Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia MissMary liiveistä?

Vierailija
24.06.2025 |

Oletko käyttänyt MissMary rintaliivejä? Tekisi mieli tilata, mutta en ole aiemmin käyttänyt ja mm. koko arveluttaa.  Vastaako koko esim. Primadonnaa?  Liivien koko normaalisti 75F.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vastasi hyvin heidän mittataulukkoaan. Primadonnasta mulla ei ole kokemusta

Vierailija
2/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ovat laadukkaita ja kestäviä liivejä. Toki eri ihmisillä on anatomisia erityispiirteitä, eli ei voi taata, että sopivat täydellisesti kaikille.

Minulla olleet nyt pari vuotta käytössä 3kpl kyseisen firman liivejä. Kestävät hyvin käyttöä ja pesua, ja tukevat edelleen hyvin. Ne liivit, joissa on ne "siivekkeet" kainaloiden alla, hankasivat aluksi, mutta ongelma poistui, kun säädin olkaimia pitemmiksi.

Laadun ja istuvuuden perusteella ovat selvästi parempia, kuin esim. Hemarin ja Lindexin liivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu monet, tosi hyvät

Vierailija
4/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut käytössä monta vuotta. Hyvin tukevia ja kestäviä. Harmittaa kun nyt laihtumisen vuoksi koot ovat minulle liian isoja. Ellokselta tilailin aiemmin.

Vierailija
5/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ei vastaa Primadonnaa tai muiden merkkien kokoja. Mahdollisesti vastaa heidän omaa mittataulukkoaan. 

Minulle liivit eivät sopineet, epämukavat päällä ja muokkasivat rinnoista oudot. Materiaali oli halvemman näköistä kuin kuvissa. Myös työkaverini tilasi heiltä ja palautukseen meni. Minulla iso kuppi ja suht pieni ympärys, hänellä taas lihaksikas selkä ja pienemmät rinnat. 

Vierailija
6/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä ja ainakin minulle sopivia. Koko on jotain 75G - 80F. Koot ovat hyvin normaalit. En tiedä Primadonnan mitoitusta, mutta ei Miss Maryn mitoitus muista käyttämistäni poikkea.

Vierailija
7/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ovat todella tukevat ja koko vastaa heidän omaa kokotaulukkoaan. 

Vierailija
8/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha merkki. Jo 60-luvulla Anttilan kuvastoista noita pystyi tilaamaan ja tuon ajan aikakauslehdissä oli merkin mainoksia paljon. Eiköhän tuo sitten ole luotettava merkki, kun näin pitkään on pitänyt pintansa.

Vierailija
9/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Laitan tilauksen.

t. Ap

Vierailija
10/10 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle MissMaryn rintaliivit ovat erittäin sopivia. Malleja on paljon ja ovat erilaisia. Ja minusta ovat erilaisia myös mitoitukseltaan ja malliltaan kuin Primadonnat, koska ko. merkin liivit eivät taas istu minulle ollenkaan. Koot vastaavat ainakin minulla aikalailla esim. Triumphin rintaliivikokoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan