivejä lukuunottamatta kaksia urheiluliivejä. Kaikki ovat H&M:n tai Lindexin liivejä, ja kestävät kyllä ihan hyvin käyttöä pari-kolme vuotta, ainakin ovat tähän asti kestäneet ja vanhimmat vielä käytössä olevat liivit ovat pian kymmenen vuoden ikäiset.
Liivejä tarvitsee olla erivärisiä, vaaleita vaaleiden paitojen alle, tummia tummien. Ja sitten t-paidat vaativat erilaisia liivejä alleen kuin paitapuserot tai juhlavaatteet, parit olkaimettomatkin on olkaimettomia asuja varten. Lisäksi on halterneck-liivit, ja sitten on parit seksikkäämmmät liivit ja korseletti erityisen romanttisia hetkiä varten, kiva välillä yllättää mies ;)
Kyllä mulla on reilusti liivejä, vaikkeivät mitään halpistavaraa olekaan. Maksan liiveistä alusvaatekaupassa yleensä n. 50 euroa.
Samoja liivejä ei voi pitää kahta päivää putkeen, enkä minä jaksa olla joka päivä pesemässä.
Jos liivejä käyttää monta päivää, niiden elastisuus häviää ennen aikojaan. Tosin halpisliiveissä niin saattaa käydä muutenkin.
Eri käyttötarkoituksiin eri liivit eri väreissä, niin kyllä siitä helposti 20 parin satsi tulee.
Kunnon liivit kestävät pari-kolmekin vuotta oikein käytettynä ja hoidettuna, ei niiden hinnassa siis suurta eroa tule verrattuna halpiksiin, jotka joutuu uusimaan usein.
rinstikoita oli laatikossa 18. Tykkään että joka asuun on oman väriset, on erimallisia - topattuja ja toppaamattomia, kuviolla, pitsillä ja ilman. Jokaiseen liiviin on 2 alkkarit koska rintsikoita kuitenkin pesee harvemmin kuin pikkareita.
ja pakko tunnustaa, etten ole ihan niin ahkera pesijä kuin muutamat täällä... Mutta olen huomannut, että laatuliivit kestävät tällaistakin käyttöä. Merkkejäni ovat Prima Donna, Marie Jo ja Freya. Eräät suosikki- Prima Donnani ovat käytössä jo neljättä vuotta, eivät ole kulahtaneet ja tukevat raskasta povea edelleen hyvin. Joten katsoisin, että aikanaan noin satasen sijoitus on kyllä maksanut itsensä takaisin! Minun ei siis todellakaan tarvitse puolivuosittain heitellä rupuisia liivejä pois, kun ei laatu nuhraannu niin pian (minulla laiskalla pesijälläkään).
Eri värisiä ja mallisia ja kolmet sporttiliivit.
Ja mä olen aina luullut että mulla on niitä vähän. Kuitenkin ostan laadukkaita rintsikoita, ja yleensä seteissä. hintaluokassa 50-90€.
Urheiluliivejä on 7 kpl, olen himoliikkuja. Arkipäivärintsikoita ostan yleensä samantien kahdet tai kolmet, vaikka samanväriset jos löytyy hyvä malli. Sama pätee alushousuihin. Kotirintsikat erikseen, juhlarintsikat erikseen, paitapuseroiden kanssa pidettävät, pusarit, topatut...
uusia en osta ennen kuin pääsen kuntoon.