Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naurettava asia sinua ärsyttää?

Vierailija
16.09.2009 |

Eli useilla meistä varmaan on pieniä ja typeriä ärsytyksen aiheita, asioita, jotka on niin pieniä, että niitä ei kehtaa ääneen kitistä, mutta jotka tasaiseen tahtiin kiehuttaa. Mikä sinun naurettava ärsyytymisesi on?

Omalla kohdallani typerin ärsytyksen aihe on naapurin männystä karisevat neulaset. Pihallamme on monta isoa koivua, joista pudonneet lehdet eivät häiritse minua lainkaan, mutta naapurin männystä tulleet neulaset (kävyt ei häiritse) ärsyttävät minua aivan suunnattomasti. Eipä kehtaa valittaa...

Toinen mille ehkä jotain mahtaisikin, mutta koska tunnen asian sen verran typeräksi en juuri mainitse perheelle asiasta: avoimeksi jätetyt kaapinovet jurppii ihan kamalasti. Kuljen illalla ympäri kämppää sulkemassa kaapinovia...

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ulkomaalaisen työkaverin tapa toistella juttukaverin etunimeä. Tää on tosi typerä ärsytyksen aihe, koska pitäisi ymmärtää, että monissa maissa ja myös hänen kotimaassaan niin on tapana tehdä. Silti se särähtää joka kerta korvaan. Vielä kun hän oikein painokkaasti sanoo: "MAIJA!" lauseen alkuun tai johonkin väliin. Tekee mielä kivahtaa joka kerta yhtä topakasti: "NO MITÄ?"

Hävettää edes kirjoittaa tätä, on tää sen verran typerä aihe ärsyyntyä.

Vierailija
62/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalankulkijana minua ärsyttää:

-vasemman reunan kulkijat jalkakäytävällä (pahimpia koiraihmiset: pännii vaihtaa reunaa, koska typerä rakkisi haluaa väkisin olla vasemmassa reunassa ja sinähän tottelet sitä)

-syliin tulijat (minut VOI ohittaa kauempaakin kuin viiden sentin päästä)

-autoilijat, jotka väen väkisin haluavat päästä suojatien halki, ennen kuin ylitän sen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2009 klo 16:16"]

kuorii mandariineja tuntikausia, jotta saavat jokaisen valkoisen rihman irti niistä. Mulla menisi ikä ja terveys siinä. Joskus työpaikan kahvipöydässä seuraan näitä "rihmankiertäjiä" ja selkäkarvani oikein nousevat ärsytyksestä pystyyn :-)

[/quote]

Hahaa, mä olen just tommonen. Mulla herää oksennusrefleksi jos niitä rihmoja tulee suuhun ja joudun jäystämään sitä rihmaista mandariininpalaa. En syö kovin usein mandariineja koska se kuoriminen on niin pirun hidasta hommaa vaikka itse hedelmä hyvältä maistuukin.

Vierailija
64/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun jotkut nuolaisevat sormeaan kääntäessään lehdestä sivua. Kivasti pöpöt leviää, kun kaikki sormennuolijat lukevat samaa lehteä.

[quote author="Vierailija" time="16.09.2009 klo 17:39"]

Ja mikä kamalinta niin leffoissa ne ylikorostetut suuteluäänet, ei kukaan suutele sellaisella lotinalla!!!

[/quote]

Tästä muistui mieleen toinen ärsytyksen aihe.

Mun vanhemmat on niin kauan kuin muistan, suudelleet niin, että ensin he toinen alkaa kuuluvasti maiskuttaa huuliaan sen merkiksi, että nyt pitää pussata. Toinen yhtyy siihen maiskutuskonserttiin ja sen jälkeen suutelevat toisiaan huulille sen karmean maiskutuksen säestämänä. Joku heidän keskinäinen vitsi, mutta vieläkin NIIN vaivaannuttavan kuuloista ja varmasti maailman epäromanttisin tapa!

Vierailija
65/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyräilijät yleisillä paikoilla. Aarg, että voikin ärsyttää. Muka niin hyväntuulisesti hyräilee jotain laulua. Voi elämä.

Vierailija
66/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyräilijät yleisillä paikoilla. Aarg, että voikin ärsyttää. Muka niin hyväntuulisesti hyräilee jotain laulua. Voi elämä.

Vierailija
67/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuttavani miehen kutsumanimi, joka on Juhku. Ärsyttää niin, että olen vähällä haljeta aina kun se tulee mieleen, ja olen tästä syystä myös rajoittanut yhteydenpitoa tähän tuttavaan!

Vierailija
68/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkerran naapuri pitää ilmeisesti lattialla herätyskelloa tai puhelinta. Aamuisin kuuntelen sitä tärinää puoli tuntia, alkaa noin vartti sen jälkeen kun olen herännyt ja torkuttaa sen puoli tuntia mitä vielä olen kotona. Ärsyttää tolkuttomasti, muttei tuosta valittaakaan kehtaa...

Vierailija
69/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun kassajonossa perässä tuleva runttaa mun ostoksia sillä kapulalla! Tai parhaimmillaan alkaa työntää mun ostoksia eteenpäin. Kun ei se nopeuta yhtään sitä kassalle pääsyä. En ehkä koskaan pääse tän asian yläpuolelle.

Vierailija
70/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden jättämiten täysin vääriin paikkoihin päivittäistavarakaupoissa. Esimerkiksi ostetaan 400g jauhelihaa, kurkku ja tonnikalapurkki, sitten muutetaan mieltä ja viljellään nuo pitkin kauppaan kun ei voida viedä paikalleen. Siis kuinka helvetin laiska ja välinpimätön pitää olla, että jättää sen palvelutiskin jauhelihan koiranruokahyllyyn tai pesuainepinon päälle?

Vierailija
71/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miljoona sellaista asiaa, jotka ärsyttää muitakin, mutta naurettavin ja omituisin on tämä: ärsyttää tenniksessä ne pallopojat ja -tytöt. Robottimaisia, teennäisiä singahtelijoita, joiden ainoa tehtävä on juosta pallot pikapikaa pois kentältä ja jaella pelaajille palloja ja pyyhkeitä. Pienikin rentoutuminen tai hymyileminen on ehdottoman kiellettyä. Olen varmaan maailman ainoa ihminen, joka ärsyyntyy pallopojista.

Vierailija
72/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2009 klo 20:14"]

Ollaan ruokapöydässä tai ei..piereskelevät ja kaivavat nenää, tai sitten röyhtäilevät hyvin kuuluvasti. Perheessä äiti, isä ja teini-ikäiset lapset.
Miksi niille lapsille ei edes voinut opettaa tapoja?

[/quote]

Meillä oli kerran käymässä eräs sukulaisnainen alle kouluikäisen poikansa kanssa. Poika piereskeli estottomasti olohuoneen sohvalla ja äitinsä vaan ihmetteli: "Kauheesti piereksii! Mikä se nuin kauheesti pierettää? Höh!" Ei sitten ilmeisesti tullut mieleenkään kieltää tai paheksua. :D

Silloin kyllä ärsytti, mutta jälkeen päin ajateltuna tilanne naurattaa. Eivät olleet ainakaan mitään sievistelijöitä ne ihmiset...

Vierailija
73/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
74/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko on maailman pihein ihminen ja se kaapii ihan himoissaan vihoviimeiset rippeet lautaselta ja viilikupista puhtaaksi. Vaikka niitä jämiä ei enää silmällä näe, niin kaaps kaaps kaaps hän se vaan kaapii olemattomia jämiä lautaselta. Mulla nousee verenpaine aina, kun todistan tätä, enenkin kun siihen alunperin minimaalisen kokoisen annoksen näkymättömien jämien kaapimiseen kuuluu sellainen tyytyväinen ilme, että jes taas näin halvalla sai mahan melkein täyteen. Grrrh.

Vierailija
75/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku piereskelisi seurassani meillä tai muualla kylässä estottomasti,todellakin sanoisin asiasta. Juntimpaa toimintaa saa hakea...

Vierailija
76/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa ja mua ärsyttää, kun naapurin äiti jättää niitten hiekkalelut aina tohon hiekkalaatikolle. Joudun siivoamaan ne syrjään, kun tullaan pihalle. Koska muuten ne menee sekaisin omien lelujemme kanssa ja on tuskastuttavaa siivota hirveestä läjästä omia leluja. Se NIIN ärsyttää mua.

Vierailija
77/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 22:32"]

Jos joku piereskelisi seurassani meillä tai muualla kylässä estottomasti,todellakin sanoisin asiasta. Juntimpaa toimintaa saa hakea...

[/quote]

Ei noille olisi kannattanut mitään sanoa. Ne ei varmaan edes osaa pidättää pierua, kun maalla koko ikänsä ovat saaneet piereskellä vapaasti lehmien kanssa. Nauraisivat vaan, että "minkäs sille mahtaa kun pierettää!" Yllättävän monelle röyhtäyksen pidättäminenkin tuntuu muuten olevan ihan tuntematon juttu.

T: se, jonka olohuoneessa piereskeltiin.

Vierailija
78/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet asiat...mm.

-puhutaan suu täynnä ruokaa

-lehden lukeminen "olan takaa" kun toinen lukee sitä oikeasti

-kaikenlainen kyttääminen ja pälyily työpaikan kahvipöydässä tuon em. mainitun lisäksi, esim. mitä sulla on ruokana?, mitä tuo keltainen on?, onko hyvää?

-kynän napsuttelu, ym. täryyttäminen ja vispaaminen

-passoottaminen/ asioiden teettäminen toisella vaikka itse pystyisi hyvin

-veden juoksuttaminen turhaan ja talous+vessapaperin "liika" käyttö

-tiskirätti kuivumassa keittiön hanan päällä, yök

Vierailija
79/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun mies tiskatessaan jättää AINA 1-2 astiaa likaisina tiskialtaaseen! Oikein odotan, mikä kattila tai muki on jäänyt tällä kertaa pesemättä. Mies ei myöskään siivoa hanaa tai tiskialtaan reunoja. Niissä on aina jotain töhnää.

Vierailija
80/103 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet, mutta sitäkin ärsyttävämmät äänet:

- mässyttäminen syödessä

- äänekäs nielaiseminen

- esim. bussissa vieressä istuvan matkustajan hengästynyt puuskutus

- nokkarään ryystäminen nieluun

- yläkerrassa asuvan miehen könköttäminen

- kahvikupin kilahdus lautaselle

- nivelten tahallinen naksauttelu

- kuivien käsien hierominen yhteen, kun yritetään havainnollistaa esim. käsidesin käyttöä

- naapurin tapa sulkea ovi paukauttamalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän