Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala tilanne:(

Vierailija
15.09.2009 |

Koitan lyhyesti. Tossa kesän aikana kirjoitinkin tänne ja kyselin kokemuksia/neuvoja...

Eli tilanne tämä: Ostettiin kesän alussa kerrostalosta aivan ihana asunto. Kun oltiin muutettu, saatiin heti kuulla että meidän lähin naapuri harrastaa hyvin kosteita juhlia ja on muutenkin häiriköinyt jo kaksi vuotta naapureita, hänellä oli jo 3 kirjallista varoitusta ja meille sanottiin että yksi vielä niin tulee häätö. No, näin sitten kävi, tuli poliisit keskeyttämään juhlinnat, taloyhtiö päätti pakkokeinoista ja asukas pisti asunnon myyntiin... huokaistiin, että vihdoin saadaan rauha, ja voidaan kotiutua niin ihanaan kotiimme... tähän asti oli ollut tunne, että ei "uskalla" edes kotiutua, koska oli koko ajan epämiellyttävä tunne, että koska jumputus ja häiriköiminen taas alkaa... Asunto meni kaupaksi, ja minulla kirjaimellisesti petti jalat alta, kun näin millainen pariskunta asunnon osti. Mies on aivan pikimusta ja nainen suomalainen, ikää heillä ehkä hiukan alle kolmekymmentä... myönnän että olen aika rasistinen, en saata kuvitella mitä on asua noinkin eri kulttuurista tulleen ihmisen naapurina... mietin jo että laitan tämän oman ihanan kodin myyntiin... pää on tyhjä, vatsa sekaisin ja itkettää, harmittaa, VITUTTAA. Kysyisin teiltä että asuuko kenelläkään naapurina mustaihoisia? Miten sujuu? Isännöitsijä kyllä lupasi jo tämän edellisen häädön aikaan, että taloyhtiö tästä ennakkotapauksesta viisastuneena menettelee tästä lähtien 2 varoitusta ja häätö...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mutta on tää nyt sitten provo tai ei, niin KYLLÄ, ihonvärillä on jotain väliä. On heillä aivan erilainen elämäntyyli, tavat ja kulttuuri. Esim. vieraita yleensä aina tupa täynnä, elävät yöaikaan jne.

Vierailija
22/26 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista sanoa että kotieläimet on pidettävä kytkettynä taloyhtiön alueella:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ap ihana. Joko huono provoilija tai sitten oikeesti tosi rajoittunut ihminen. Voipi tehdä hyvää sulle tutustua tähän kaameaan mustaihoiseen mieheen joka voi olla ties mikä murhaaja :D!

Hih, ei voi kuin hymyillä. Että tällaisia ihmisiä vielä on olemassa.

Minä näkisin tuon asian todella hyvänä puolena, lapsemme saisivat tottua monikulttuuriseen elämään ja siihen, että ihmiset OVAT ERILAISIA!

Vierailija
24/26 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mutta on tää nyt sitten provo tai ei, niin KYLLÄ, ihonvärillä on jotain väliä. On heillä aivan erilainen elämäntyyli, tavat ja kulttuuri. Esim. vieraita yleensä aina tupa täynnä, elävät yöaikaan jne.

Vierailija
25/26 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ap ihana. Joko huono provoilija tai sitten oikeesti tosi rajoittunut ihminen. Voipi tehdä hyvää sulle tutustua tähän kaameaan mustaihoiseen mieheen joka voi olla ties mikä murhaaja :D! Hih, ei voi kuin hymyillä. Että tällaisia ihmisiä vielä on olemassa. Minä näkisin tuon asian todella hyvänä puolena, lapsemme saisivat tottua monikulttuuriseen elämään ja siihen, että ihmiset OVAT ERILAISIA!

En kai kauheen huono provoilija voi olla, kun niin moni uskoi? Nää neekeriaiheet on tosi kivoja, saa aina kunnon sotkun aikaan solidaarisissa mammoissa:)) itse olen muuten kanssa samaa mieltä, monikulttuurius on rikasta, ehdottomasti! ap.

Vierailija
26/26 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

te