Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö kukaan muu italianpataa itse eikä kaupan valmispussista? ov

Vierailija
16.09.2009 |

Huomasin tässä joku aika sitten että italianpatahan onnistuu itsekin tekemällä, ja ai että tulee hyvää.

Olen ehkä hieman hidas kun tähän asti olin aina tehnyt sitä kaupan valmiista pussista, oli yksi niistä harvoista valmisruoista joka on oikeasti hyvää.

Mutta itse tehtynä se olikin vielä paljon parempaa. Muita jotka tekevät sen itse ja millä reseptillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen sillä tavalla että ensin teen bolognese-tyyppisen kastikkeen (tomaatti-jauheliha-kasviskastike. Kasviksina voi olla mitä vaan, usein mulla on porkkanaa, sipulia, purjoa jms, ja aidon italianpata-tunteen saa tietty hernemaissipaprikalla, mutta yksinään sen on vähän ankeaa)Maustetaan hyvin hunajalla ja yrteillä (timjami, basilika jne ja valkosipuli) Sitten kun se kastike on pari tuntia hautunut, keitän makaronit ja sekaoitan joukkooon.

Vierailija
2/4 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, teen itse ja hyvää tulee. En muista nyt mistä olen ohjetta katsonut, ettei olis ollut Myllynparhaan sivuilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/4 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikin kiva vinkki, kiitos. Valkosipulia ja tavallista sipulia olen itse laittanut mutta muita mausteita en ole oikein osannut lisätä

T:ap