Oikeestiko jollain on jopa kymmenet rintsikat??
Kommentit (53)
olin vuosi sitten Kaliforniassa, kunnon alennusmyyntien aikaa ja pelkästään sillä reissulla ostin yli 10.
Tosin 5 maksoi vähemmän kuin täällä yhdet. Jos kuppikoko ei muutu, nämä kestaa hyvin kauan.
jos joskus löytäisin sopivat ja jos imetyksen myötä kaikki vanhat liivit ei ois mennyt roskikseen.
Kaarituelliset rintsikathan pitää pestä käsin. Kun niitä on useita, ei tarvitse joka välissä olla nyrkkipyykillä.
Itselläni on aktiivikäytössä varmaan jotain 12 rintsikkaa. Eri värisiä eriväristen vaatteiden alle. Juhlavia ja arkirintsikoita. Paremmin tukevia urheilukäyttöön. Pesen rintaliivejä noin kerran viikossa.
Minulla on kolmet, joista kaksia käytän toiset pesussa toiset käytössä ja melkein joka päivä vaihdan tai ainakin jos on yhtään hiki ollut.
Kaarituellisia kaikki ja koneessa pesen, kun käsinpesussa menee nyhjyisiksi.
Oikeasti en tarvitsisi liivejä ollenkaan, mutta kun niihin on tottunut tuntuu olo alastomalta ilman.
ei niitä liivejä nyt tarvitse olla joka päivä pesemässä, jos ei sitten hikoile kun sika. Mulla pysyy monta päivää raikkaan tuoksuisina ja puhtaina.
mulla ehkä 10 kpl liivejä joista puoliakaan en käytä. On parempaakin ajateltavaa kuin liivien yhteensopivuus yms.
niin onko sitten muitakin vaatteita vähän? Yhtä vähän sukkia...?
muut pyörii pölyyntymässä kaapissa
minä olen kuvitellut, että kaikilla on vähintään kymmenet rintsikat. Vaikka toisaalta, kyllä sitä kait vähemmilläkin pärjäisi.
Yleensä illalla heitän päivän vaatteet pesukoneeseen ja yksi kuivariin ja aamulla päälle. Rintsikoita en edes joka päivä pese. Ihan hyvin on näin toimeen tltu, en ole koskaan edes ajatellut, että pitäsi olla useammat. Miksi ihmeessä?
Jos olisi liivimalli johon lintu ei takerru ja ei pitsiä, voisi lintu saada niistä hyvän lepopaikan puutarhassa. Ainakin jos puhtaat ja katoksen alla. Kuin riippukeinu.
Mulla ei ole kuin kolmet. Käytän kotona ja navetassa samoja.
hirveetä tuhlausta oikeastaan