Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuden hetki -ohjelman rasisti sai varmaan lähtee Ibarilta. Mutta

Vierailija
16.09.2009 |

mikä on irtisanomisen syy?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin mielestäni oli "hauskaa" ko. näköisen miehen rasismi... Esim. amerikkalaista mustaihoisestahan hän olisi käynyt itse täydestä.

Vierailija
22/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönsi varastaneensa työpaikalta ja harrastaneensa seksiä työpaikallaan. Lisäksi myönsi ladanneensa piraattiohjelmia koneelleen. Myönsi myös ettei palkkaisi maahanmuuttajaa työtiimiinsä ja että työssään on usein luistanut vastuustaan. Lisäksi myönsi olevansa rasisti.

Miten IBM voisi pitää moista enää palkkalistoillaan? Tuostahan se maine olisi kärsinyt jos ei olisi potkuja saanut. Ei esimiesasemassa oleva noin voi tehdä missään työssä ja päästä siitä kun koira veräjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään kateltaisi tollaista pelleä!

Vierailija
24/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä olis tapahtunut nykyisessä (tai nyt siis entisessä) työpaikassa. sen seksijutunkin sanoi tapahtuneen toisessa työpaikassa. muihin ei ehtinyt kommentoida kuten tuohon varastamisjuttuun. joten irtisanominen EI voi johtua tuosta ohjelmasta.

Myönsi varastaneensa työpaikalta ja harrastaneensa seksiä työpaikallaan. Lisäksi myönsi ladanneensa piraattiohjelmia koneelleen. Myönsi myös ettei palkkaisi maahanmuuttajaa työtiimiinsä ja että työssään on usein luistanut vastuustaan. Lisäksi myönsi olevansa rasisti.

Miten IBM voisi pitää moista enää palkkalistoillaan? Tuostahan se maine olisi kärsinyt jos ei olisi potkuja saanut. Ei esimiesasemassa oleva noin voi tehdä missään työssä ja päästä siitä kun koira veräjästä.

Vierailija
25/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-tykätystä työntekijästä.

Vierailija
26/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai potkut ao. ohjelman takia.. miksiköhän valehteli?

Vierailija
27/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoittaa, että ei palkkaisi maahanmuuttajaa omaan tiimiinsä, niin kyllähän se väistämättä tuo mieleen, että koko firma on rasistinen, jos tuollaista suvaitsee. Saihan se Kiesikin potkut kerrottuaan julkisesti mielipiteensä naisista.

Vierailija
28/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei palkkais ulkomaalaisia niin onhan se rasisti.

Mutta voiko olla rasisti jos inhoaa omaa rotuaan?

Vierailija
29/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei palkkais ulkomaalaisia niin onhan se rasisti. Mutta voiko olla rasisti jos inhoaa omaa rotuaan?

Ei voi hyväksyä muita jos ei hyväksy itseäänkään.

Traaginen tyyppi.

Vierailija
30/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan Hitlerinkin äiti juutalainen...

Vierailija
31/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajuta, että eri ihmisrodut syrjivät toisiaan, väristä välittämättä.

täällä ihmetellään miten voi olla rasisti jos on aurinkoaottanut. ei kait rasismi väriä kannata.

ole vain valkoisten "omaisuutta", vaan kyllä rasisti voi olla mitä etnistä taustaa tahansa. "Huvittavaksi" tämän ohjelman hemmon "rasismin" teki se, että hänen ulkonäöllään voisi kuvitella olleen myös itse rasismin kohteena. Vaikka eihän kiusattunakaan oleminen estä sitä, etteikö kiusaisi itse toisia.

Vierailija
32/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin mielestäni oli "hauskaa" ko. näköisen miehen rasismi... Esim. amerikkalaista mustaihoisestahan hän olisi käynyt itse täydestä.

kuva haulla "mustaihoisia" ihmisiä, huomaat kirjon olevan "valkoisesta" "pikimustaan".

Ibari-mies täyttää ulkoiset kriteerit täysin.

Vierailija
33/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi ei palkkais ulkomaalaisia niin onhan se rasisti.

Vierailija
34/41 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"Huvittavaksi" tämän ohjelman hemmon "rasismin" teki se, että hänen ulkonäöllään voisi kuvitella olleen myös itse rasismin kohteena.

[/quote]

Ja varmaan jonkin sortin mulatti olikin. Toisekseen eikö yksi kysymyksistä ollut, että toivoisitko, että äitisi kertoisi sinulle, kuka on isäsi... Eli itse oletin (huom. oletin vain), että äidillä onkin ollut musta tai tumma mies ja tää tyyppi oli seurausta siitä.

Vierailija
35/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"low cost country" and "high cost country" ?

ja irtisanoa rodun perusteella toisesta ryhmästä ?

Vierailija
36/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasisti on häirikkö, koulukiusaaja joka itse kärsii eniten rasistisesta asenteestaan.

Vierailija
37/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on irtisanomisen syy?

Sen tiedän että YT:t on ibarilla käyty, moni entinen työkaverini sai siinä yhteydessä kenkää. Mielestäni tää tyyppi kuuluu samaan porukkaan, ainakin nimi on jollain tasolla tuttu vaikka itse en tyyppiä tunnekaan. Itse siis olen myös entinen ibarilainen.

Sitäpä ei taas tiedä kuinka paljon iski pärstäkerroin-leikkuri tässäkohtaa, sehän YT:eissä on usein yleisesti käytössä.

Vierailija
38/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänet sanottiin irti siksi että esiintyi siinä ohjelmassa..

Vierailija
39/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä seksiä harrastanut???

haloo, se voi olla tapahtunut vaikka 20v. sitten kesätyöpaikassa.

Vierailija
40/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä seksiä harrastanut??? haloo, se voi olla tapahtunut vaikka 20v. sitten kesätyöpaikassa.

¨

vastausta että kyse ei ole ole nykyisestä työpaikasta? Ilmeisesti siis koska kyse oli juuri nykyisestä työpaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi