Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuden hetki -ohjelman rasisti sai varmaan lähtee Ibarilta. Mutta

Vierailija
16.09.2009 |

mikä on irtisanomisen syy?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä heppu oli itse joutunut rasismin kohteeksi (siis traumaattinen persoona ilmeisesti) ja ei tiennyt isänsä.

Myös firman edustajaa haastateltiin ja he sanoivat että ao. henkilö ei ole enää palveluksessa ja mitään YT-neuvotteluista ei sanottu, sanottiin vaan että eivät kommentoi asiaa sen enempää.

Sehän oli sanonut myös että on luistanut tehtävistään. Ehkä he saivat ohjelman kautta vahvistuksen epäilyilleen.

Vierailija
2/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli irtisanomisen syy? Tuotannolliset ja taloudelliset? Vai irtisanoutui omasta tahdostaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanomisen syy oli siis se kun se osallistui ao. ohjelmaan ja pilasi maineensa, firma halusi sanoutua irti yhteydestä.

Minä olen ap. ja sain vastauksen "kysymykseeni".

Vierailija
4/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että meni mainitsemaan firman jossa työskentelee. Kannattaa muistaa, että ibm on periamerikkalainen firma ja melko vanhoillinen arvoiltaan. Ei todellakaan tällaista julkisuutta heille.

Vierailija
5/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtisanomisen syy oli siis se kun se osallistui ao. ohjelmaan ja pilasi maineensa, firma halusi sanoutua irti yhteydestä.

Minä olen ap. ja sain vastauksen "kysymykseeni".

Meinaat sitten että tämä sinun kirjoittamasi lause lukee hänen työtodistuksessaan. Jappajuu.

Vierailija
6/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkaansa tuollaisessa yhteydessä, muttei se kyllä mikään ruudin keksijä ollut muutenkaan.

Se puhui muutakin mistä minkään firman esimies ei pitäisi..mm. lusmuilusta, seksin harrastamisesta työpaikalla, varastamisesta työpaikalta.

Vierailija
7/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kopsata koko juttua tähän.

Siitä käy selväksi että hän sai potkut nimenomaan puheidensa perusteella.

Vierailija
8/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettu epäsopivaksi ko tehtävään.

Vierailija
9/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varastanut työpaikaltasi on aika laaja. Kukapa ei olisi ottanut ikinä kynää tms. duunista? Ja jos kyseessä on esim. kynä niin pakkohan sen on vastata että olen.. Kiinnostaisi tietää joku joka ei ole palkkansa lisäksi ikinä hyötynyt mitään duunistaan.

Vierailija
10/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varastanut työpaikaltasi on aika laaja. Kukapa ei olisi ottanut ikinä kynää tms. duunista? Ja jos kyseessä on esim. kynä niin pakkohan sen on vastata että olen.. Kiinnostaisi tietää joku joka ei ole palkkansa lisäksi ikinä hyötynyt mitään duunistaan.

Koska ei tarkentanut vastaustaan. Ja jos sieltä oli hävinnyt sitä sun tätä, epäilykset saivat vahvistuksen ja sitä rataa.

Minä en ole varastanut työpaikaltani, mutta minä olenkin uskovainen.

Vierailija
11/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali perusjamppa. Töitä paiskii edelleen, Ibari pitää omistaan huolen.

Vierailija
12/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin mielestäni oli "hauskaa" ko. näköisen miehen rasismi... Esim. amerikkalaista mustaihoisestahan hän olisi käynyt itse täydestä.

Vierailija
13/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et on typerää leimata ko. tyyppi niiden perusteella. Heillä selvästi oli ollut isoja ongelmia mamu-naapureidensa kanssa, siksi "joutui" vastaamaan miten vastasi.

Vierailija
14/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihmetellään miten voi olla rasisti jos on aurinkoaottanut. ei kait rasismi väriä kannata.

Vierailija
15/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko itse tummaihoinen?

Vierailija
16/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajuta, että eri ihmisrodut syrjivät toisiaan, väristä välittämättä.

täällä ihmetellään miten voi olla rasisti jos on aurinkoaottanut. ei kait rasismi väriä kannata.

Vierailija
17/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali perusjamppa. Töitä paiskii edelleen, Ibari pitää omistaan huolen.

höpö höpö. Ei Ibari todellakaan omistaan huolta pidä. Kaverin työsopimus sanottiin maanantaina irti, siinä meni pitkä ura. Käsittämätöntä toimintaa IBM:ltä, koittavat pitää "maineestaan" kiinni mutta nyt tulee paljon negatiivista julkisuutta ja hyvä niin.

Vierailija
18/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla jamppaa haastateltiin radiossa (voice tai NRJ, en muista kumpi kanava oli autossa auki) ja potkut oli tosiaan saanut. Väitti kyllä ettei ohjelma ollut siihen syynä, mutta luulen kyllä että se juuri oli se ratkaiseva syy!

Vierailija
19/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmasti vaikutti myös, tuskin pelkkä rasistinen mielipide..

Vierailija
20/41 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä meilläkin ois potkut tullut.

Pomo sanoi että jos joku menee tosi-tv juttuihin mukaan, potkut seuraa välittömästi.

Kyseessä pankki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi