Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naurettava asia sinua ärsyttää?

Vierailija
16.09.2009 |

Eli useilla meistä varmaan on pieniä ja typeriä ärsytyksen aiheita, asioita, jotka on niin pieniä, että niitä ei kehtaa ääneen kitistä, mutta jotka tasaiseen tahtiin kiehuttaa. Mikä sinun naurettava ärsyytymisesi on?

Omalla kohdallani typerin ärsytyksen aihe on naapurin männystä karisevat neulaset. Pihallamme on monta isoa koivua, joista pudonneet lehdet eivät häiritse minua lainkaan, mutta naapurin männystä tulleet neulaset (kävyt ei häiritse) ärsyttävät minua aivan suunnattomasti. Eipä kehtaa valittaa...

Toinen mille ehkä jotain mahtaisikin, mutta koska tunnen asian sen verran typeräksi en juuri mainitse perheelle asiasta: avoimeksi jätetyt kaapinovet jurppii ihan kamalasti. Kuljen illalla ympäri kämppää sulkemassa kaapinovia...

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ämmä.

Vierailija
82/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen turha kuluttaminen kotona, kuten vesihanan auki jättäminen kun etsitään nopeasti jotain kaapista, saippuoiden yms. älytön kaatelu "varmuuden" vuoksi, jolloin ne sitten auttamatta kuluukin nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa se, kun päiväysmäärältään tuoreempia tuotteita joutuu kaivelemaan vanhojen takaa.

Kaikki murteet, joissa sanoissa on enemmän tavuja kuin kirjakielessä. Ärsyttää, jos toisen puhe tuntuu päämäärättömältä lässyttämiseltä.

Liikenteessä, ihmiset jotka eivät kommunikoi: autoilijat jotka eivät näytä vilkkua, jalankulkijat ja pyöräilijät jotka eivät katso silmiin. Sama ostoskärryjen kanssa.

Vierailija
84/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:01"]

Kaikenlainen turha kuluttaminen kotona, kuten vesihanan auki jättäminen kun etsitään nopeasti jotain kaapista, saippuoiden yms. älytön kaatelu "varmuuden" vuoksi, jolloin ne sitten auttamatta kuluukin nopeammin.

[/quote]

Meillä asuu tällänen liikakuluttaja. Saippuat pumppupulloon, niin vähenee lotraaminen =)

Vierailija
85/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kerrotaan jotain juttua paloittain, merkitsevin katsein taidepausseja pitäen, ja pakotetaan kuuntelijat viemään sitä juttua eteenpäin kyselemällä väkisin lisää, kiinnosti tai ei. ("Olipa aikamoista menoa torstaina." ja siihen merkitsevä katse ja niin tauko että joku kysyy vihdoin, mitä torstaina tapahtui.) Jos on mielenkiintoinen juttu kerrottavana niin eikö sen voisi vain kertoa ihan omin voimin?

Saman ilmiön pahantuulisempi versio, eli että raskaasti huokaillaan ja irvistellään marttyyrimaisesti kunnes saadaan joku lopulta kysymään mikä on vialla. Ja kun sitten kysyy niin vastaus on jotain täysin arkipäiväistä, kuten että väsyttää tai tuntuu että saattaa ehkä olla jotain vähän flunssaan viittaavaa tulossa.

Vierailija
86/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 21:59"]

Mua ärsyttää, kun joku jättää suihkun jälkeen sen suihkuosan ylös sinne pidikkeeseen. Haluaisin, että se laitetaan siihen seinässä olevaan pyöreään pidikkeeseen. En tiedä, miksi tää ärsyttää mua niin paljon, mutta aina nään punaista tämän huomatessani.

[/quote] Mulla täsmälleen PÄINVASTOIN!

Vierailija
87/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:14"]

Mua ärsyttää, kun jotkut nuolaisevat sormeaan kääntäessään lehdestä sivua. Kivasti pöpöt leviää, kun kaikki sormennuolijat lukevat samaa lehteä.

[/quote] Anteeksi, mutta en onnistu kääntämään lehteä ilman tuota toimenpidettä. Yritetty on!

Vierailija
88/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksi tietty ystävä soittaa mulle, sen on aina pakko joko 1)lässyttää aluksi sen lemmikille 2)mussuttaa ruokaa samaan aikaan 3)nauraa jotain omaansa.

Nää kaikki tapahtuu puhelun alussa ihan "vahingossa".. Ai saakeli et ärsyttää ku se mumisee ruoka suussa jotain, kunse vielä ite soittaa. Joka ikinen kerta.

Vierailija
89/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2009 klo 16:28"]

samoja ärsytyksenaiheita kuin mulla (mm. tuo, ettei saa mitään valmiiksi, hei vaan, mullakin gradu junnaa), mutta haluaisin jakaa teidän kanssanne erään asian, joka tuottaa mulle itsellenikin hämmästystä:

mulle käy ihan suunnattomasti hermoon, jos joku vispaa jalkaa tai tekee jotain muuta sen kaltaista. Siis mua ei varsinaisesti niinku vituttamalla ärsytä, vaan enemmän ahdistaa. Huomaan heti, jos joku tekee mun vieressä niin. Tätä on jatkunu noin 10 vuotta.

[/quote]

Sama, se vispaus on uskomattoman ahdistavaa!!!! :)

Vierailija
90/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:52"]

Se, kun mies tiskatessaan jättää AINA 1-2 astiaa likaisina tiskialtaaseen! Oikein odotan, mikä kattila tai muki on jäänyt tällä kertaa pesemättä. Mies ei myöskään siivoa hanaa tai tiskialtaan reunoja. Niissä on aina jotain töhnää.

[/quote]

yes, aina on jotain "likoomassa"

Vierailija
91/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kännykkä tai joku padi herättää minut lähes joka yö. Miehelle laittaa joku urpo kaveri tekstivietin ja iphone on ärsyttävä, kun se viestiäni tulee uudelleen muutaman minuutin päästä jos viestiä ei lue. Mies ei koskaan itse herää niihin viestiääniin mutta minä herään enkä saa enää unta. Padeille on lapset ladanneet kaiken maailman pelejä, jotka pimputtelevat viestejä. Sama juttu, minä herään. Nykyään kierrän iltaisin laittelemassa laitteita äänettömälle. Viime yönä heräsin neljältä, kun jääpalakone alkoi tehdä jäitä. Oli jäänyt mieheltä päälle. 

Vierailija
92/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaverimiehen kaksijakoinen käytös... Kun en tiedä mitä se musta ajattelee, mutta oon ihan liian ujo sitä itsekkään selvittämään... Ehken edes halua, haluaisin vaan selvittämättä saada tietää... Äh on oikeesti vaikeeta, ÄRSYTTÄÄ jo kolmatta kuukautta...

Vierailija
93/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2009 klo 16:12"]

se aivastus ei voi olla luonnollinen. Sellainen ääni tsih tsih :-/

22

[/quote]

Mun on pakko aivastaa mahdollisimman "pienesti", koska multa on kerran mennyt kylkiluu erään flunssan yhteydessä pärskiessä enkä halua kokea sitä uudelleen. Opettelin siis uuden hiljaisemman tavan aivastaa.

Mä taas säikähdän aina jos joku aivastaa tosi lujaa yhtäkkiä, siksi se hieman ärsyttää.

Vierailija
94/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aivan v*tusti joidenkin ihmisten paskaiset vessat (likainen pytty/hana). Päällepuhujat ja minäminä-tyypit ärsyttää myös ja kassajonossa kärryillä selkään tökkijät. ARGH!!!

Vierailija
95/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat ihmiset ärsyttävät, haisevat ja työpaikkaruokalassa kestää kauan kun lappaavat lautasen pullolleen.

Vierailija
96/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tästä muistui mieleen toinen ärsytyksen aihe.

Mun vanhemmat on niin kauan kuin muistan, suudelleet niin, että ensin he toinen alkaa kuuluvasti maiskuttaa huuliaan sen merkiksi, että nyt pitää pussata. Toinen yhtyy siihen maiskutuskonserttiin ja sen jälkeen suutelevat toisiaan huulille sen karmean maiskutuksen säestämänä. Joku heidän keskinäinen vitsi, mutta vieläkin NIIN vaivaannuttavan kuuloista ja varmasti maailman epäromanttisin tapa!

[/quote]

Tästä tulee mieleen positiivinen kahdesta harmaantuneesta hepsankeikasta, jotka vielä vanhoillakin päivillään ovat toisiinsa niin rakatuneita. Söpöä.

Vierailija
97/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työkaveri, jolla oli todella ärsyttävä tapa teetä hakiessaan pyörittää lusikkaa äänekkäästi tyhjässä mukissa koko pitkän matkan ajan keittiöön ohi oman työhuoneeni, no tää tyyppi lähti pois, mutta toinen kollegani oli jo oppinut työn yliärsyttävän tavan. Miksi sitä lusikkaa pitää pyörittää mukissa loputtomiin etenkin, kun se muki on tyhjä?

Vierailija
98/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää niin, että välillä harkitsen vaihtamista keittiön pöydän ääreen syömään (kun muu perhe syö ruokahuoneen puolella...)

Mies ei voi odottaa kuuman ruoan jäähtymistä, vaan haarukoi polttavaa ruokaa kiireellä suuhun ja "huljuttaa" sitä suussa puolelta toiselle, ettei se polttaisi. Suu on tietysti auki ja ääni kuvottava.

Kahvia juo hörpäten ja ähkäisee joka kulauksen jälkeen.

Tämä raivostuttaa välillä niin, etten tiedä mitä tekisin.

Huomauttaminen ei auta.

Kiitos, että sain purkautua ; )

Vierailija
99/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin joitakin vuosia sitten valittamisen ja toisista selän takana puhumisen sekä yleisen negatiivisen paskan jauhannan. Ja ilokseni olen huomannut ettei mua nykyään ärsytäkään juuri mikään! Elämä on paljon helpompaa ja mukavampaa eikä se päätöksen teko tai oikeastaan siinä pysyminen ollut edes vaikeaa. Et jos jotain sanon niin juoruilevat ja valittavat akat ärsyttää. . tai ei oikeastaan, ajattelen vaan et onpa tolla paha olla ja menen pois tai vaihdan puheenaihetta. 

Vierailija
100/103 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiset, jotka astuessaan pois liukuportaista tai ovesta pysähtyvät saman tien miettimään minne päin menisivät. Eikö sitä vois kävellä muutamaa askelta eteenpäin ja jäädä sit pyörimään paikoilleen???? Tekis mieli joskus potkasta nilkkaan näitä kulkutien tukkijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä