Kenet suomalaisen julkkisnaisen miehesi valitsisi jos sinua ei olisi ja joku pitäisi ottaa?
Kysyin tätä joku aika sitten huvikseni mieheltäni, kun oli puhetta julkkismiesten ja erityisesti poliitikkojen suosiosta naisten keskuudessa.
Mieheni vastasi ottavansa mieluiten Sari Sarkomaan tai Henna Virkkusen. Ehdottomia inhokkeja olivat Jutta Urpilainen ja Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-mikälie...
Kommentit (29)
"jättäisin sinut Liisa Kuoppamäen takia".
Onneksi Liisaa tuskin kiinnostaa mun mieheni...
Tai sitten joku boheemi taiteilija. Mun mies tykkää huumorintajuisista ja älykkäistä naisista. Kaunis saa olla, mutta ei ulkonäkökeskeinen.
Tykkää kovasti hänen toimittamistaan urheilu-uutisissta.
Ehdoton EI: Tuksu.
Vois ottaa: joku rikas ja nätti ;)
urheilija tai ehkä näyttelijäkin kävisi. En saa nyt nimiä päähäni, mutta joku jolla on hyvä hoikka kroppa, harrastaa paljon liikuntaa eikä ole ollut paljon suhteita.
Älkää arvailko, ette te oikeasti voi tietää kuitenkaan. Vastaus voi olla yllätys!
Kysyin mieheltä, eikä tuo tiennyt ketään muuta suomalaista "julkkisnaista", kuin "sen presidentin". Niin että heh, kai sen sitten.
suosikki: Raakel Liekki (!)
inhokki: Eija-Riitta Korhola
ottaisi Kiira Korven.
"Koska se oli eka joka tuli mieleen", sanoo mies. Heh, ei varmaan uskalla sanoa enempää, vaikka varmaan löytyisi nainen aakkosten joka kirjaimelle :D
mutta mun ehdotuksista (n.20) valitsi Karita Tykän (ent. Tuomola)
Kysyin tätä joku aika sitten huvikseni mieheltäni, kun oli puhetta julkkismiesten ja erityisesti poliitikkojen suosiosta naisten keskuudessa.
Mieheni vastasi ottavansa mieluiten Sari Sarkomaan tai Henna Virkkusen. Ehdottomia inhokkeja olivat Jutta Urpilainen ja Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-mikälie...
Miehesi valehteli sinulle miellyttääkseen sinua. Taidat itse muistuttaa Sarkomaata tai Virkkusta? Noista nimittäin erityisesti Virkkunen on kyllä sellainen kotka että harva mies siitä kiinnostuisi. Taas Tanja sen sijaan, kyllä kelpaisi miehille. Olen niin monen miehen kuullut sitä suitsuttavan.
siis Hanna-Maria Seppälä tai Sari Multala. Itsekin olen urheilullinen kuten miehenikin ja lisäksi koulutus ja ammatti on tärkeitä, kuten myös terveelliset elämäntavat. Uskon, että aika rehellinen vastaus. Mutta, jos panopuusta (vaikka virtuaali:)) kysymys niin voisi olla eri vastaus, jota ei vaimolle ehkä kerrota :)
Mun mies ei ottaisi kuulemma mistään hinnasta Jutta Urpilaista, mutta Tuija Brax hänele kuulemmma kelpais vallan mainiosti.
siis vastasko oikeesti BB-Tuijan? Vai keksitkö itse.
Se on ihan kuumana kaikkiin silarimimmeihin, PAmela Andersoniin jne. Suomalaisista se valitsisi tällä hetkellä Fingerroosin. Ja se jaksaa aina hehkuttaa noita naisia.
Olisi varmaan vaihtanut mut lennossa Laura Voutilaiseen