Onko av-mammoilla koskaan ollut miittiä?
Siis muilta nettipalstoilta tuttua tapaa, että kokoonnutaan jonnekin jutustelemaan ihan livenä?
Kommentit (42)
Sivusto herjasi huoltotöistä, joten tuli näköjään kuva kahteen kertaan...
Pitäisikö näiden emakoiden juttuja vielä livenäkin kuunnella?
Täällä voi sentään jättää topikin avaamatta jos ei kiinnosta.
Jonkun aborttivastaisen-jeesushihhuli-luomutissi-sukupuolettomia lapsia kasvattavan fundamentalistin kanssa kahveelle. Älkää nyt viitsikö.
implisiitisti antaa ymmärtää, emme me kaikki ole kvoin kauniita. Siltä osin hiukan rumempikin tohtii paikalle saapua.
ja siis Rough Lovekin kantoi kortensa kekoon kuvan kera ;-)
että tässä niitä av-mammoja köröttelee... Haluaisinko vieressä istuvalta rouvalta neuvoa lastenhoitoon, hm?
haluaisin ehdottomasti neuvoja hiustenhoitoon. Niin kauniin kiiltävät kutrit.
ihme sakkia! :D Ei oo tullu luettua ennen tätä AV palstaa, mut puheenaiheet ja jutut on kyllä niiiin tyhmiä että ei voi muuta ku nauraa! Onko täällä aina samat ihmiset kommentoimassa?
tässä kuva viime syksyn av-miitistä:
mulla on
a-kupin tissit
luomumajava jalkovälissä
ammatiltani lähäri
Se marimekon paita puuttuu, mutta olen mummoäiti (kuopus synnytetty 35 vuotiaana)
Täyttyykö mikään kriteereistä
tehty sectiota..?
mulla on
a-kupin tissit
luomumajava jalkovälissä
ammatiltani lähäriSe marimekon paita puuttuu, mutta olen mummoäiti (kuopus synnytetty 35 vuotiaana)
Täyttyykö mikään kriteereistä
Onko täällä aina samat ihmiset kommentoimassa?
toimeenpaneva voima tässä legnedaariseksi mahdollisesti muodostuvassa av-mammamiitissä, mutta vastaan silti. Tärkeintä ei ole suinkaan ulkonäkö eikä varustukset. Portilla ei tarkasteta, onko etupylly posliini vaiko eikö. Tärkeintä on halu kokoontua yhteen ja jakaa niin ilot kuin surutkin ihan face-to-face muiden av-mammojen kanssa. Jos mies mököttää on siitä hyvä puhua vertaisryhmässä kahvikupillisen ääressä. Ehkei ihan ekalla kerralla tohdita paneutua intiimialueiden ulkonäköongelmiin, mutta ehkä niihinkin myöhemmin jos miitit muodostuvat ihan tavaksi :-)
että näkisin todella, ketä on tämä sakki ihan oikeasti. Huh. Apua sentään. Mahdankohan saada tästä ajatuksesta painajaisia? Että joutuisin vahingossa johonkin av-miittiin.
..Ehkei ihan ekalla kerralla tohdita paneutua intiimialueiden ulkonäköongelmiin, mutta ehkä niihinkin myöhemmin jos miitit muodostuvat ihan tavaksi :-)
Mä kyllä odotan ihan täpinöissäni näitä miittejä. Hei huurum hei!
ajeleeko joku römpsäänsä uimahallin suihkussa, meneekö saunaan uimapuvussa, ja mitäs niitä muita kardinaalivirheitä olikaan joista kymmenien sivujen verran riideltiin...
Anteeksi, en halua olla ilkeä mutta...
Jos kuva oli sinusta (eikä naapurin eilasta...), niin pelkäävätkö lapset sinua vai ovatko tottuneet ulkonäköösi?
näin