En ole ikinä käynyt juhannusfestareilla. Fomo
Täytän tänä vuonna 50 enkä ole koskaan ollut juhannusfestareilla, enkä kyllään millään muuallakaan festareilla. Juhannus aina nennyt kotona tai mökillä. Fomo kummittelee. En kyllä ole musiikki-ihmisiä, en seuraa mitään nykyään tunnettuja artisteja enkä edes tunne heitä, kaihdan ihmisjoukkoja ja korvanikin ovat arat.
Kommentit (10)
En ole käynyt koskaan festareilla tai ulkoilmakonsertissa.
En ole kuullutkaan juhannusfestareista. En pidä musiikista. Juhannusjuhlissa olen käynyt ja voin suositella.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan juhannusfestareista. En pidä musiikista. Juhannusjuhlissa olen käynyt ja voin suositella.
Etkö sä ole koskaan kuullut Raumanmeren Juhannuksesta (RMJ)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä ole koskaan kuullut Raumanmeren Juhannuksesta (RMJ)?
Tai Himos Festivalista?
En ole itsekään. Kun musiikkitarjonta ei kiinnosta niin miksi maksaa loppujen lopuksi ylihintaisesta alkoholista ja ruuasta? Mielummin vaikka pussikaljalle kaverien kanssa.
En minäkään juhannuksena. Oon kyl muulloin käyny festareilla. Tai keikoilla. No vauhtiajot 2 krtt. Sit joitain muita tapahtumia kuten Musiikki tai stand up keikat. Pari kertaa lavatanssit.
No nykyään hinnat on noussut niin paljo että ei oo kyl varaa monee paikkaa edes mennä. Tänä kesänä oli 2 eri bändijuttuq täs lähellä vaan kotoa käsin menin.
Mä olen saman ikäinen kuin sinä. En ole myöskään käynyt juhannusfestareilla, eikä kyllä vois vähempää kiinnostaa. Tässä iässä kammoksun ihmisjoukkoja. Luulin, että fomo on enemmänkin alle kolmikymppisten juttu.
Olen käynyt muutaman kerran myös juhannuksena, mutta siitä puuttuu kokonaan juhannustunnelma, ne on vain festarit.
En minäkään kuin nuorempana yhdessä. Totesin ettei ole mun juttu enkä ole enää mennyt.