Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko tassa kyseessä vakavasti pahoinpidelty lapsi?

Vierailija
15.09.2009 |

Olimme sairaalassa ja viereisessa huoneessa oli noin vuoden ikainen poika. Poika oli kokoajan tajuton ja hanta elvytettiin jollain laitteella koko yo. Hanella oli isoja sinisen tai lilanvarisia mustelmia ympari kehoa. Hanen isallaan ei ollut mitaan vammoja.

Poika kuoli parin tunnin elvytyksen jalkeen. Jai tosi karmiva ja surullinen olo tuosta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te taas hyökkäsitte ap:n kimppuun? Hänhän vaan ihmetteli, että saattoiko kyseessä olla pahoinpidelty lapsi, ei syyttänyt ketään.

Vierailija
22/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks menit sinne alunperin? Oisko sun pitänyt kytätä omaa lasta????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesinhan ettei tama ollut oikea paikka kertoa tallaista, ei taalla kovinkaan moneen myotatuntoiseen aitiin tormaa.

Ja emme asu Suomessa, joten maailmaalla asiat on vahan eri tavalla.

ap

Vierailija
24/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kuuluu ap:lle millä tavalla?

Vierailija
25/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla tai olla olematta.

Tuskin se asia av:lta kyselemällä selviää.

Vierailija
26/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vastaukset täällä ovat tosi sairaita. Lapsi on kuollut ja te haukutte ap:tä, joka on järkyttynyt tapauksesta. Huh huh

Vierailija
27/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pojalle oli tapahtunut. Mistä me voidaan tietää?

Haluat vain paheksua sitä, etteivät vanhemmat olleet koko ajan pojan vieressä.

Vierailija
28/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurattavaa muille samassa huonetilassa oleville, joten en ihmettele, että ap kokee tarvetta jakaa tunteitaan ja kokemustaan muiden kanssa. Kyllä se siinä mielessä kuuluu hänelle, sillä hän on ollut sivustaseuraajana järkyttävässä tapahtumassa.

Vierailija
29/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaitiolovelvollisuus samalla lailla lakiin pohjaa kuin hoitohenkilökunnalla, mutta sairaalat todellakin odottavat ja TOIVOVAT potilailta ja näiden omaisilta vaitioloa. Jos ei ole sydämen sivistystä, ei tietty voi tajuta että tällaisista asioista ei puhuta. JOs vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta ei tyyliin häkki heilahda tai tule sakkoja, mitä sitä sitten pitämään suutaan kiinni. Onhan se niin kiva tänne tulla av:lle vieraan perheen surulla ja menetyksellä mässäilemään... Vilauttelemaan vielä pahoinpitelyarvailujakin sekaan... Miksi ap SINÄ ansaitsisit tässä millään lailla myötatuntoa?!?! Ihan pimeä olet! Ainut mistä saat myötätuntoni, on se että omakin lapsesi joutui sairaalaan. Se on takuulla äidille kova paikka.

Vierailija
30/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko tassa kyseessä vakavasti pahoinpidelty lapsi?"

Kuvastaa uteliaisuutta eikä niinkään surua ja järkytystä.

Vierailija
31/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurattavaa muille samassa huonetilassa oleville, joten en ihmettele, että ap kokee tarvetta jakaa tunteitaan ja kokemustaan muiden kanssa. Kyllä se siinä mielessä kuuluu hänelle, sillä hän on ollut sivustaseuraajana järkyttävässä tapahtumassa.

Ap kertoi että poika oli VIEREISESSÄ huoneessa, ja jos itse valvoo oman lapsensa kanssa niin miten voi noin tarkkaan tietää muiden asiat?

Vierailija
32/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ole oikeasti niin sydämetön, että tulee tänne retostelemaan toisten tragedialla. :(

Ja mustelmia voi todellakin tulla muustakin kuin pahoinpitelystä.

Vierailija
33/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vahingossa kuulee mitä viereisessä huoneessa päivystyksessä tapahtuu.

Itse olin kesäkuussa selän takia päivystyksessä ja kuulin kuinka viereisessä huoneessa oli joku kännissä solisluunsa murtanut tyyppi. Kaikki asiat mitä hoitajan ja lääkärin kanssa puhuivat, kuului ihan selvästi minun huoneeseen koska molempien huoneiden ovet olivat auki tai raollaan. Että se siitä salassapitovelvollisuudesta sairaaloissa!!

Vierailija
34/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurikin sen vuoksi potilaiden ei tule puhua mitään muiden potilaiden asioista kuulemiaan juttuja eteenpäin. EIkö tämä nyt ole maailman selvin ja yksinkertaisin asia?!!?!?!

Samoin kuin jos lapsesi on joutunut sairaalaan hoitoon, ja käytävällä vastaan kävelee naapurin riutunut teinityttö langanlaihana nenämahaletku nenässään (kaikki hänessä huutaa että hänellä on anoreksia), niin et TODELLAKAAN mene ja kerro tästä eteenpäin. Että "voi kamala, ei se naapurin Minna olekaan mummolassa kesää viettämässä, se on sairaalassa anoreksian takia!!!".

Eikö nämä nyt ole ihan itsestään selviä asioita?

Itse olin kesäkuussa selän takia päivystyksessä ja kuulin kuinka viereisessä huoneessa oli joku kännissä solisluunsa murtanut tyyppi. Kaikki asiat mitä hoitajan ja lääkärin kanssa puhuivat, kuului ihan selvästi minun huoneeseen koska molempien huoneiden ovet olivat auki tai raollaan. Että se siitä salassapitovelvollisuudesta sairaaloissa!!

Vierailija
35/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jo muutamissa minuuteissa aivot alkavat kärsiä hapenpuutteesta. Tunntien elvytyksellä ei siis saavuteta mitään.

Vierailija
36/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saako antaa vvr:n eli vuoteenvierusraportin joka tarkoittaa juurikin tuota vuoteen vierellä puhumista.

Vierailija
37/37 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukaan fiksu ei tällaisia asioita levittele.