Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naurettava asia sinua ärsyttää?

Vierailija
16.09.2009 |

Eli useilla meistä varmaan on pieniä ja typeriä ärsytyksen aiheita, asioita, jotka on niin pieniä, että niitä ei kehtaa ääneen kitistä, mutta jotka tasaiseen tahtiin kiehuttaa. Mikä sinun naurettava ärsyytymisesi on?

Omalla kohdallani typerin ärsytyksen aihe on naapurin männystä karisevat neulaset. Pihallamme on monta isoa koivua, joista pudonneet lehdet eivät häiritse minua lainkaan, mutta naapurin männystä tulleet neulaset (kävyt ei häiritse) ärsyttävät minua aivan suunnattomasti. Eipä kehtaa valittaa...

Toinen mille ehkä jotain mahtaisikin, mutta koska tunnen asian sen verran typeräksi en juuri mainitse perheelle asiasta: avoimeksi jätetyt kaapinovet jurppii ihan kamalasti. Kuljen illalla ympäri kämppää sulkemassa kaapinovia...

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin kirjoitusvirheet-siis muiden tekemät...

Vierailija
2/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avonaisista kaapin ovista tuli mieleen juttu, jonka luin eräästä pariskunnasta. Vaimo oli jostain suivaantuneena aloittanut mykkäkoulun ja sitä jatkui ja jatkui. Lopulta mies, hyvin tietäen vaimonsa mielipiteen asiaste, meni keittiöön ja aukaisi kaapin oven toisensa jälkeen jättäen kaikki sulkematta. Vaimo seuraili touhua aikansa ja lopulta avoimista ovista ärtyneenä kysyi: "mitä etsit?" Mies tähän: "Juttukaveria."

Mua ärsyttää, ku mies ei osaa lukea mun ajatuksia, ei siis älyä tehdä jotain, mitä mä vain ajattelen, että se vois tehdä... Ja kumma juttu, että vaikka tietää, miten turhaa tuollainen ärtyminen on, ni siitä huolimatta ärsyttää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-...ärsyttää kun astioita ei laiteta suoraan astianpesukoneeseen vaan jätetään ensin tiskipöydälle (josta minä siirrän ne koneeseen).

- kylpyhuoneen lattialle kerääntynyt sukkanöyhtä ,miehen sukista. Onneksi on fiksu ja riisuu sukat juuri siellä.

- Se ärsyttää kun vaatteet jätetään AINA poikkeuksetta siihen mihin ne riisutaan, eikä vaatekaappiin. Miehen huoneessa on kaiketi 3-4 housut punttilaitteen päällä ja paitoja pitkin tietokonepöytää. Onneksi en käy tuossa huoneessa muutakuin imuroimassa. Josta päästäänkiin seuraavaan ärsytykseen...

-Imuroidessa "punttihuonetta", matto lähtee aina imurin mukaan ja huoneessa ei muutenkaan pysty kunnolla imuiroimaan kaiken roinan takia, hyi.

Joko nämä riittäs.. Vielä keksisin paljon lisää- on mulla varmaan raskas elämä kun näin paljon ärsykkeitä :)

Vierailija
4/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se typerä piirretty siili typerine teksteineen. ARG ja mä kyllä kiroilen itse,joten ei voi johtua siitä.

Vierailija
5/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nuo kun miehen puolipitoset vaatteet ovat ympäri asuntoa - ei kuulemma voi puolipitosia laittaa kaappiin kun eivät ole enää puhtaitakaan. EN YMMÄRRÄ!!! Miehen sukkia kaivelen sohvatyynyjen välistä harva se päivä, voi yökötys! Ärsyttääkö ketään muuta miehen ylipitkät varpaankynnet tai pahanhajuinen hengitys? Eikä opi vaikka oon sanonutkin...Ei vaan viitti aikuiselle miehelle koko ajan naputtaa.

Itsessäni ärsyttää kun tuntuu etten saa mitään aloittaamaani hommaa loppuun, ehkä jonain päivänä saan ommeltua ruokailuhuoneen verhot, kankaat olleet kohta vuoden odottamassa tai että graduni on puolivälisä ja motivaatio ihan hukassa....

Vierailija
6/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ylipitkät varpaankynnet ja pahanhajuinen hengitys! En viitsi vaan siitä joka kerta sanoa, saisin olla nimittäin äänessä niistä aika usein... On vain kestettävä :) Toinen ärsyttävä asia on vinossa olevat matot.

Vierailija
7/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ripustaa vanhat muovipussit eteisen naulakkoon! Olen huomauttanut asiasta, mutta ei vaan mene perille.

Vierailija
8/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattialle kilahtavat esineet (ylihirveintä klinkkerillä kilkattavat metalli- tai lasikuulat), kirjoitusvirheet, ovien epähellävarainen sulkeminen/avaaminen, lojuvat (vars. lattialla) vaatteet, avoimet kaapinovet, huonosti viikatut tai kuivumaan ripustetut vaatteet, levällään lojuvat tiskit, epäjärjestelmällisesti täytetty tiskikone, jne.

Vierailija
9/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahanhajuinen hengitys on ihan totaalisen kamala asia. Eli ei mikään ihme, että nyppii. Kääks!

Vierailija
10/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EriLLailla. Mistä ihmeestä se toinen L-kirjain siihen ilmaantuu? tai syö TAVAN makkaraa.

Vierailija
11/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjessä huonosti täytetty tiskikone sekä hujan hajan jätetyt puolipitoiset vaatteet + se, että tiskiallasta ei ole huuhdeltu kunnolla käytön jälkeen vaan siellä lillii milloin mitäkin porkkanankuoren jämiä ja perunanpalasia. Mieheni tapa maiskuttaa syödessään sekä kynsien pureskelu saavat myös raivon valloilleen. Töissä ja julkisissa tiloissa kiukuttaa se, ettei aikuinen ihminen osaa pestä vessanpyttyä käytön jälkeen tai tähdätä käsipapereita roskikseen. Ja nyt kun vauhtiin pääsin, kassa- ym. jonoissa tumpuloivat ihmiset suututtavat myös. Pitääkö sitä lompakkoa alkaa kaivaa laukun pohjalta vasta kun kassa on sanonut maksettavan summan, jos sitä ennen on seissyt 10 minuuttia toimettomana kassajonossa.. aaargh.

Vierailija
12/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla minun kirjoittamani! Listaa voisi jatkaa loputtomiin! :)

Vierailija
13/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää hyvyyttään on useasti yllättänyt meidät hoitamalla astianpesukoneen tyhjennyksen ja täyttämisen lastenhoidon ohessa. Ainoa mutta on, että puhtaat astiat sun muut ovat ihan väärissä paikoissa ja apk on täytetty eri tavalla kuin minä sen teen, joudun aina järjestelemään sen uudelleen.

Vierailija
14/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku oisin kirjoittanut tän...

just nuo kun miehen puolipitoset vaatteet ovat ympäri asuntoa - ei kuulemma voi puolipitosia laittaa kaappiin kun eivät ole enää puhtaitakaan. EN YMMÄRRÄ!!! Miehen sukkia kaivelen sohvatyynyjen välistä harva se päivä, voi yökötys! Ärsyttääkö ketään muuta miehen ylipitkät varpaankynnet tai pahanhajuinen hengitys? Eikä opi vaikka oon sanonutkin...Ei vaan viitti aikuiselle miehelle koko ajan naputtaa.

Itsessäni ärsyttää kun tuntuu etten saa mitään aloittaamaani hommaa loppuun, ehkä jonain päivänä saan ommeltua ruokailuhuoneen verhot, kankaat olleet kohta vuoden odottamassa tai että graduni on puolivälisä ja motivaatio ihan hukassa....

Vierailija
15/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kirjoitusvirheet

- vessapaperirulla "väärinpäin"

- miehen pedanttisuus

- naisten hihittäminen, eli siis pitää ainaa sanoa asia naurahtaen/hymyillen

Vierailija
16/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks päivä putsasin kylpyammeesta niitä porkkananpalasia ym, kun oli pesty roskikset siellä :)

...että tiskiallasta ei ole huuhdeltu kunnolla käytön jälkeen vaan siellä lillii milloin mitäkin porkkanankuoren jämiä ja perunanpalasia

Vierailija
17/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perkeleen salaattibaarissa saa odottaa kohtuuttoman pitkiä aikoja, kun 8,40€ lounas maksetaan 7,10€ lounassetelillä ja pankkikortilla, jonka tunnusnumeroa pitää luonnollisesti miettiä..

Tekisi mieli potkia nilkoille! Köyhät.

Vierailija
18/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata, että näitä riittää muillakin. :)

Tunsin itseni kamalan pienisieluiseksi ja naurettavaksi kun kävin taas kerran harjaamassa männynneulasia terassiltamme...

Helpottaa oloa, ettei ole ainut joka ärsyyntyy pikkuasioista.

Omaan listaan voisi vielä lisätä sen, että miehen käytöksessä ärsyttää suunnattomasti se, että kun hän on minun tielläni niin sanoo aina 'hauskasti', että oletko sä mun tiellä? Ei siis niin päin, että olenko mä sun tiellä vaan toisinpäin. ARGH! :D

Vierailija
19/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa aivastaa. Sillain tsih-tyyliin, mukamas pienesti ja hienosti. Vai tuleeko se aivastus muka oikeasti niin ärsyttävästi niiltä? Itse aivastan oikein kunnolla pärskäyttäen.

Vierailija
20/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa aivastaa. Sillain tsih-tyyliin, mukamas pienesti ja hienosti. Vai tuleeko se aivastus muka oikeasti niin ärsyttävästi niiltä? Itse aivastan oikein kunnolla pärskäyttäen.

Kun just sillee tsih. :D Ääni tulee kai siitä, että aivastusta pidättää, eikä päästä reilusti tulemaan... Olen yrittänyt treenata mokomasta tyttöaivastuksesta eroon, mutta emmä osaa aivastaa muutoinkaan.

Nyt kun näihin nenäjuttuihin päästiin: rään ryystäminen ärsyttää, eli siis se, että niiskutetaan räkää sisäänpäin eikä niistetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän