Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille suunnattu kysymys: Mankeloitteko lakanat pesun jälkeen?

11.09.2009 |

Vai vasta myöhemmin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan. Ei ole mankelia enkä kaipaa. Lakanat narulle ja siitä kaappiin.

Vierailija
22/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan nainen voi esittää moista kysymystä pelkästään naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään mankeloida tai saatikka alkaa silittämään mitään lakanoita. Meillä lakanat usein kuivauksen jälkeen vähän ryppyiset, mutta se ei haittaa mua ollenkaan, eihän niitä edes näy päiväpeiton alta. Mua ei yhtään haittaa nukkua ryppyisissä lakanoissa.

Ei muakaan rypyt haittaa, mutta kun satun tykkäämään silittämisestä niin teen sen ihan tekemisen ilosta. Muut kotityöt sit ei kiinosta läheskään niin paljon. :)

Vierailija
24/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan!

Vierailija
25/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan ala mitään lakanoita silittämään!!!! Siinä menee kyllä mielenterveys. Täytyy olla vähän liikaa aikaa käytettävissä jos jaksaa alkaa silittää lakanoita. Mankelointi sinänsä ihan ok, voisin mankeloida jos ois tilaa ja mankeli. Tosin enpä tiedä jaksaisko sitä aina tehdä.

Vierailija
26/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pääsee liian kuivaksi kuivausrummussa, mutta aika kosteenakin ne pakkaan vaatekaappiin eikä vielä ole homehtunut.

Vierailija
27/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään vaiheessa.

Vierailija
28/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä mikä juju siinä on vai onko? Kertokaas nyt tyhymälle. Ja en mankeloi. En omista enkä taitais muutenkaan viittiä.

Vierailija
29/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä mikä juju siinä on vai onko? Kertokaas nyt tyhymälle. Ja en mankeloi. En omista enkä taitais muutenkaan viittiä.

Miksi ei laittaisi kosteana? Suomessa kun ollaan.

Eriasia jossakin kostean ilmanalan maassa...

Vierailija
30/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla vähän liikaa aikaa käytettävissä jos jaksaa alkaa silittää lakanoita.

Mä oikeasti tykkään silittämisestä ja se on mulle tapa tehdä jotain hyödyllistä ja näyttää "muka ahkeralle" ja näin välttelen vaikka imurointia tms tylsää. Silitän "jenkkiäitityyliin" telkun edessä.

Hulluja on moneen junaan ja osa meistä lintsaa kunnon kotitöistä silittämällä lakanoita. ;)

Vierailija
31/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakaan kosteita vaatteita kaappiin laittaisi. Eräällä kaverille on sellainen tapa, että ottaa pyykin suoraan kuivaajasta, pyykki on vähän kosteaa, mutta mitä siitä, kaappiin vaan. Minusta lakanat ja pyyhkeet haiseet pinttyneiltä, kun olen siellä yötä ollut. Ei ne vaatteet kunnolla kuivu vaatekaapin kasassa, vaikka kuinka olisi kunnolla viikattu. Varsinkin pyyhkeet ja lakanat kestää kuivaa tosi kauan keskeltä. Tietty, jos pitää kaikki kaapin ovet auki koko ajan, että ilma pääsee kiertämään...

Vierailija
32/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haukkuu toisen lakanoiden mankeloimisesta. Sileissä lakanoissa uni maittaa tosi hyvin, rypyt tai froteen nukat ei paina ihoa. Joku meillä yökyläillyt on sanonutkin, että täähän on ihan kuin hotelliin tulisi, ja nimenomaan sileitä lakanoita tarkoitti. Se lakanan työntäminen mankeliin kestää jotain kymmenen sekuntia. Kyllä mä ilomielin ne sekunnit uhraan siihen, että koko perhe saa ylelliset unet.

Vierailija
33/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei ole niin silitän, vaikka en silittämisestä juurikaan pidä. Kummallakin lapsella on taipumusta atopiaan ja olen huomannut, että lakanoiden silittämiselläkin on merkitystä...

Vierailija
34/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kysymyksessä nicille ominainen kompa?

Tietty mankeloin lakanat pesun jälkeen, mutta vasta niiden kuivuttua :)

Vierailija
35/35 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedetään lakanat kosteina ja annetaan kuivua semmoisinaan. Tulee sileitä, ja kuivina voi pyöräyttää suoraan rullalle. Kätevää, eivätkä vie tilaa kuivaustelineellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi