Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syön n.1100kcal/pvä. voiko vauva olla väsynyt sen takia? siis maidonlaatu..

Vierailija
16.09.2009 |

ei vaa oo ruokahalua, sen 1100kcal pakotan itteni syömään vauvan takia. muuten olisin varmaan syömättä kokonaan.

vauva (2kk) on ollut parina päivänä väsyneempi ja nukkunut todella paljon (tänäänkin ollut vain tunnin hereillä). herää syömään 3-5 tunnin välein.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon muodostus imetyksen aikana kuluttaa n.480-720 kcal/vrk, joten aika vähillä kaloreilla imetät.

Tarkalleen ottaen miinukselle mennään kun pelkästään välttämättömien elintoimintojen ylläpitäminen vie sen 1000 kaloria. Ihme, että ap pysyy tolpillaan! Lääkärissä kannattaisi ehkä käydä jos ruoka ei vaan maistu. Tsemppiä!

Vierailija
22/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja liikuntaa en harrasta, muutakuin vaunuilla esikoisen kera leikkipuistoon

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen täsyimettänyt viisi lasta. Jos terveellinen ruoka, niin ei vaikuta mitenkään maitoon. olen kysynyt ihan omalta lääkäriltäni koska alussa olin huolissani tästä.

Vierailija
24/28 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin pieni vauva, ja välillä itsensä saa ihan pakottaa syömään jotain muutakin kuin jogurttia ja kasviksia. Kaikesta raskaammasta ruuasta esim. lihasta tahtoo tulla vain paha olo. Aiemmasta kokemuksesta tiedän sen itselläni johtuvan vain väsymyksestä ja valvotuista öistä. Lepo ja ulkoilu voisivat auttaa sinuakin.

Vierailija
25/28 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen täsyimettänyt viisi lasta. Jos terveellinen ruoka, niin ei vaikuta mitenkään maitoon. olen kysynyt ihan omalta lääkäriltäni koska alussa olin huolissani tästä.

elimistö polttaa vähän ihmisen (aikuisen) koosta riippuen 1000-2000+kcal vaikka vaan sohvalla makaisi. Tohon vielä päälle imetys niin sä olisit kuollut jo.

Vierailija
26/28 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvittää, miksi sulle ei ruoka maistu.Masennus nyt tulisi ekana mieleen ja sitä ei kyllä itse huomaa. Ehkä vielä painat 74 kg, mutta et kovin kauaa.

Itse olen saman mittainen kuin sinä eli 168cm. Imetin peräkkäin kaksi lasta (lapsilla ikäeroa 1v1kk) ja vaikka söin kuinka paljon ja terveellisesti ja päälle vielä epäterveellisesti, oli mun paino imetysten loputtua 46 kg. Ei ollut kaunis näky, vaikka varmaan olin ns mallimitoisssa. Nyt olen vuodessa saanut 10 kg lisää ja olo on mitä mahtavin. En siis suosittele päästämään painoa liian alas.

Vierailija
27/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat asiallisia neuvoja.

Vierailija
28/28 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo on hyvä ja tiedän tarkalleen kalorit koska laskin niitä tarkkaan pari päivää koska mies huomautti kuinka vähän syön.. (vaikka mies varmaan syö muakin vähemmän)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan