Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaa / virikehoito tilastotietoa

Vierailija
16.09.2009 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnalle kuin päiväkoti???

Siis verratan tilannetta esim.

- 3,5 v lapseni on nyt 2 pv viikossa 5 h päiväkodissa = 10 h

- joudun ottamaan pois kun Espoo-lisä lähtee muuten: hän menee kerhoon ja on siellä 2 pv viikossa 3 h = 6 h

Onko tuo ylimääräinen 4 h viikossa nyt siis se "rikollinen" kohta täällä?? Entä jos lyhennän hoitoajan 4h:iin / pv, eli 8 h viikossa?

Meillä pv-koti on ihan lähellä, se on ennestään tuttu paikka ajalta jolloin olin töissä.

Kerhoon on 2 km matka (ja bussit ei kulje kunnolla sinne).

On aika tuskaa alkaa sitten viemään tuota uhmaikäistä kerhoon vauvan kanssa (joka ei edes "jaksa" kävellä vielä... eikä mulla ole kun risa seisomalauta, ja uutta ei ole varaa ostaa).

Sitten kävelen takaisin, ehdin riisua vauvan, ehkä tunnin tehdä jotain, ja lädhen taas hakemaan sitä uhmista takaisin.

Ihmettelen, että miten se kerho voi kunnalle olla parempi vaihtoehto, sillä nythän ne joutuu perustamaan erikseen niitä kerhopaikkoja ja esim. Espoossa uusimaan puistotiloja, kun avoimet pv-kodit lopetetaan (joissa kerhot ennen oli).

Eli sekin säästö menee puistotilojen uusintaan. (Ihan järjetöntä!)

Pv-kodeissa on tilat jne. valmiina, ja jos vaikka muutama osa-aikalapsi voisi jakaa viikon tunnit eli yhden kokopvpaikan, niin luulisi että se on kunnalle edullisempaakin kuin ylläpitää erillisiä kerhoja.

Jo on taas selitys, muuten ihan hyvä kirjoituksesi meni pilalle tuon asian esille ottamisessa.

Helsingissä kaksi kertaa viikossa 2,5h kerrallaan maksaa yhden lukuvuoden aikana 50e. Siis 3-4kk ja 50 e. Päivähoito maksaa kummasti enemmän ellet ole nolla luokassa.

Neljä kertaa viikossa oleva kerho, joka on 3h kerrallaan maksaa 95e lukukausi, joten halvemmaksi sekin tulee.

Voit ostaa vaikka sen seisomalaudan sillä hinnalla mitä säästät tossa hoidossa.

Mun vastustus ei ole toi hoidon aika, onhan se nyt oikeesti ihan sama onko lapsi hoidossa 6 vai 10h, mutta se mikä risoo on että viedään kuitenkin kokoaikaisen lapsen paikka päiväkodista. Tiesitkö sinä sen??

Ne jotka tarvitsevat lapselleen oikeasti hoitopaikan, eivät sitä saa kun näitä virikelapsia on tarhat pullollaan.

Sitten on eriasia taas nämä jotka pitävät pientä kokopäiväisenä hoidossa, vaikka itse kotona, niistä en sano mitään nyt, tässä keskustelussa.

Vierailija
22/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnalle kuin päiväkoti??? Siis verratan tilannetta esim. - 3,5 v lapseni on nyt 2 pv viikossa 5 h päiväkodissa = 10 h - joudun ottamaan pois kun Espoo-lisä lähtee muuten: hän menee kerhoon ja on siellä 2 pv viikossa 3 h = 6 h Onko tuo ylimääräinen 4 h viikossa nyt siis se "rikollinen" kohta täällä?? Entä jos lyhennän hoitoajan 4h:iin / pv, eli 8 h viikossa? Meillä pv-koti on ihan lähellä, se on ennestään tuttu paikka ajalta jolloin olin töissä. Kerhoon on 2 km matka (ja bussit ei kulje kunnolla sinne). On aika tuskaa alkaa sitten viemään tuota uhmaikäistä kerhoon vauvan kanssa (joka ei edes "jaksa" kävellä vielä... eikä mulla ole kun risa seisomalauta, ja uutta ei ole varaa ostaa). Sitten kävelen takaisin, ehdin riisua vauvan, ehkä tunnin tehdä jotain, ja lädhen taas hakemaan sitä uhmista takaisin. Ihmettelen, että miten se kerho voi kunnalle olla parempi vaihtoehto, sillä nythän ne joutuu perustamaan erikseen niitä kerhopaikkoja ja esim. Espoossa uusimaan puistotiloja, kun avoimet pv-kodit lopetetaan (joissa kerhot ennen oli). Eli sekin säästö menee puistotilojen uusintaan. (Ihan järjetöntä!) Pv-kodeissa on tilat jne. valmiina, ja jos vaikka muutama osa-aikalapsi voisi jakaa viikon tunnit eli yhden kokopvpaikan, niin luulisi että se on kunnalle edullisempaakin kuin ylläpitää erillisiä kerhoja.

sen mukaan, että jos lapsi on joskus yli 5h, niin ei tartte kellon kanssa juosta. Eli maksan vähän vajaa 100 eur kuussa. (Täysi maksu ja siitä vähennykset kun puoli päivää ja vain 2 pv viikossa.)

Oishan se kerhopaikka meille toki halvempi, mutta tosiaan niin paljon enemmän vaivaa; lisäksi pv-kodissa saa ruoan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnalle kuin päiväkoti???

Siis verratan tilannetta esim.

- 3,5 v lapseni on nyt 2 pv viikossa 5 h päiväkodissa = 10 h

- joudun ottamaan pois kun Espoo-lisä lähtee muuten: hän menee kerhoon ja on siellä 2 pv viikossa 3 h = 6 h

Onko tuo ylimääräinen 4 h viikossa nyt siis se "rikollinen" kohta täällä?? Entä jos lyhennän hoitoajan 4h:iin / pv, eli 8 h viikossa?

Meillä pv-koti on ihan lähellä, se on ennestään tuttu paikka ajalta jolloin olin töissä.

Kerhoon on 2 km matka (ja bussit ei kulje kunnolla sinne).

On aika tuskaa alkaa sitten viemään tuota uhmaikäistä kerhoon vauvan kanssa (joka ei edes "jaksa" kävellä vielä... eikä mulla ole kun risa seisomalauta, ja uutta ei ole varaa ostaa).

Sitten kävelen takaisin, ehdin riisua vauvan, ehkä tunnin tehdä jotain, ja lädhen taas hakemaan sitä uhmista takaisin.

Ihmettelen, että miten se kerho voi kunnalle olla parempi vaihtoehto, sillä nythän ne joutuu perustamaan erikseen niitä kerhopaikkoja ja esim. Espoossa uusimaan puistotiloja, kun avoimet pv-kodit lopetetaan (joissa kerhot ennen oli).

Eli sekin säästö menee puistotilojen uusintaan. (Ihan järjetöntä!)

Pv-kodeissa on tilat jne. valmiina, ja jos vaikka muutama osa-aikalapsi voisi jakaa viikon tunnit eli yhden kokopvpaikan, niin luulisi että se on kunnalle edullisempaakin kuin ylläpitää erillisiä kerhoja.

Jo on taas selitys, muuten ihan hyvä kirjoituksesi meni pilalle tuon asian esille ottamisessa.

Helsingissä kaksi kertaa viikossa 2,5h kerrallaan maksaa yhden lukuvuoden aikana 50e. Siis 3-4kk ja 50 e. Päivähoito maksaa kummasti enemmän ellet ole nolla luokassa.

Neljä kertaa viikossa oleva kerho, joka on 3h kerrallaan maksaa 95e lukukausi, joten halvemmaksi sekin tulee.

Voit ostaa vaikka sen seisomalaudan sillä hinnalla mitä säästät tossa hoidossa.

Mun vastustus ei ole toi hoidon aika, onhan se nyt oikeesti ihan sama onko lapsi hoidossa 6 vai 10h, mutta se mikä risoo on että viedään kuitenkin kokoaikaisen lapsen paikka päiväkodista. Tiesitkö sinä sen??

Ne jotka tarvitsevat lapselleen oikeasti hoitopaikan, eivät sitä saa kun näitä virikelapsia on tarhat pullollaan.

Sitten on eriasia taas nämä jotka pitävät pientä kokopäiväisenä hoidossa, vaikka itse kotona, niistä en sano mitään nyt, tässä keskustelussa.

Vierailija
24/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh

Luuletko, että virikehoito -sanaa käyttää vain yksi ihminen tällä palstalla? Ai joo, sehän on toi "vierailija"

Vierailija
25/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika paljon saa olla vaivaa kerhoon viemisestä ettei ilmainen raha kelpaa.

Elo-joulukuu maksais noin 500e päiväkoddissa, kerhossa 50e.

Siinä sitten laske kumpi tulee sulle halvemmaks, vaikka esikoinen ei ruokaa saisikaan muuten kuin kotona....

Vierailija
26/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli just semmosta av-tyylistä liioittelua :).

Toki mulla olisi todella tarvitessa VARAA ostaa se lauta, mutta koska rahaa ei ole ylimääräistä, niin en enää viitsisi ostaa noin isolle lapselle uutta seisomalautaa, kun toivon että alkaisi kävelemään.

(Ja talvella ne laudat kulkee kuitenkin huonosti jos lunta.)

Mutta olipa halpoja nuo Hki:n kerhot ja pv-hoitopaikat!!! Tuossa jo edellä vastasinkin mitä meillä maksaa.

Eli tosiaan on kiikun kaakun että mulla on varaa pitää lasta hoidossa - mutta pian siis otankin pois kun kuntalisää mulla ei ole varaa menettää.

Toinen syy miksi olen pitänyt lasta hoidossa, on ollut se, että hoitopaikka säilyisi pv-kodissa, eli olisi paremmat mahdollisuudet saada jatkaa samassa pv-kodissa kokopäiväisenä taas tarpeen tullen, kuin jos on otettu kokonaan pois.

Täällä kun siis ei sitä hoitotakuuta ole, eli nyt kun joudun ottamaan lapsen pois niin tuon paikan menetän varmaan :(. Tosi ikävää.

Käsittääkseni lapsi ei vie kenenkään kokopäiväisen paikkaa suoraan, kun ryhmässä on useita puolipv-lapsia ja vähän eri aikoihin. Olen tästä joskus kysynyt.

Vierailija
27/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika paljon saa olla vaivaa kerhoon viemisestä ettei ilmainen raha kelpaa. Elo-joulukuu maksais noin 500e päiväkoddissa, kerhossa 50e. Siinä sitten laske kumpi tulee sulle halvemmaks, vaikka esikoinen ei ruokaa saisikaan muuten kuin kotona....

Siis kirjoitin jo että täällä se kerho 2 x 3h / vk maksaa n. 50 eur KUUSSA!!! Eli jos maksan joku 46 eur kuussa enemmän, on elämämme paljon helpompaa ja lapsi saa aamupalan ja lounaan pv-kotipäivinä (ja vielä välipalankin jos jää vähän pidemmäksi kuin 5h).

Mä olen kyllä laskenut nämä tarkkaan excelillä, että mihin meillä on varaa ja toisaalta mitä arvostan mitenkin paljon.

Esim. tää meidän pv-koti on niin huippupaikka ja lapsi on viihtynyt siellä, että on todella surun paikka kun joudun hänet vuoden vaihteessa viimeistään sieltä sitten poist ottamaan :(.

Etenkin kun kerhopaikoista ei ole tietoa, kun niitäkin lakkautetaan / siirretään täällä Espoossa. (eli ei ainakaan lähemmäksi ole tulossa kerhoa).

Vierailija
28/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun emme kuulu srk:hon. Srk:hon kuuluvat ovat tietty etusijalla.

Käsitykseni mukaan srk kerhoa ei muutenkaan ole tässä ihan lähellä.

Vierailija
29/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voisit viedä lapsen kerhoon, työssä käyvä perhe tarvitsee tuon pk-paikan.

nyt oli just semmosta av-tyylistä liioittelua :). Toki mulla olisi todella tarvitessa VARAA ostaa se lauta, mutta koska rahaa ei ole ylimääräistä, niin en enää viitsisi ostaa noin isolle lapselle uutta seisomalautaa, kun toivon että alkaisi kävelemään. (Ja talvella ne laudat kulkee kuitenkin huonosti jos lunta.) Mutta olipa halpoja nuo Hki:n kerhot ja pv-hoitopaikat!!! Tuossa jo edellä vastasinkin mitä meillä maksaa. Eli tosiaan on kiikun kaakun että mulla on varaa pitää lasta hoidossa - mutta pian siis otankin pois kun kuntalisää mulla ei ole varaa menettää. Toinen syy miksi olen pitänyt lasta hoidossa, on ollut se, että hoitopaikka säilyisi pv-kodissa, eli olisi paremmat mahdollisuudet saada jatkaa samassa pv-kodissa kokopäiväisenä taas tarpeen tullen, kuin jos on otettu kokonaan pois. Täällä kun siis ei sitä hoitotakuuta ole, eli nyt kun joudun ottamaan lapsen pois niin tuon paikan menetän varmaan :(. Tosi ikävää. Käsittääkseni lapsi ei vie kenenkään kokopäiväisen paikkaa suoraan, kun ryhmässä on useita puolipv-lapsia ja vähän eri aikoihin. Olen tästä joskus kysynyt.

Vierailija
30/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2*viikossa 2,5h kerrallaa on 50 e lukukaudessa.

3*viikossa 3h kerrallaan on 70 e lukukaudessa

4* viikossa 3h kerrallaan on 95e lukukaudessa.

Helsingissä näin, että ihan ilmaista touhua verrattuna päiväkoteihin, ja siksi en ymmärrä miksi vanhemmat eivät näitä käytä.

Kerhoja meidän alueelta suljettiin 2 kpl 3-5 vuotiaiden ryhmiä kun ei ollut tulijoita, mutta päiväkodit alueella ovat kantokykynsä ylittäneet jo ajat sitten.

Tuskin espoonkaan seurakunnan kerhot ihan kamalasti maksaa... Jokaisessa kunnassa tietty on omat maksunsa, mutta tässä nyt helsinkiläisille vähän informatiota.

Vierailija
31/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jokainen puolipäiväinen vie yhden kokonaisen lapsen paikan. Eli eivät voi ottaa niin että esim. Kalle tulee ma-ke ja Liisa to-pe.

En tiedä miksi, mutta näin meille sanottiin.

Vierailija
32/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei vie lastaan niihin kerhoihin, ja valitettavasti niitä muita kerhoja on aika vähän...

Vierailija
33/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen tilanne oli surkea.

Vierailija
34/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moninkertainen määrä verrattuna Espooseen. Siellä reilu 10 kerhoa (en tiedä oliko niissäkin jo yksityiset mukana), ja vissiin niitäkin nyt joudutaan supistamaan.

Vierailija
35/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Vantaan (Espoo Suomen 2. suurin kaupunki).

Vierailija
36/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekola-Asola akselilla ei ole tietääkseni yhtään kerhoa. Kaikki Koivukylä-Korso alueen kerhot on Korsossa. Helpompi viedä lähipäiväkotiin, kuin monen kilometrin päähän kerhoon. Olen itse töissä, joten asia ei minua koske, mutta tällanen tilanne on mun asuinalueella, ja oli 2 vuotta sitten kun olisin lapselle kerhoa tarvinnut.

Vierailija
37/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa siihen seisomalautaan.

Vai onko päiväkotipaikka ilmainen?

Kerhoon on 2 km matka (ja bussit ei kulje kunnolla sinne). On aika tuskaa alkaa sitten viemään tuota uhmaikäistä kerhoon vauvan kanssa (joka ei edes "jaksa" kävellä vielä... eikä mulla ole kun risa seisomalauta, ja uutta ei ole varaa ostaa).

Vierailija
38/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moninkertainen määrä verrattuna Espooseen. Siellä reilu 10 kerhoa (en tiedä oliko niissäkin jo yksityiset mukana), ja vissiin niitäkin nyt joudutaan supistamaan.

KERHOT

Espoon keskus

Kalajärvi-Niipperi

Juvanpuiston lastentalo

Pisarapolun kerhot 3-5-vuotiaille

Kerhopäivä: ti (1 kerta/viikko) klo 9-12 ja 13-16

Juvanpuistonkuja 3

PL 2535, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8165 6116

Muurala

Huvikummun kerhot

Kerhopäivät: ma, ke, pe klo 9-12,

ma, ke, pe klo 13-16

Lanttikatu 7, PL 2520, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8164 3092

Koulumestarin päiväkoti

Kahden päivän kerhot yli 3-vuotiaille

Kerhopäivät: ti-to ja ke-pe klo 9-11.30

Muuralanpiha 3,

PL 77207, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8168 2563

Suvela

Pienten Lasten taidetalo Laulun Taika ry.

Kerhopäivät: ke, ja pe klo 9-12

- Muskarikerhoja: viulu, piano ja kantele

- Kuvataideryhmä

- Leikkiä, laulua ja hauskaa puuhastelua

- 1h, 2h ja 3h kerhot

- 3-6-vuotiaiden tanssia torstaisin klo 10-12

Reviisorinkatu 3

02770 Espoo

050-341 6381

www.lauluntaika.fi

arja.salo@lauluntaika.fi

Espoonlahti

Kaitaa-Soukka

Kaitaanniityn kerho toimii Kaitaanniityn päiväkodissa.

Kerhopäivät: ma, ti, to klo 10-13

Sammentie 8

PL 26206, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8164 6279

Latokaski-Nöykkiö

Latokasken asukaspuisto

Lehtikaskentie 7

PL 34205, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8168 3358

Suomenoja

Pisan asukaspuisto

Kerhopäivät: ma-pe klo 9-12

Vanha Pisantie 17

PL 28205, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8168 3358

Leppävaara

Etelä-Leppävaara

Säterinmetsän kerho

Impilahdentie 3, 02600 Espoo

Kerhopäivät ti - pe klo9-12

esimies Tarja Pudas

Säterinmetsän päiväkoti

PL 60202, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8165 6059 johtaja

Karakallio

Karamäen kerho toimii Karamäen päiväkodissa.

Kerhopäivät: ti-pe 9-12

Kalasääksenkuja 4

PL 62202, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8163 6200

Leppävaara

Åbergin kerho toimii Åbergin lastentalossa, 3-5 -vuotiaille

Aamupäiväkerho: ma-to klo 8.30-11.30

Iltapäiväkerho: ma-to klo 12.30-15.30

Ajurinkuja 4

PL 65202, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8163 6222

Matinkylä-Olari

Avoin päiväkoti Avokas

2-vuotiaiden kerho pe klo 9-12

Yli 2,5 vuotiaiden kerhot:

ma ja ke aamupäivä klo 9-12

ti ja to aamupäivä klo klo 9-11.30 / iltapäivä klo 12.30-15.30

Matinraitti 5

02230 Espoo

PL 23207

02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh: (09) 816 82312, 046-877 2209

Tapiola

Haukilahti

Avoin päiväkoti Kaislikko

2-3 vuotiaiden kerho ti ja to klo 9-12

yli 3-vuotiaiden kerho ma ja ke klo 9-12

Toppelundintie 11

PL 17204, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8165 7460

Kanta-Tapiola

Avoin päiväkoti Karhunpesä

2-3 vuotiaiden kerho ti ja to klo 9-11.30

3-5-vuotiaiden kerho ma ja ke klo 9-11.30

Kelohongantie 6

PL 12203, 02070 ESPOON KAUPUNKI

Puh. (09) 8164 7656

Asukaspuistot asuinalueilla:

Espoon keskus

Juvanpuiston lastentalon

asukaspuisto

Kylätalo Palttinan asukaspuisto

Suvelan asukaspuisto

Espoonlahti

Kivenlahden asukaspuisto

Latokasken asukaspuisto

Pisan asukaspuisto

Soukan asukaspuisto

Leppävaara

Karakallion asukaspuisto

Leppävaaran asukaspuisto

Perkkaan asukaspuisto

Viherkallion asukaspuisto

Matinkylä-Olari

Matinkylän asukaspuisto

Olarin asukaspuisto

Tapiola

Mankkaan asukaspuisto

Tapiolan asukaspuisto

Avoimet päiväkodit asuinalueilla:

Espoon keskus

Huvikummun avoin päiväkoti

Juvanpuiston lastentalon avoin päiväkoti

Suvelan lastentalon avoin päiväkoti

Suviniityn avon päiväkoti

Espoonlahti

Soukan avoin päiväkoti

Aamuruskon avoin päiväkoti, toimii Kivenlahden asukaspuistossa

Leppävaara

Avoin päiväkoti Åbergin lehto

Kilonpuiston lastentalon avoin päiväkoti

Matinkylä-Olari

Avoin päiväkoti Avokas

Tapiola

Metsolan avoin päiväkoti Karhunpesä

Haukilahden avoin päiväkoti Kaislikko

Puistotädit

Espoossa toimivat yksityiset puistotädit.

Toiminnasta ja maksuista saa lisätietoa soittamalla puistotädille. Kyseessä on ulkotiloissa tapahtuvasta pienten lasten lyhytaikaisesta hoidosta (2-3 h kerrallaan).

Espoon keskuksen alue

Hösmärinniityn leikkipuisto

ke, to, pe 9-11.30

Puistotäti Tiina Jokela / Espoon Minijellonat ry

Puh. 040-838 7837

Järvenperän leikkipuisto

ke, to, pe 9-11.30

Puistotäti Jutta Vaine / Espoon Minijellonat ry

Puh. 040-510 9332

Espoonlahden alue

Laurinlahden leikkipuisto, Ankkuripohjan puisto

Puisto sijaitsee Kourakujan läheisyydessä Espoonlahden keskuksessa.

Puistotäti Seija Poikonen

Puh. (09) 803 9220, 050-544 7432

Martinniityn puisto

Puisto sijaitsee Eestinmalmin alueella

Puistotäti Terhi Ruuhonen

puh. 041-440 7350

Soukan leikkipuisto

Yläkartanon päiväkodin vieressä

Ke, to, pe 9-11.30

Puistotäti Teija Siekkinen / Espoon Minijellonat ry

puh. 044-946 1546

Leppävaaran alue

Etelä-Leppävaaran puistotädit

Puisto sijaitsee Etelä-Leppävaarassa, Huvilinnanaukion leikkipaikalla

(Huvilinnanaukio 1)

Ti ja pe klo 9.30 - 11.15

Puistotäti Larissa Strodel-Paananen

http://www.hoitopaikka.net/puisto

Laaksolahden leikkipuisto

Kuttulammen puistossa

ke, to, pe klo 9-11.30

Puistotäti Katja Huotari / Espoon Minijellonat ry

puh. 041-522 5686

Matinkylä-Olarin alue

Koukkuniemen leikkipuisto

Koukkuniemi, Rantametsä

Puistotäti Henni Sirkiä

ke, to, pe klo 9-11.30

puh. 040-723 3834

Matinkylän leikkipuisto

Matinraitti

Puistotäti Ilona Kaila

Puh. (09) 803 3945

Sammalkallion leikkipuisto

Puisto sijaitsee Sammalkallionpolun ja Ruomelanraitin välissä

Puistotäti Eija Liikanen-Aarnio

Puh. 050-575 2405

Tapiolan alue

Hakalehdon puisto

Puisto sijaitsee Hakarinteen eteläpuolella

ma-pe klo 8.15-11.30

0 - 6 vuotiaille

2 ohjaajaa

Puistotäti Helena Antikainen

Puh. (09) 050-500 4278

Kimmeltien puisto

Menninkäisentie, Tapiolan päiväkodin vieressä

ma-to klo 9.15-12.00

Puistotäti Jenni Rousi

Puh. 040 556 8821

Kirpunpuiston puistotäti, Laajalahti

Kurkijoentie 24

ke-pe klo 9-11

Puistotäti Sanna Tiitta / Espoon Minijellonat ry

Puh. 050-409 8108

Lukupuron puisto

Lukupurontie

ma-pe klo 9-12

Puistotäti Outi Haapanen

Puh. 050-598 6153

Mankkaan puisto

Vanha Mankkaankuja, Mankkaan pk:n läheisyydessä

Puistotäti Merja Järvinen

Puh. 040-744 1214

Pohjois-Tapiolan puisto

Sepontie, Sepon koulun vieressä

ma-pe klo 9-12

Puistotäti Marita Tiirikainen

Puh. 040-510 9264

Toppelundinportin puisto

Toppelundinportti

ma-pe klo 9-12

Puistotäti Tuula Ingman

Puh. 0500-702 450

Laajalahden puisto

kirjaston edessä

ke, to, pe klo 9-11.30

Puistotäti Heida Rantamaa / Espoon Minijellonat ry

Puh 040-838 1212

Tontunmäen leikkipuisto (Pöllöpuisto)

Puistotoiminta alkaa 1.9.2008

Yhteydenotot espoo@minijellonat.fi / Espoon Minijellonat

Vierailija
39/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolipäiväiset ovat eri päivinä hoidossa.

Toinen esim. ma, ti ja ke ja toinen to ja pe.

Puolipäiväinen ei siis todellakaan vie kokopäiväpaikkaa!

Että jokainen puolipäiväinen vie yhden kokonaisen lapsen paikan. Eli eivät voi ottaa niin että esim. Kalle tulee ma-ke ja Liisa to-pe.

En tiedä miksi, mutta näin meille sanottiin.

Vierailija
40/41 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siihen loppupäivään voi enää toista lasta ottaa. Siksi vie kokopäiväpaikan.

Ei sillä päivällä ole väliä, maanantaina puoli päivää on ihan yhtä lyhyt kuin perjantainakin.

Se on hyvä jos onnistuu, että ei jää ns tyhjiä paikkoja joillekin päiville, eli juuri Matti ma ja ke, Maija ti, to, pe tyyliin.

puolipäiväiset ovat eri päivinä hoidossa. Toinen esim. ma, ti ja ke ja toinen to ja pe. Puolipäiväinen ei siis todellakaan vie kokopäiväpaikkaa!

Että jokainen puolipäiväinen vie yhden kokonaisen lapsen paikan. Eli eivät voi ottaa niin että esim. Kalle tulee ma-ke ja Liisa to-pe. En tiedä miksi, mutta näin meille sanottiin.