Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-miehen tulot ovat nettona 3700€/ kk

Vierailija
15.09.2009 |

Tilasin juuri puhelimitse lasteni isän verotiedot. Kiitos jälleen vinkistä, olinkin jo unohtanut sen puhelinnumeron 16400 ;-D

Kehtaakin valittaa elatusmaksuista!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka sika-ex maksattaa tytöllään pizzareissun! Tulin niin vihaiseksi tekstistäsi! Nyt pistät miehen vastuuseen! Soita vaikka naapurikuntaan tai Kelaan tai ihan mihin vaan ja vaadit vuosien ajalta indeksikorotukset!!! Ällöttävä exä sulla, onneksi olet ottanut eron!

Vierailija
22/24 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tyytyväinen, jos olisi noin pienet kulut lapsille (100 e/kk). Jäisi joskus itsellekin jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttö sanoi, että hänellä on rahat vähissä kun hän maksoi pizzat. Tyttö tarvitsi rahaa muistaakseni ratsastustunnin maksuun ja ihmettelin kun ei hänellä ollut rahaa. Oli siis sovittu, että hän maksoi itse osan. No minähän se pizzat tavallaan sitten maksoin.

Kun tyttö oli vauva ja elin minimi äityispäivärahalla. Isä silloin yhtä nihkeästi osallistui maksuihin tai yleensäkään vauvan kustannuksiin. Luulin monesti, että hänelläkin oli tiukkaa, mutta ei kai ollut kun oli mitään minulle sanomatta mennyt ottaamaan markka-aikaan 2000 markan tatuoinnin tai tuli uuden tv:n ja videoiden kanssa kotiin (Otti toki kaikki nämä erossa itselleen). Ja minulle ei voinut antaa mitään "avustusta" ja asuttiin siis saman katon alla.

No minä yritin säästää pahan päivän varalle ja jos tarvitaan jotain hankintoja. Otin tilin työn nimille ja sinne siirsin siitä suuresta päivärahasta ehkä 50-100 markkaa kuussa. Kun erottiin (olin opiskelija silloin), niin sieltä ostin tytölle pyörän ja muuta tarpeellista ja nopeastihan ne MINUN säästöt oli käytetty, mutta siis täysin tarpeelliseen. Isä ei siis KOSKAAN laittanut sinne säästötilille penniäkään.

Vuosi sitten kun tyttö tarvitsi johonkin rahaa, niin isä hyvin minut syyllistäen kysyi tytöltä, että missäs ne sinun säästöt. Onko äiti tuhlannut kaikki sinun säästöt. Ota sieltä sinun säästötililtä. Sitten tyttö kysyi, että oletko juhlinut ja ostellut itsellesi jotain kivaa hänen säästöillä. Tyttö ei edes tiennyt tilistä, kun en ollut siitä sanonut, kun ei siellä mitään ole....

Että sellainen mies.

Pitäisi varmaan löytyä voimia selvittää tuo elatusasia. Luulisi, että siihen voisi ihan määrätä sen korotuksen, kun isänkin tulot ovat paljon paremmat kuin työttömänä 12 vuotta sitten.

En vain tiedä miten selvittää, kun minun pitäisi hoitaa se asia sen sossutädin kanssa, jonka mielestä tyttö ei tarvitse enempää. On siinäkin lastenvalvoja ja lapsen edun ajaja....

Jonka sika-ex maksattaa tytöllään pizzareissun! Tulin niin vihaiseksi tekstistäsi! Nyt pistät miehen vastuuseen! Soita vaikka naapurikuntaan tai Kelaan tai ihan mihin vaan ja vaadit vuosien ajalta indeksikorotukset!!! Ällöttävä exä sulla, onneksi olet ottanut eron!

Vierailija
24/24 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteesta.

Eli minkäikäisi lapsia ja kuinka paljon isä nyt maksaa elatusmaksuja?

t. tuo sika-exän exä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi