Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit, kun näit ensimmäisen kerran vauvasi?

Vierailija
17.09.2009 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen, että ehkeivät ne ensimmäiset ajatuksetkaan siitä omasta vastasyntyneestä ole aina niin poliittisesti korrekteja. Itse voin tunnustaa, että ensimmäinen ajatukseni nähdessäni oman tyttäreni oli "Voi ei, miksi tuo on niin ruma?"

Tästä spontaanista reaktiosta olen tuntenut syyllisyyttä ja murehtinut ensimmäisen hetkemme alhaisia ajatuksia. Eihän se nyytti nyt kaunis ollut, verisenä ja turvonneena, eikä lainkaan sen näköinen mitä olin kuvitellut tai 4D-ultrasta nähnyt. Nenä oli lytyssä, enkä tunnistanut hänessä yhtään omaa tai puolisoni piirrettä.

Toki turvotus laski parissa päivässä ja lapsi on nyt vanhempana kaunein ja ihanin pieni tyttö maan päällä, enkä tätä ammoista ajatustani tule kenellekään livenä koskaan paljastamaan :)

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana poika, miten se voikaan olla noin suloinen, ja täydet 10 pistettäkin se sai, uskomatonta!

Loppuraskaudessa tuli sellainen epätodellinen olo, ajattelin että ei meille oikeasti voi tulla vauvaa. Ajattelin että siinä täytyy vähintäänkin olla jotain pahasti vialla, tai ainakin se on omituisen näköinen. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän