oli kyllä sellasia reuhkoja taas uimahallissa
en ymmärrä miksi tuollainen karvakasa pitää pitää. Johan tuo on inhottava pestessäkin.
Karvaa oli mahasta jalkojen väliin asti
Jollain oli kun kissanpentu jalkojen välissä
Kommentit (35)
on sitten kissanpentua silitellessä... =D
Kyllä kertoo enemmän teistä tuijottelijoista jotka vahtaattte toisten kissimirrejä!
On siinä varmaan silmät pullistelleet päässä kun kauhistellen katsellaan toisten jalkovälejä! Noloa!
kirjoittanut siitä tänne.....tuijotettiin kyllä;)
useamman pienen lapsen äippä rehellisesti sanoen ehtii/jaksaa sheivata säännöllisesti? Kun omaa aikaa on päivässä se, kun käy suihkussa ja syö iltapalan (ehkä) ilman yhtään lasta, niin ei toi puskan siistiminen oo tärkeysjärjestksessä kyllä päällimmäisenä.
useamman pienen lapsen äippä rehellisesti sanoen ehtii/jaksaa sheivata säännöllisesti? Kun omaa aikaa on päivässä se, kun käy suihkussa ja syö iltapalan (ehkä) ilman yhtään lasta, niin ei toi puskan siistiminen oo tärkeysjärjestksessä kyllä päällimmäisenä.
Oltiin viereisissä suihkuissa ja tämä mummo vaahdotti ensin raivokkaasti hinkaten shampoon hiuksiin, sitten pimpsapöheikköön, sit tämä mummo lähti hakemaan jotain, ilmeisesti hoitoainetta hyllystä ne isot valkoiset vaahtokasat päässä ja pimpsassa;) ihqu mummeli!
Karvoja on kuin ryssän hatussa ja roikkuvat häppärit läpsyttää macareenaa peräpukamien säestäessä sambarytmein.
Fakta nro 2: sheivaaminen uimahalliin mentäessä ei ole iso vaiva. Eihän se vaadi kuin muutaman ylimääräisen minuutin edellisenä iltana suihkussa.
He voivat hienotunteisesti käydä sanomassa kaikille karvareuhkoille, että poistuvat uimahallista ja tulevat sitten takaisin, kun paikat eivät rehota.
miellyttää vieraita naisia. Jos alapäätäni sheivailen, teen sen itseni, en muiden vuoksi. Pitäiskö sulle vielä ihan levitellä tavara näytille?
Fakta nro 1: niitä pehkoja ei tarvitse tuijottaa - ne "pomppaavat silmille" ihan muutenkin.
Sun silmillesi ei "pomppaa" yksikään tussukarva, jos et itse kiihkoile asiasta.
Sulla on itselläsi valtavia ongelmia. Joku jumalaton pätemisen tarve tai jotain.
Olin siisti ja simpsakka nainen nuorena, sheivasin jne. Mutta koskaan en uimahallissa kytännyt muiden alapäitä. Mulla on sivistystä sen verran, että se ei mulle kuulu, miltä toinen ihminen näyttää!
Nykyisin karvapehko ja joku siitäkin vetää herneet nenäänsä varmasti. Mutta ei liikuta.
olen menossa uimahalliin lasteni kanssa perjantaina. Eli älä tule silloin uimaan, niin ei mielenrauhasi järky viikonlopuksi. En aijo siistiä takiasi, koska tuloksena on todella kipeä iho. Uimapukuni on "lahkeellinen" malli, eli ei luulis uidessa ketään häiritsevän, mutta todellakin, joudun sen riisumaan peseytyessä. Vai saiskohan sellaisen merkin, joka oikeuttaa uimapuvun pitoon saunassa, jos kerran aiheuttaa muille psyykkisiä vaurioita karvaturrina?
on kaadettava uimaan mennessä? Eiköhän tuokin ole jokaisen oma asia miten sitä puskaansa hoitaa, vai jättääkö kokonaan hoitamatta. Jos siitä jonkun ulkopuolisen mieli järkkyy, niin ehkä pitäs jo harkita jonkinlaista terapiaa.
p.s. kun minä käyn uimahallissa, mulla voi olla myös sääri- ja kainalokarvat ajalematta. Harvemmin myöskään kulmakarvoja nypin.
tosiaan pomppaa silmille.
Minä en tuijottele toisten alapäitä, enkä mitään ruumiin osaa, mutta jostain syystä huomaan ne kamalat pehkot.
Minulle on ihan sama paljonko jollain on karvoja, joten ei ne minua uimahallissa häiritsekään, ne vaan huomaa.
alapääkarvoista. Itse siistin rajoja, mut itse alueelta vain leikkaan lyhyemmäks, ettei hiosta =) Ajaminen tai poistaminen paljaaksi aiheuttaa atoopikolle hirveän kutinan ja ihottuman, kuka sellaista nyt haluaa tehdä vain muita miellyttääkseen?! Mun mies nuolee ja nai mua karvallakin, enkä mä myöskään häntä pyydä ajelemaan tai olemaan jotenkin steriili..
tosiaan pomppaa silmille. Minä en tuijottele toisten alapäitä, enkä mitään ruumiin osaa, mutta jostain syystä huomaan ne kamalat pehkot. Minulle on ihan sama paljonko jollain on karvoja, joten ei ne minua uimahallissa häiritsekään, ne vaan huomaa.
ne pomppaa niille, joita toisten naisten jalkoväli kiinnostaa (eli ilmeisesti hirveä epävarmuus omasta :-( )
Mulla ei pomppaa ikinä, eikä mulla näössä ole vikaa.
Sääliksi käy vaan teitä! Ihan oikeasti!
joka saa tyydytystä toisten naisten pimpuroista.
voi kun olisi ollut näkemässä...