Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta toppahaalaria lapsi tarvii?

Vierailija
13.09.2009 |

Lueskelin tuota keskustelua jossa joku sanoi ostaneensa 4 tai 5 haalaria. Tarviiko niitä OIKEASTI niin monta?

Minulla on vasta ekan lapsen eka talvi taaperona tulossa (viimetalvena vauva siis) ja en kyllä osannut ajatella että niitä tarvisi olla monta. Meillä on yksi tuolla odottamassa, pitäisikö olla useampi ja kuinka monta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmillä ne on olleet haalareita molemmat, nyt isommilla haalari + 2-osainen asu.

Ja toinen on ollut uusi, toinen kierrätetty. Mä en vaan ole näitä vaatefriikkejä.

Vierailija
42/45 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on hyvä olla juuri tuon pesujutun takia...tai siksi, että toinen on ns. pihahaalari ja toinen siten hieman "parempi".

Kahdella tulee siis jo hyvin toimeen, mutta sitten jotkut haluavat vielä just sellaiset "mökkihaalarit" tms...en tidä miksi? Vielä vähemmän ymmärrän niitä, joilla noita haalareita roikkuu naulassa 5-8 eikä niistä käytetä kuin 1-2 koko talvena!?:O Täytyy vaan olla joka merkkiä ja mallia...ilmeisesti siksi, ettei vaan ole yhtään h8unompi kuin naapuri;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josta se esikoisen toinen ollut halpa kirppispuku varapuvuksi.

Nyt kun lapset aloittivat päivähoidon, on molemmille kaksi pukua hommattuna. Esikoisella 3+v. on uusi Remu (jonka kierrätän sitten kuopukselle) ja lisäksi 4 euron kirppis Jonathan josta polvia pitäisi vähä paikata.

Kuopuksella 1.5v on 15 euron kirppis Reimatec ja lisäksi loskakelille 5 euron Lassie Suprafill. Molemmat paljon paremmassa kunnossa mitä hinta antaa ymmärtää.

Vierailija
44/45 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää, jos pisut tai kastuu muuten vaan niin eikai se nyt kaheeta oo jos joutuu sisälle lähtee ja pestä ja kuivata ja seurv.päivänä pääsee taas ulkoilee, eikai sitä varten tarvii kahta hankkia koska eiköhän aika harvoin noita vahinjoa tapahdu, ja meillä ainakin ostetaan laadukas se 1 puku jotta se ei kastu!

tosin meillä ollut haalarin lisäks toppa housut ja takki lähinnä kauppa ja kylä reissuille koska ne on helpompi riisua pelkkä takki siis.

nyt tosi oon ostanut ens talvelle uuden haalarin ja 2 osasen asun ja lisäks viel yksi toppatakki vähän hienompi niinku kylä takki, mutsenki ostin vaa siks kun sain keväällä tosi halvalla alesta.tyttö siis kohta 3 v.

kuopukselle oon ostanut(7kk) toppapuvun vaa, käyttää sitten kauppa,auto tai kylä reissuilla paksua fleece haalaria, en ala eriksee ostaa 2 .osasta.

Vierailija
45/45 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meiltä löytyy 4 haalaria, puhut varmaan musta.

Meillä ei MILLÄÄN pärjättäisi yhdellä haalarilla, mutta kahdella varmaan taiteillen pärjättäisiin. Meillä vaan ei vaatteet kuivu sisällä kovin äkkiä ja itse olen sitä mieltä, että jos otan tuossa lokakuussa talvihaalarin käyttöön ja pesen sitä pari kertaa viikossa, niin se on liian littana eikä enää kovin lämmin helmikuussa.

Itse sanoisin, että toinen haalari on kyllä hyvä olla olemassa, jos vaikka haalari syystä tai toisesta joskus kastuu ja tarttee jonnekin lähteä. Toki se toinen voi olla myös takki+housut yhdistelmä. Ja voihan sen ostaa käytettynäkin sen kakkospuvun.

Meillä tosiaan on hullun paljon talvivaatteita, mutta nytkin kun myyn viime talven haalareita, niin ei niille käyttöhintaa loppujen lopuksi kauheasti jää, kun ovat hyvässä kunnossa pieneksi jääneet. Ja saapahan joku toinen nyt hirmu hyvät haalarit käyttöönsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi