Olen ympärileikattu mies terveydellisistä syistä, suomessa minua ei hyväksytä tälläisenä.
Monet ihmettelee ja kummastelee että olen ympärileikattu, monet naiset myös ihmettelee asiaa ja olen huomannut että naisille on aika turn off jos sitä nahkaa ei ole suojaamassa teroa. En kannata uskonnollisia leikkauksia mutta kannatan lääketieteellisiä leikkauksia.
Kommentit (46)
On ihan ok olla mies terveudellisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan ok olla mies terveudellisistä syistä.
Ai on kun poistetaan tärkeä osa kehosta?
Itse olen ympärileikattu, päihteetön ja naisia kunnioittava herrasmies. Minulla riittää vientiä, mutta koetan etsiä sitä yhtä oikeaa. Kukaan nainen ei ole koskaan kritisoinut penistäni. Lisäksi, ympärileikattu penis on hygieeninen.
Aika erikoista, luulisin ettei useimmille tuolla asialla ole yhtään mitään merkitystä. Itse olen ollut petipuuhissa sekä ympärileikatun että ympärileikkaamattomien kanssa, mitään merkitystä sillä ei ole nautinnon kannalta.
Miten ympärileikattua voi edes runkata kun ei ole ihoa mitä liiktuttaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Laita liukkaria ja liikuta kättä.
Menikö aavikolla hiekkaa esinahan alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes liukkaria vaan riittää kun koskettaa vehjettä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät tekopimpsaa tai vastaavaa seksilelua.
Kyllähän suomessa hyväksytään lääketieteellisistä syistä tehdyt ympärileikkaukset, se ympärileikkaus auttaa oikeasti jos on ahdas esinahka, jos tulee tulehduksia kokoajan tai jos esinahka ahtautuu iän myötä.
Onko kilttimiehet ympärileikattuja ja ovat kilttejä siksi koska nahka riistetty heiltä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ympärileikattu, päihteetön ja naisia kunnioittava herrasmies. Minulla riittää vientiä, mutta koetan etsiä sitä yhtä oikeaa. Kukaan nainen ei ole koskaan kritisoinut penistäni. Lisäksi, ympärileikattu penis on hygieeninen.
Että korvat silpsis pois nii pysyy korvantaukset puhtaina!
Eikö tuolle ympärileikkaukselle ole vaihtoehtona pieni viilto joka auttaa ahtauteen niin ettei tarvitse tehdä niin radikaalia toimenpidettä?
Vierailija kirjoitti:
Koko uskonnollisen ympärileikkaamisen ykkösmotiivi on itsetyydytyksen vaikeuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolle ympärileikkaukselle ole vaihtoehtona pieni viilto joka auttaa ahtauteen niin ettei tarvitse tehdä niin radikaalia toimenpidettä?
Ympärileikkaus ei nyt ole kummoinen operaatio, kestää maksimissaan tunnin ja toipuminen kestää sen 4 viikkoa, eka viikko on ikävä mutta siitä se lähtee paranemaan. Vaikka esinahka ei olisi ahdas niin se saattaa tulehtua ja tämän takia koko esinahka otetaan pois.
Shalom!
Olet aina tervetullut opiskelemaan Salomoninkadulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aina liukkari tuubi taskussa, elämästä tulee vaikeaa ja sotkuista kun esimerkiksi haluaa vetää käteen liikennevaloissa vihreätä odotellessa.
Naiset ei osaa käsitellä ympärileikattua vehjettä!
M33