Onko muillakin seksielämä parantunut , kun ikää on tullut lisää?
Itse olen ehdottomasti kokenut näin. Nyt ikää on 35-v.
Kommentit (22)

jos on miehensä kanssa vaikka muutaman kerran kuukaudessa.
Gynekologi määräsi hormonia minulle limakalvojen kuivumiseen, josta saattaa johtua mm. virtsatietulehduksetkin. Limakalvot turpoavat ja ärsyttävät...sanoi että ikääntymisen myötä miehen kanssa oleminen silleen harventuu, joten apteekista reseptillä...
Kun olin ostanut emättimen paikallishoitoon tarkoitettavat lääkkeet luin pakkausselosteesta kuinka on pieni riski saada rintasyöpä.
Heitin "huitsin Nevadaan" hormonit, en ota pienintäkään riskiä saada syöpää, vaikka ei jokaiselle käyttäjälle tulisikaan. Ohjeessa oli että kontrolleja täytyy ja mammografiaan täyttäessäni kaavakkeen siinä kysyttiin onko hormonia käytössä, että jotain tekemistä syövän kanssa on. Muistin lääkärin sanat miehen osuudesta hyvinvointiini.
Olenkin pitänyt huolta jos mies ei "muista" tulla ajoissa esim. tietokoineeltaan nukkumaan ja vaimoaan hoitamaan, vihjaissut että täytyisi saada se vitamiiniruiske, vaikka joka toinen viikko, mutta niistä ei voi tinkiä.
Minulla oli pari virtsatietulehdusta peräkkäin toissa vuonna, mutta ilmeisesti mieheltä saatu apu on pitänyt ne poissa. Ostin alkuun kuivumiseen myös tyrnimarjakapseleita, mutta ne olen voinut jättää pois ja hyvin voidaan.
Lääkärit määräävät helposti hormonihoitoa kun menkat ovat loppuneet, jos menee virtsatieyulehduksen takia. Minullekin terveyskeskuslääkäri illalla päivystyksessä antoi resepti, jo toinen kerta. Saadaan hormonilla keinotekoinen tuotanto alkamaan taas ja emätin on kuulema kosteampi jne.
Tästä lääkehormoonistako johtuu kavereideni rintasyövät. Usealla on rintasyöpää, joten aloin ynnätä asioita yhteen. Toki muutenkin syöpiä tulee, mutta näin monella kuin minäkin tunnen. En ala hormoonia ottamaan vaikkei miestä olisikaan, perusvoide saisi silloin olla keinona rasvaukseen.