Lapsiystävällinen ravintola Helsingissä?
Keskustassa saisi olla. Asutaan kyllä täällä, mutta ei ole tullut vielä noiden pienten kanssa käytyä muualla kuin lähinnä Chicosissa jne.
Kommentit (15)
jos yksinkertainen sopii
ei mitään leikkinurkkia, mutta ihan kätsä paikka ja lasten annokset halvempia kuin joku mäkkärisetti, ihan totta
Jättimäinen leikkihuone on ihan ykkönen.
Jos tulette jostain lähiöstä, ravintola valinta on hyvä.
Me ollaan käyty ihan tavallisissa ravintoloissa. Olen varannut sitten viihdykettä pöytään (kirja, piirustuspaperia) jos on pelkoa, että aika tulee pitkäksi.
Mä en ehkä lähtisi nyt mihinkään business-ravintolaan, mutta ne harvoin oman rahan paikkoja on muutenkaan.
kun noin alkuillasta käy.
me käytiin viikko sitten Espan alkupään intialaisessa... Mikäs sen nimi nyt oli, siinä porttikäytävässä... Samdar? ei...jotain sinne päin.
No viiden aikaan mikä vaan ravintola mistä saa ruokaa, joissain paikoissahan voi olla vähän niin kuin lounasmenu ja illallismenu. Siihen aikaan ei ole vielä mitkään baariseurueet liikkeellä.
Mun mielestä vaikka Kynsilaukka Fredalla on ihan kiva ravintola. Entäs Rivoli? Tai aiemmassa ketjussa mainittu Kuu? Juuri Korkeavuorenkadulla?
me käytiin viikko sitten Espan alkupään intialaisessa... Mikäs sen nimi nyt oli, siinä porttikäytävässä... Samdar? ei...jotain sinne päin.
Inkkareissa pitää vaan varoa ettei lapset saa vahingossakaan liian väkeviä mausteita.
Mayasta. Siellä ei ole mitään leikkipaikkaa mutta muuten se on lapsiystävällinen paikka. Lasten menun saa pöytään erikseen pyydettäessä ellei tarjoilia tuo sitä heti.
http://www.maya.fi/index.htm
Virgin Oil, Kampin kreikkalainen ravintola, Cantina West, Santa Fe, Omenapuu (on leikkinurkkaus), varmaan La Famigliassakin on.
Kynsilaukassa on ihanaa ruokaa, mutta todella hidas palvelu, voi lapsella alkaa hermo pettää.
City-Käytävän kiinalaisessa on buffetti, josta meidän lapset tykkää kovasti, Stockmannin yläkertakin toimii lasten kanssa, Satkar on todella tilava ravintola Tennispalatsin kyljessä.
Lupasivat ainakin pöytävarausta tehdessäni hoitaa meille rauhallisen pöydän.
T: Ap, joka kiittää kaikkia hyvistä ehdotuksista, jotka otetaan varmasti käyttöön tulevaisuudessa!