Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko Kadoneen jäljillä?

Vierailija
13.09.2009 |

Mitä ajatuksia eka jakso herätti teissä??

Minua jäi jotenkin vaivaamaan missä Emmin äiti on tässä koko jutussa? Onko hän kuollut? Vai vaan niin pahasti katkeroitunut että ei halunut esiintyä telkkarissa?

Onko sillä Emmin isällä nyt muita lapsia vielä jonkun muun naisen kanssa??

Miksi vuonna 2000 Emmin isä ei tullut Suomeen??

Vähän jäi vaivaamaan....

Muuten ihan hyvä ohjelma.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isähän sanoi äidin kieltäneen ottamasta yhteyttä.

Mä luulen et äiti oli vastaan koko juttua.

Hyvä että tapasivat, toivottavasti jatkossakin tapaavat.

Oli muuten komea isä tytöllä.

Vierailija
2/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi koskettava -ehkä johtuen osaksi siitä, että olen itse menettänyt isäni ja toivoin niin, että voisin myös etsiä oman isäni... Kylmät väreet menee.

Äiti ei käsittääkseni ole kuollut koska se isä kuiskasi/sanoi Emmille anteeksi pyytäessään, että äitisi ei puhu minulle. Eli huonot välit, tai ei siis välejä ollenkaan, arvelisin.

Sisarpuoliahan oli useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ilmeisesti vastaan koko juttua.

Vierailija
4/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi koskettava -ehkä johtuen osaksi siitä, että olen itse menettänyt isäni ja toivoin niin, että voisin myös etsiä oman isäni... Kylmät väreet menee. Äiti ei käsittääkseni ole kuollut koska se isä kuiskasi/sanoi Emmille anteeksi pyytäessään, että äitisi ei puhu minulle. Eli huonot välit, tai ei siis välejä ollenkaan, arvelisin. Sisarpuoliahan oli useita.

Ei mun mielestä sanottu. Ehkä sukulaisia vaan?

Vierailija
5/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi koskettava -ehkä johtuen osaksi siitä, että olen itse menettänyt isäni ja toivoin niin, että voisin myös etsiä oman isäni... Kylmät väreet menee. Äiti ei käsittääkseni ole kuollut koska se isä kuiskasi/sanoi Emmille anteeksi pyytäessään, että äitisi ei puhu minulle. Eli huonot välit, tai ei siis välejä ollenkaan, arvelisin. Sisarpuoliahan oli useita.

ilmeisesti hänellä on myös sisaruspuolia ja että olisi hienoa tavata heidätkin. Se, että oliko niitä sitten niissä tv:n kuvissa, sitä en tiedä.

Vierailija
6/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mullekaan toi ei oikeen selvinnyt. Kun ei sitä mitenkään sanottu että mitä sukua nämä lapset tarkkaan ovat.

Ahaa, mä en vaan kuullut mitä isä kuiskasi Emmille. Kun välillä ne vaan kuiskutteli ja nyyhkäili, niin meni osittain ohi juttuja.

Onkohan Emmin äiti jotenkin katkera että joutui kasvattamaan tytön yksin? Vai miksi ei antanut olla lapsen yhteydessä isänsä kanssa?

AP

Vierailija
7/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi jotenkin vaivaamaan missä Emmin äiti on tässä koko jutussa? Onko hän kuollut? Vai vaan niin pahasti katkeroitunut että ei halunut esiintyä telkkarissa?

ei sitä nyt katkerointunut tarvi olla, jos ei halua tv:ssä näkyä. En minä ainakaan haluaisi esiintyä kaikelle kansalle jostain 20 vuoden takaisesta jutusta. Äidilläkin on varmaan jo oma elämä.

Muutenkin nämä ohjelmat tehdään niin dramaattisesti. Helpoitenhan olisi isän yhteystiedot saatu vaikka suurlähetystön kautta. Olihan hänen koko nimensä ja syntymäaikansa tiedossa. Nyt ne "viihteen nimissä" kaiveltiin eri nyrkkeilysaleilta.

Vierailija
8/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia eka jakso herätti teissä?? Minua jäi jotenkin vaivaamaan missä Emmin äiti on tässä koko jutussa? Onko hän kuollut? Vai vaan niin pahasti katkeroitunut että ei halunut esiintyä telkkarissa? Onko sillä Emmin isällä nyt muita lapsia vielä jonkun muun naisen kanssa?? Miksi vuonna 2000 Emmin isä ei tullut Suomeen?? Vähän jäi vaivaamaan.... Muuten ihan hyvä ohjelma.

auki ohjelmasta, MUTTA minusta olette väärässä.. tuostahan ihan paistoi läpi se ettei isää ollu pahemmin kiinnostanut etsiä tytärtään...Kyllä olis helpostikin löytänyt jos olis halunnut.

Tyttöhän itse otti yhteyttä mutt isä ei ees sitte vaivautunu käännättää kirjettään saati mennä kattoo tytärtään.

Uskon vahavsti, ett äidillä ei mitään ohjelmaa ja tapaamista vastaan. Mua jopa nolotti tytön puolesta kun HÄN joutu olemaan se etsivä osapuoli!

Pitäsi olla toisinpän.

Ja kovin teennäistä oli isän käytös. Tuskin enää mitää yhteyttä pitää

Vierailija
9/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt kyllä se näyki läpi.

terv.äskeinen

Vierailija
10/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt kyllä se näyki läpi. terv.äskeinen

mutt kirjotan nopeasti

Vierailija
11/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans mietin et miksi selvitystyö tehtiin niin vaikeaksi...

toinen asia että isä olisi halunnut olla tytön kanssa yhteydessä jo 10 v sitten ja siitä lähtien mutta luuli ettei tyttö halua kun ei ollut viitsinyt suomentaa kirjettä. tosi hölmö juttu! sitten telkkarissa suomennetaan!!! eli mun mielestä oli aikalailla tytön vika, ei isän, etteivät ole olleet yhteyksissä. ja siksi he eivät tavanneet vuonna 2000 kun isä luuli ettei tyttö halua nähdä kun ei kerran vastannut kirjeeseen. isähän siinä kirjoitti että jotta voivat nähdä, täytyy heidän olla yhteydessä.

Vierailija
12/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Ja kovin teennäistä oli isän käytös. Tuskin enää mitää yhteyttä pitää

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/kadonneen_jaljilla…

Vierailija
13/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia eka jakso herätti teissä?? Minua jäi jotenkin vaivaamaan missä Emmin äiti on tässä koko jutussa? Onko hän kuollut? Vai vaan niin pahasti katkeroitunut että ei halunut esiintyä telkkarissa? Onko sillä Emmin isällä nyt muita lapsia vielä jonkun muun naisen kanssa?? Miksi vuonna 2000 Emmin isä ei tullut Suomeen?? Vähän jäi vaivaamaan.... Muuten ihan hyvä ohjelma.

auki ohjelmasta, MUTTA minusta olette väärässä.. tuostahan ihan paistoi läpi se ettei isää ollu pahemmin kiinnostanut etsiä tytärtään...Kyllä olis helpostikin löytänyt jos olis halunnut.

Tyttöhän itse otti yhteyttä mutt isä ei ees sitte vaivautunu käännättää kirjettään saati mennä kattoo tytärtään.

Uskon vahavsti, ett äidillä ei mitään ohjelmaa ja tapaamista vastaan. Mua jopa nolotti tytön puolesta kun HÄN joutu olemaan se etsivä osapuoli!

Pitäsi olla toisinpän.

Ja kovin teennäistä oli isän käytös. Tuskin enää mitää yhteyttä pitää

isähän luuli ettei tyttö halua nähdä kun ei edes kirjeeseen vastannut!!!!

Vierailija
14/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ensin kirjoittanut ja hänhän tossa matkalle lähti....

Vierailija
15/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen puhuminenkin oli vaikeaa.

Harva 10v lapsi osaa etsiä ihmisen joka kääntää kirjeen unkarista suomeen, isä varmasti on ajatellut ettei tyttö halua ottaa yhteyttä eli ilmeisesti äiti ei ole halunnut isän ja tytön pitävän yhteyttä.

Vierailija
16/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotias pystyy selvittämään missä kirje käännetään, kysyy vaikka kirjaston tädiltä. mutta HÄN ei uskaltanut sitä käännättää.

Vierailija
17/53 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen tunnemyrskyn kourissa isä mun mielestä näytti olevan.

Ihanaa, että löysivät toisensa ja toivottavasti yhteys säilyy jatkossakin.

Ihmettelen tytön äitiä, miksi on estänyt yhteydenpidon. On varmaan katkera joo, mutta isoäidin mukaanhan mies oli ok ja toivoi näiden kahden tapaavan.

Mun vanhemmat erosi kun olin pieni. Äitini heitteli kapuloita rattaisiin minkä ehti ja yritti sotkea mun ja isäni välejä. Kun ei muu auttanut, niin oikein keksimällä keksi vikoja ja haukkui isääni minkä ehti. Valehteli ja ties mitä.

Liekö jotain samantapaista tässäkin taustalla?

Vierailija
18/53 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoitenhan olisi isän yhteystiedot saatu vaikka suurlähetystön kautta. Olihan hänen koko nimensä ja syntymäaikansa tiedossa. Nyt ne "viihteen nimissä" kaiveltiin eri nyrkkeilysaleilta.

Ja tytärhän olisi takuulla löytänyt isänsä aikaisemminkin suurlähetystön kautta mutta nyt tuo hoidettiin telkaarissa.

Vierailija
19/53 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auki ohjelmasta, MUTTA minusta olette väärässä.. tuostahan ihan paistoi läpi se ettei isää ollu pahemmin kiinnostanut etsiä tytärtään...Kyllä olis helpostikin löytänyt jos olis halunnut. Tyttöhän itse otti yhteyttä mutt isä ei ees sitte vaivautunu käännättää kirjettään saati mennä kattoo tytärtään. Uskon vahavsti, ett äidillä ei mitään ohjelmaa ja tapaamista vastaan. Mua jopa nolotti tytön puolesta kun HÄN joutu olemaan se etsivä osapuoli! Pitäsi olla toisinpän. Ja kovin teennäistä oli isän käytös. Tuskin enää mitää yhteyttä pitää

kirjettä.

20/53 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se isä. Varmaan joku kuuluisa tai muuten ahkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä