Mikä naurettava asia sinua ärsyttää?
Eli useilla meistä varmaan on pieniä ja typeriä ärsytyksen aiheita, asioita, jotka on niin pieniä, että niitä ei kehtaa ääneen kitistä, mutta jotka tasaiseen tahtiin kiehuttaa. Mikä sinun naurettava ärsyytymisesi on?
Omalla kohdallani typerin ärsytyksen aihe on naapurin männystä karisevat neulaset. Pihallamme on monta isoa koivua, joista pudonneet lehdet eivät häiritse minua lainkaan, mutta naapurin männystä tulleet neulaset (kävyt ei häiritse) ärsyttävät minua aivan suunnattomasti. Eipä kehtaa valittaa...
Toinen mille ehkä jotain mahtaisikin, mutta koska tunnen asian sen verran typeräksi en juuri mainitse perheelle asiasta: avoimeksi jätetyt kaapinovet jurppii ihan kamalasti. Kuljen illalla ympäri kämppää sulkemassa kaapinovia...
Kommentit (103)
Mua ärsyttää kun maantiellä joku ajaa perässä kiinni ilman turvaväliä KUITENKAAN ohittamatta!! Voi luoja kuinka se ärsyttää. Joskus varmaan painan jarrut lukkoon ihan vaan sen vitutuksen määrän takia....
Ärsyttää tupakkaa polttavat naapurit joilla varmaan 10l vetoinen avoin tuhkakuppi, jonka haju saastuttaa meidänkin parvekkeen niin, ettei siel voi olla tai tuulettaa mitään.
Ihmiset joiden lapset ei ikinä tee mitään pahaa. Silloinkin, kun jäädään kolttosesta kiinni, niin muut ovat yllyttäneet ja vastuussa kaikesta. Siis muut samanikäiset. Vaikka se pilaviesti ois lähetetty tän lapsen puhelimesta ja muut lapset sitä mieltä, et pila keksittiin yhdessä. En voi sietää curling vanhempia ja säälin heidän lapsiaan!
Se että kaupoissa on ne vauvaturvakaukalolliset kärryt. Kukaan ei ikinä käytä niitä kaupan turvakaukaloita, vaan pistää vauvan auton kaukalossa kärriin. Ja se ärsyttää mua siksi, koska jos turvakaukalot ottais niistä kärreistä pois, niin saisi kärryn mihin saa kaksi lasta istumaan! Ja semmoset kärryt on aina kiven alla ja kahden kirkuvan taaperon kanssa niitä metsästellään ympäri kauppaa ja lopulta otan tavallisen kärryn: pistän toisen lapsen istuimeen ja toisen kärriin. Vaikka tiedän, että semmonen ärsyttää monia, kun lapset istuu kenkineen ulkovaatteissa niissä kärryissä.
Minua ärsyttää,
jos kaukosäädin osoittaa minua kohti.
kun minun kahvinkeittimestäni mennään napasauttamaan lämpölevy pois päältä, ettei "loppukahvi pala". Se mitään ehdi palaa, mutta jähtyä kyllä.
jos shampoopullot seisovat hyllyssä "väärinpäin" ja väärinperin rullautuva vessapaperi (käännän lähes aina rullan, jos se on mielestäni väärin päin, ihan siis kylässäkin tai baarin vessassa).
- se, kun mies kaataa kissanraksut aina lattialle! ei sen kupin etsiminen kovin vaikeaa voi olla?
- se, kun roskia löytyy ihan mistä tahansa! viimeeksi tänään keräsin roskia tv-pöydältä...
- asioiden "kierteleminen"