tykkäättekö nimestä Marla? mikä sopis toiseks nimeks?
Kommentit (21)
Elina, Vilhelmina, Eerika, Eleonoora, Peppiina, Katariina, Anniina, Serafiina tai Annastiina
Mulle tulee Donald Trumpin exä mieleen, en pidä nimestä. Maria OK!
Marlahan se olikin. Otan sanani takaisin, Marlasta mulla ei ole mitään sanottavaa. Ehkä vähän outo nimi.
t. 2
Eli pidän todella paljon. Silti omalle tytölle en laittanut sitä etunimeksi, tyttäreni toinen nimi on kyllä Maria :)
sekopää Marla... Se taisi olla joku narkki tms? Mielikuva ei siis ole kovin kaunis :)
HASSU JUTTU OON TAVANNUT YHDEN MARLAN
Kaunis nimi Maria mutta
Ei sille löydy paria, luudan laittaa
Harija, kannatan poikaa
Karia (harija- luudasaineesta valmistettu harja jolla harija luutii lattioita, voi myös lentää- Kari heidän serkkunsa!)
Marlasta tulee mieleen Marli.
Ja näköjään tulee sekoittumaan kirjoitettuna jatkuvasti Mariaan.
Minusta se on jotenkin vaikea nimi lausua. Minulla ei siis ole puhevikaa, eli ei siitä johdu.
M A R L A, ei Mar i a!
Kuulostaa jostain syystä korvaani hieman amerikkalaiselta. Kenties myös lempinimeltä Marleena, tai Marlene nimistä onko tuo nimi kalenterissa?
Tarkennuksena: biologinen isä on jostain päin Päiväntasaajan Afrikkaa. Iso pikimusta mies, jolla oli aivan valtava 35-senttinen mulkku, joka oli paksumpi kuin sidukka tölkki. Heti, ymmärsin, ettei tuo kondomiin mahdu, mutta päätin ottaa haasteen vastaan! Ja tekihän se nannaa! 😍 Eli kansainvälinen ja eksoottinen lausumistapa!
Nauranut tässä, että jos se mulkku ei olisi ollut niin hemmetin paksu, niin olisin antanut vain peppuun, mutta nyt joudun siis lapsen nimeä keksimään! 😂
t. Ap
Tosi vaikea keksiä toista nimeä, mikä ei kuulostaisi Marlan vieressä hassulta.
Vanha ja kaunis nimi, eikä etunimenä varmaan edes liian yleinen. Toiseksi nimeksi sopisi vaikka
Maria Valentina
Maria Aurora (hih, kaksi sairaalaa)
Maria Ellastiina
Maria Kustaava