Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuolemisen kestosta

Vierailija
16.09.2009 |

En oikein koskaan ole opetellut olemaan nuoltavana, rentoutua siinä niin, että ehtisi kunnolla nauttimaan. Ajattelen helposti, että mies kyllästyy ja tympääntyy odottamaan, että laukeaisin. Muutamassa minuutissa usein lopetan homman.

Kuinka kauan miehet noin keskimäärin jaksaa, tykkää tai haluaa nuolla kyllästymättä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyydän sitten tekemään muuta. Sormen laitto peppuun tappaisi seksielämän kokonaan. Hyi olkoon.

Vierailija
42/50 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hyvänsä, laita postia tulemaan stefanos@netti.fi niin eiköhän asiat parane sfääreihin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi joka kerran alhaalla nuolemassa. Kerran, pari vuodessa ok. Muutenkin seksissä pitää olla vaihtelua, eikä toistaa joka kerran samaa kaavaa nuoluineen.

Vierailija
44/50 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nuoleminen ja vaatii myös naistelta hieman keskittymistä asiaan.

Ensimmäinen virhe suuseksissä naiselle on se, että keskitytään vaan alapäähän, kun kyseessä on kokonainen tunteva kroppa. Vaatii hiukan paneutumista, että löydetään ne parhaat alueet, mutta ne löytyy.

Toinen juttu on, että ei unohda verbaalista kiihottamista. Siihenkin oppii, että tietää mitkä sanat puree. Meillä toimii pelkästään hetki ennen orkkua: "Ihana kostea samettipillu!"

Kolmas juttu, apuvälineet. Toiset tykkää, toiset ei. Mutta yksi on ehdoton!: Mynthon pastilli!

Aika vaihtelee, joskus 5min, joskus tunti.

Vierailija
45/50 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joltain tuntuisi?

Vierailija
46/50 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 36v naimisissa, vaimo 67 ja minä 62.

Annetaan edelleen suuseksiä toisillemme ja nautitaan kovasti siitä

Vierailija
47/50 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli sellaisia naisia, varsinkin nuorempia, jotka eivät oikein välittäneet nuolemisesta. Mutta kun saa naaraan oikein kiimaan sormileikeillä ja välillä nussien, niin kyllä se alkaa kielikin maistumaan. Ja sen jälkeen ovat aina halunneet lisää. Onneksi nykyinen tykkää olla nuoltavana ja nauttii. Joskus sanoo, että älä, voi maistua pissalle, mutta mitäpä se haittaa. Kyllä se tuore pillumehu vie pahimmat maut mennessään.

Vierailija
48/50 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin nuolla paljon pitempääkin, mutta yleensä se loppuu noin 5min jälkeen kun nainen on tullut pari-kolme kertaa. Sen jälkeen hän tarvitseekin pienen levähdystauon.

Vierailija
49/50 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kohtaa sieltä pitäisi nuolla, että joltain tuntuisi?

Jalkojen väliä kun nuolet, niin siitä tykkää.

Vierailija
50/50 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan siten parhaimman orkun. Kesällä tapailin miestä, jota piti aina pyytää että nuoletko, vaikka tiesi tämän. Jos en pyytänyt, ei nuollut.

Nyt minulla on onni tapailla kahtakin mietä, jotka nuolevat tosi mielellään ja se on mulle tärkeä kriteeri miehessä.

Miksi se perseen nuolemine on niin hienoa?.

Minusta se on homojen hommaa.

Minä nuolen ja nuolen, naisystäväni pitää siitä ja saa siinä' käsittelyssä montakin orgasmia.

Jolloin haluaa munaa tämän jälkeen.

Minulta kun ottaa suihin niin tuntuu että muna irtoaa.

eihän sitä panoa kestä kuin 10min, se on niin kovaa touhua ettei pysty näin tekemään kun pari kertaa kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi