Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuolemisen kestosta

Vierailija
16.09.2009 |

En oikein koskaan ole opetellut olemaan nuoltavana, rentoutua siinä niin, että ehtisi kunnolla nauttimaan. Ajattelen helposti, että mies kyllästyy ja tympääntyy odottamaan, että laukeaisin. Muutamassa minuutissa usein lopetan homman.

Kuinka kauan miehet noin keskimäärin jaksaa, tykkää tai haluaa nuolla kyllästymättä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min yli tuntiin vaimoni saa kielihoitoa - harjoitus tekee mestarin - aloittelijalla kieli väsyy ja kurkku kuivaa - meillä vaimo tykkää, että samalla työntelen kahdella sormella sisälle - räjähtävät orkut ja useimmimten myös ejakuloinnit päälle ... sitten otan takaapäin rajusti ..... en voi ymmärtää miehiä, jotka ei anna suuseksiä

Vierailija
22/50 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tainnut ikinä saada nuolemalla orkkua. (nainen siis olen)

mies kyllä aina sillointällöin on jalkoväliin menossa, mutta aika usein ohjaan sen takasin ylös päin kun tiedän että se loppuu joko feikkiorkkuun tai siihen että kyllästyn kertakaikkiaan hommaan ja fiilis menee sitten muutenkin.

harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolee niin kauan kunnes mä anelen ja vedän sen pois sieltä :) ihanaa. ei voi olla Ihanamman tuntuista ku oma mies nuolemassa.

Vierailija
24/50 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pidempi suhde, sitä vähempi nainen on suuseksissä saamapuolella. Lyhemmissä jutuissa kyllä on mukana, mutta pitkissä seurustelusuhteissa ei. Kai sitä on se, että kun sitä omaa rakasta kunnioittaa, sitä on vaikea nähdä niin seksualisena olentona, että haluaisi nuolla. Ainakin mulle on näin kaksikin miestä sanonut.

Vierailija
25/50 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten puolen minuutin päästä asenne (ja taisi joskus kommentoidakin) oli sitä tasoa, että "saas nyt jo, ei jaksa pitkään". Voitte arvata, etten koskaan saanut suuseksissä, koska koin kauheaa stressiä tilanteesta koko ajan. Nykyisen miehen kanssa aluksi olin häpeissäni, kun tuijotin sivusilmällä kelloradiota ja laskin minuutteja... No, kestää se 7-12 minuuttia ja mies ei valita. Olen oppinut nauttimaan ja rentoutumaan.:)

Vierailija
26/50 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ja 15 vuotta kestäneessä suhteessa en kyllä allekirjoita tuota. Jos vaimolle vaan kelpaisi useammin, niin saisi kyllä suuseksiä aamuin ja illoin joka päivä, ja jos olisin 20 kilometriä lähempänä töissä, niin vaikka vielä ruokatunnillakin.

Enkä kuitenkaan käsittääkseni ole epäkunnioittava vaimoani kohtaan.

Vierailija
27/50 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suhteen alussa tosiaan sai itse enemmän suuseksiä kuin muutaman vuoden jälkeen. Tosin, itsekin nautin suuseksistä ennen lapsia paljon enemmän. Sormella tai kahdella varustettuna oli upeaa. Nykyään kaikenlainen sormettelu ja nuoleskelu tuntuu lähinnä inhoittavalta, joten meillä vaan pannaan ja mies saa suuseksiä. Joskus koitetaan, mutta kyllästyn kyllä viimeistään viidessä minuutissa jollei orkkua siihen mennessä kuulu. Muutenkin aika pikaorkkuinen olen.

Vierailija
28/50 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin nuolemisesta kovasti. Ikävä kyllä en ole löytänyt asentoa, jossa niska ei lopulta tulisi kipeäksi. Yleensä naiseni kyllä laukeaa ennen kuin niskan pakotus aiheutta tuskan parahduksia. Paras on toki, kun nainen kyykkii kasvojen yllä. Siinä vain nais-raukan lihakset joutuvat koville. Hällä kun ei tuo lihaskunto ole kovin kaksinen.

Nyttemmin karvat ovat alkaneet ärsyttää minua. Arvoista naiset - ja ylipäätään kaikki, ketkä haluavat suuseksä vastaanottaa - pitäkää ne karvoitukset kurissa. On erittäin viheliäistä kaivella karvaa kitalaestaan tai kurkustaan, eikä sekään kivaa ole, että puuha keskeytyy siitä syystä. Tästä on koitunut jopa pientä saikkinaa meillä. Rouva kelpuuttaisi kyllä nuolemista ja minäkin nauttisin. Mutta ne helvetin karvat äklöttävät! Eikä niitä kuulemma voi ajaa pois. Olkoon ilman. Eipähän ole tuota vastavuoroista innostustakaan näkynyt sitten vuoden 1997.

Vierailija
29/50 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin nuolemisesta kovasti. Ikävä kyllä en ole löytänyt asentoa, jossa niska ei lopulta tulisi kipeäksi.

Eikö teillä ole tyynyjä?

Pieni tyyny naisen alaselän alle ja ISOMPI pehvan alle. Siinnä se pimppi on ihan tarjottimella.

Mitä noihin vaimosi karvoihin tulee, niin etkö itse voisi ajella niitä. Meillä se on osa leikkiä.

M53

Vierailija
30/50 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä niin kauaa saanut nuolla että olisin kyllästynyt. Nykyään vaimo ei välitä suuseksistä juuri ollenkaan. Kieli ja sormi oli joskus toimiva yhdistelmä.

Vierailija
31/50 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuolen niin pitkään kuin annetaan, monesti on vain käynyt niin, että nainen huutaa halleluja ja on tyytyväinen, sekä ihmeissään kuinka on saanut niin pitkän nautinnon. Minä olen sen verta sairas, että nautin nuolemisesta todella paljon, kunhan vain saisi nuoltavaa. oma vaimo ei siitä pidä... jos kaipaat kieltä varatulta mieheltä: mikcou84 @ luukku .com

Vierailija
32/50 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aivan liian nuori. Kyllä miehen pitää ensiksi tulla mieheksi eli tuo 84 syntymävuosi tökkii pahasti

Minä nuolen niin pitkään kuin annetaan, monesti on vain käynyt niin, että nainen huutaa halleluja ja on tyytyväinen, sekä ihmeissään kuinka on saanut niin pitkän nautinnon. Minä olen sen verta sairas, että nautin nuolemisesta todella paljon, kunhan vain saisi nuoltavaa. oma vaimo ei siitä pidä... jos kaipaat kieltä varatulta mieheltä: mikcou84 @ luukku .com

Vierailija
33/50 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea näitä miesten juttuja kuinka jaksavat ja ennen kaikkea haluavat nuolla pitkään... Voi pojat, että on näin sinkkuna ikävä kunnon nuolettamista! En tiedä mikä olis parempaa, totta kai kunnon paneminen on aina poikaa, enkä itse asiassa tarkemmin ajatellen osaa panna niitä järjestykseen edes :D , mutta kyllä hyvällä ajattelen niitä menneitä sänkykavereita, jotka ovat antaumuksella nuolleet vaikka kuinka ja pitkään... Ensimmäisen jälkeen tosiaan ne parhaat tulevat (kaiketi eri asia kuin miehillä?) ja lopulta ei erota yhden alkua ja toisen loppua kun saa kunnon hoitoa... Jossain vaiheessa (ajallisesti en osaa sanoa kun hyvä kun tajuissaan on :D ) sitä on sellaisissa sfääreissä että sellaiseen kiihkoon ei kyllä muutoin pääse.

Ja kuten joku aiemmin sanoi, kyllä semmoinen "tuu jo!"-asenne paistaa pahasti läpi ja sen kun huomaa (tai kuulee, huh huh!), niin ei pelkoa että tulisi orkkua. Kyllä sen pitää toisellekin olla mukavaa, niin että pystyy rentoutumaan ja oikeasti olee nuoltavana ja heittäytyä orgasmiin.

Huuh, muista edes koska saanut viimeksi kunnon suuseksiä...

Vierailija
34/50 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oo varsin kellosta katsonu, mutta ehkä 10-15 minuuttia kestää orkun tulo. Mun täytyy olla ensin aika kiihottunut ja meillä se meneekin usein niin päin, että ensin vähän naidaan ja vasta sitten nuollaan. Tykkään olla selälläni jalat miehen kainalossa ja peppu tyynyn päällä. Parasta on kun mies työntää sormen peppuun ja pimppiin ja puristelee varovasti välilihaa tai sitten semmonen anurator on pyllyssä. Noi peppuun työntämiset ei tunnu kivoilta ennen kuin on tarpeeksi kiihottunut. Mies on kyllä oppinut aika hyvin tietämään milloin on oikea hetki työntää sormi tai anurator peppuun. Orgamit on silloin megaluokkaa. n 35

Vierailija
35/50 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaa miesten mielipide, mitä mieltä he on ovat nuolemisesta jos on peräpukamat tai ne jäänteet.Itse rakastan kun minua nuollaan, mutta vaivaa kun on ne pukaman jäänteet ja orgasmin aikana tahtoo pullistua uloskin välillä. Leikkaus olisi kivuias ja kestäisi monta viikkoa parantua, en haluaisi mennä. Välillä saattaa mennäviikkoja/kuukausiakin kunnes ne taas pullistelevat. olen mieluummin vaikka muutaman viikon ilman seksiä kun ne ovat suurentuneet ja hoito päällä, kun en kehtaa näyttää sellaista peppua.

Vierailija
36/50 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pukaman jäänteet ja orgasmin aikana tahtoo pullistua uloskin välillä.

Kiitos. Tapoit juuri erotiikan tästä ketjusta.

Vierailija
37/50 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei nuole. Olis kyllä syytä nuolla. Pimppimehu on ihan uselintarvike eikä taatusti maistu pahalle jos ei ole puolukkapäivät, hiivaa tms. problematiikkaa Tietysti pelivehkeet kannattaa aina pestä ennen hommiin ryhtymistä kyllä.

Vierailija
38/50 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytännössä jokaista seksiaktia edeltää nuolemisepisodi. Naiseni laukeaa yleensä ensimmäisen kerran noin 3 minuutin kohdalla - joskaan en koskaan ole kellosta aikaa ottanut:) Nopeasti hän kyllä tulee, jollei ole liikaa punkkua lipittänyt ja paikat siten hieman "turtana". Ja sitten hän ehdottomasti haluaa orgasminsa huipulla hiemn "pökköä pesään".

Naiseni rakastaa nuolemista ja usein tarjoan sitä hänelle ekstrana myös ilman mitään tavoitetta päästä itse yhdyntään. Itse asiassa meillä tuo menee molemminpäin eli meillä on aikalailla suuseksiharjoittelua missä vain ja milloin vain, kuten vaikkapa keittiön pöydällä ja rappukäytävässä (kun ei ole kotiin ehtinyt ja panettaa).

Minusta on ihanaa tarjota ja saada suuseksiä yhdynnän lisäksi ja siitä erillään, varsinkin kun se aina tapahtuu pyyteettömästi ja ilman minkäänlaista anelua partnerilta. Me emme itse asiassa koskaan edes keskustele aiheesta. Ihan fiilispohjalta tapahtuu, kuten yhdynnätkin, joita on vaihtelevasti 3-7 kertaa viikossa.

Ymmärrän toki, että sama käytäntö ei toimi kaikille ja jotkut miehet/naiset vierastavat suuseksiä. Mutta mitä en ymmärrä on:

a) Ihmiset, jotka näkevät suuseksin/yhdynnän jotenkin likaisena - miten helvetissä voi rakastamaansa ihmistä pitää likaisena? Jos suutelu onnistuu, niin vaihdetaanhan siinäkin eritteitä ja jos samassa taloudessa asustellaan, niin eiköhän ne bakteerit vaihdu tavalla tai toisella kylpyhuoneen, ruokailuvälineistön jne kautta?

b) Naisen "orgasmi-mahdottomuus" suuseksissä, kuten jotkut tuntuvat ajattelevan. Kyllä jokainen nainen, jota olen edellisissä suhteissa nuollut on myös orgasmin saanut ja hyvinkin nopeasti. Kyse on mielestäni tekniikasta ja siitä, että opettelee tuntemaan toisen ihmisen kehonkieltä. Rauhassa hyvä tulee ja asioista voi myös partnerin kanssa keskustella - kyllä se herkkyys sieltä sitten yleensä löytyy. Oman kokemukseni mukaan tietty rytmi ja vaihteleva kevyt ja raskaampi kosketus kielellä klitoriksen päältä ovat avainsanoja.

No, sen voin sanoa, että ajeltua pimpsaa on todellakin mukavampi nuoleskella kuin villinä rehottavaa karvapehkoa. Nykyinen naiseni on aina ollut posliini, eikä se ole ainakaan vähentänyt suuseksiaktejamme:) Tietysti henk.koht hygienia on myös avaintekijöitä - tarkoittaa myös sukupuolielinten huuhtelua aina WC -käynnin yhteydessä.

Vierailija
39/50 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea näitä miesten juttuja kuinka jaksavat ja ennen kaikkea haluavat nuolla pitkään... Voi pojat, että on näin sinkkuna ikävä kunnon nuolettamista!

nuolettaisitko? stefanvag at netti.fi

Vierailija
40/50 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksistä nauttivan naisen käyttöön.

ota yhteyttä mikkomika@yahoo.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan