Tarkoittaako "kahden kerroksen välein" samaa kuin joka kolmas vai joka toinen kerros?
Neuleohjeesta on siis kyse. Jos lisäykset tehdään kahden kerroksen välein, jätänkö siis lisäyskerrosten väliin aina kaksi kerrosta, vai lisäänkö silmukoita joka toisella kerroksella?
Auttakaa neulojat!
Kommentit (5)
Vauvan myssy johon tulee muotoilut noiden lisäysten ja kavennusten avulla. Edestakaisneuletta.
Mä varmaan tekisin ne lisäykset oikealla puolella (viisveisaten ohjeesta), jotta polisi helpompi laskea paljonko on tehnyt..
Mutta kirjaimellisesti ottaen, ymmärtäisin että kahden kerroksen välein tarkoittaisi joka kolmatta kerrosta.
Sekavaako? Niinpä..
Niin mäkin teen. Tarkistin enkunkielisestä ohjeesta ja siinä sanotaan selvästi on every other row.
Nyt muuten rupesi harmittamaan tää homma. Oon tekemässä myös villatakkia itselleni ja sen kaarrokeosassa piti suomenkielisen ohjeen mukaan tehdä kavennukset neljän kerroksen välein. Niin olen tehnytkin, siis joka viides kerros. Nyt kun hoksasin kattoo enkunkielisestä samasta ohjeesta, siellä sanotaan on every 4th row. :(
Ei huvittais purkaa...
ap
tosi tarkka ihminen.
Mut laita johonkin ylös se miten oot tehny kaarroketta tähän asti, ja tee toinen samoin.
T:se ed. vastaaja
Onko jokatoinen kerros nurin ja jokatoinen oikein?