Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin seksielämä parantunut , kun ikää on tullut lisää?

Vierailija
09.09.2009 |

Itse olen ehdottomasti kokenut näin. Nyt ikää on 35-v.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on tullut kiloja ja rutkasti, ei ole enää sama mies, jonka kanssa menin naimisiin :(

Vierailija
2/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uneliaasta kaudesta oli selvitty, alkoi petielämä selvästi vireytyä ja samantien eteni mukavammaksi kuin milloinkaan. Itse olen ainakin jotenkin muuttunut, varmaankin hyväksyn itseni paremmin enkä sängyssä ajattele miltä näytän vaan ihan vaan nautin.

Laihduimme kyllä molemmat samoihin aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 43

Vierailija
4/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen yksi seksikumppani vuoden aikana, seksiä siis yhden kerran. Voihan sen tietysti pieneksi parannukseksi laskea siihen, että avioliitossa ei ollut seksiä lainkaan.

Olen 38, ja mies.

Vierailija
5/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa juuri siitä puhutte, että miten se voikin olla niin. Henkinen yhteys on jotenkin syventynyt ja tuonut omaa lisää sänkyyn. Nyt pitäisi olla jatkuvasti kuin kanit.

Sainkin tässä viime kuussa ekan emätinorgasminikin =)

t: nelikymppiset

Vierailija
6/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosien jälkeen tahti hiljeni ja laatu heikkeni.

Kunnes nyt ihan tämän vuoden aikana on tietoisesti otettu itseämme niskasta kiinni ja seksielämästä on tullut todella tyydyttävää, parempaa kuin koskaan ennen. Synnytysten myötä tuntoherkkyys on parantunut, oma itsevarmuus on iän myötä kasvanut ja molemmat tietää mistä tykkää ja mitä haluaa.

Vierailija
7/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin olen vasta 24-vuotias :) mutta mä olen nyt ollut viisi vuotta tämän yhden ja saman miehen kanssa, naimisissakin suunnilleen yhtä kauan, ja lapsia on siunaantunut kaksi. Olihan se suhteen alkuaikojen seksi hauskaa, mukavaa ja sitä oli paljon, mutta ihan todella mä nautin nykyään seksistä enemmän kuin silloin. Vaikka kertoja on harvemmin kuin silloin viisi vuotta sitten, ne kerrat ovat parempia kuin silloin.

Vierailija
8/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina seksi toiminut hyvin, jopa raskausaikoina ja lasten ollessa pienempiä. Oma orgasmiherkkyyteni on parantunut ja muutenkin yhdyntä tuntuu niiiin paljon paremmalta kuin nuorempana.

Estoja ei pahemmin ole ja molemmat haluavat tyydyttää toisen. Yhdessä olemme olleet nyt 17 vuotta ja odotan seksin vain paranevan vuosien mittaan.

Vierailija
9/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaikuttaako ikä, mutta seksi parani lasten saamisen myötä.

Vierailija
10/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta puhunut valittavat lähinnä sitä, että seksi LOPPUI TÄYDELLISESTI LAPSIIN. Kukaan ei ole vielä maininnut, että seksielämä olisi parantunut. Eikä kyse ole todellakaan siitä, että lapset olisivat vauvaikäisiä.

mies

Vierailija
11/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+. Sitten vasta tietää mitä kunnon seksi on! Mies hallitsee hommansa ja huolehtii naisensa nautinnosta, itse ei jännitä turhia vaan osaa nauttia....

Odotan innolla aikaa kun viimeisinkin lapsista on pois kotoa.... ei tarvitsisi miettiä koska ja mitä tekee....

Vierailija
12/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies jo 15 vuotta ja seksi senkun paranee. Kaksi lastakin tehty välissä. Ikää 32v.

Vierailija
13/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä ystävilläsi joilla menee edelleen hyvin, ei ole tarvetta puhua asiasta.

t. 8, jolla on 3 alle kouluikäistä

asiasta puhunut valittavat lähinnä sitä, että seksi LOPPUI TÄYDELLISESTI LAPSIIN. Kukaan ei ole vielä maininnut, että seksielämä olisi parantunut. Eikä kyse ole todellakaan siitä, että lapset olisivat vauvaikäisiä.

mies

Vierailija
14/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+. Sitten vasta tietää mitä kunnon seksi on! Mies hallitsee hommansa ja huolehtii naisensa nautinnosta, itse ei jännitä turhia vaan osaa nauttia....

Odotan innolla aikaa kun viimeisinkin lapsista on pois kotoa.... ei tarvitsisi miettiä koska ja mitä tekee....

PS. tässä iässä lapset ei enää yövalvota ja ovat omatoimisia, joten seksillekin on erilailla aikaa lapsista huolimatta. Totta on että kun ne muuttaa kotoa, niin spontaanille seksille jää enempi aikaa. Toivotaan ettei tule mitään hormonitoiminnan muutoksia (kuivuutta) tai erektiohäiriöitä.

Vierailija
15/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40

Vierailija
16/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita hiljaisia, joilla siis menee teoriasi mukaan hyvin. Olisikohan noita kokonaista 10%.

Ehkä niillä ystävilläsi joilla menee edelleen hyvin, ei ole tarvetta puhua asiasta.

t. 8, jolla on 3 alle kouluikäistä

mies

Vierailija
17/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 20-23 vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa. Nykyään ok aviomiehen kanssa, vaikka ikää n. 10 vuotta enemmän, mutta en sanoisi että olisi parantunut iän mukana. Aika iso merkitys varmasti juuri sillä, kuinka spontaania seksi voi olla. Kun on lapsia, seksi jää sinne makuuhuoneen puolelle klo 22 jälkeen. Ei siinä hirveesti ole energiaa ja aikaa mitään erikoisuuksia miettiä ja harrastaa. Aika perusseksiä siis nykyään.

Vierailija
18/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on loppunut kokonaan. Viimeksi naitu kolme

vuotta sitten. Ukon pikkuveikka ei toimi vaikka

mitä tekisi. Täysin turha kapine tuommoinen

siemenpussi, ei siitä oo kuin virtsan tyhjennykseen

ja huonosti siihenkin.

Vierailija
19/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli enää ei tartte sekstailla. Ihanaa!

(ikää mulla on 39v, mies vähän vanhempi, yhdessä yli 20v)

Vierailija
20/22 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä vuosia 15, lapsia neljä (nuorin vajaat kolme), meillä ikää 35/36. Tunnetaan toisemme niin hyvin, että tiedetään tasan tarkkaan mistä "napista" kannattaa milloinkin painaa :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän