Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvin yksinyrittäjän/toiminimen laskutuspalvelu?

aloittaja:_:_:
25.01.2023 |

Mitä laskutuspalvelua suosittelet yksinyrittäjälle, nimenomaan toiminimelle? Mietin Holvia, mutta on aika kallis kun melkein 100e/kk, eikä ensimmäisinä kuukausina liikevaihto varmaan päätä huimaa niin tuntuu vähän hurjalta summalta.

Kaikki mahdolliset laskutuspalvelut kyllä katsottu ja vertailtu, mutta suurin osa on kevytyrittäjille. Pitäisi kuitenkin saada kirjanpito ja kaikki mahdolliset samalla hinnalla, kun itsellä ei päätä niihin hommiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuttaa itse. Ei maksa mitään.

Vierailija
2/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ohjelmalla laskut on helppo tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja:_:_:_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä ohjelmalla laskut on helppo tehdä?

Excelilläkin onnistuu eikä se maksa mitään. Perehtymistä vaatii jonkin verran,jos ei ole aiempaa kokemusta.

Vierailija
4/13 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joko palkata ulkopuolisen, sivutoimisen yrittäjän laskutuspalvelun tai hoitaa laskutuksen itse. Tämä riippuu kuitenkin osaamisestasi. Toivottavasti löysit ratkaisun! https://www.uuras.fi/hinnasto/laskutuspalvelu

Vierailija
5/13 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvin on https://www.billed.fi/ ja myös omasta mielestä paras

Vierailija
6/13 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä paljonko laskuja on. Jos ei ihan satoja, niin helpointahan se on tehdä itse. Pysyy myös tilanteen tasalla. Laskutus nyt kuitenkin on ehkä kaikkein yksinkertaisin asia missä hyvänsä liiketoiminnassa, joten eiköhän siitä selviä kuka tahansa halutessaan. Itse ainakaan viitsisi maksaa ulkopuoliselle satasia kuussa hommasta, jonka itse tekee puolessa tunnissa.

Vierailija
7/13 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa valmis pohja netistä ja täytä omilla tiedoilla.

Vierailija
8/13 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä21 kirjoitti:

Halvin on https://www.billed.fi/ ja myös omasta mielestä paras

Veloittavat 1,5% laskutetusta summasta, eli 40 000 euron vuosilaskutuksella nähtävästi n. 600 euroa. Tämä on tietenkin verotuksessa vähennettävä meno, joten todellinen kulu lienee tuosta puolet. Ei paha.

Vierailija
9/13 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutuspalveluja ei kannata sotkea toiminimiin. Ne ovat niille, jotka haluavat toimia ilman omaa y-tunnusta ja kirjanpitoa.

Jos sellaisen on kuitenkin hankkinut, niin silloin laskuttaminen kannattaa hoitaa ihan itse. Toinen vaihtoehto ovat laskuja rahoittavat yritykset kuten Svea.

Vierailija
10/13 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, miksi yritys laskuttaa vanhalla osoitteellaan. Kaupparekisterissä on eri osoite. 

Mietin, pitääkö mun huomauttaa tästä. 

Vierailija
11/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tuon Billedin niin kulu oli kiinteä 1,5% palvelussa ei myöskään moitittavaa, joten taitaa olla fiksuin tällä hetkellä. Toki Ukko isoin palvelu.

Vierailija
12/13 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee itse. Se on halvin.

Vierailija
13/13 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 - billed on ehkä surkein koskaan käyttämäni palvelu. Junnut ei tiedä mitä neuvovat ja vakuuttelevat vain että kaikki on hyvin ja tee näin. Sitten kun kysyin kysymykseni verottajalta niin kaikki olikin ihan väärin neuvottu. Käykääpäs billed tiimi (jotka ovat myös tuon kommentin takana) ensin edes jonku koulu tai ammattitutkinto ennen kuin alatte tarjoamaan asiantuntijapalveluita joista ette tiedä mitään.

Tutkin myös vähän billedin tiktok arvontoja. Siinä videossa missä arvonnan voittajalle luovutetaan palkinto, arvonnan voittaja onkin billedin perustajan facebook kaveri 😂😂😂😂😂😂😂. Alytöntä amatööri touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme