Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rehellinen kysymys teille

Vierailija
09.09.2009 |

Tuntuuko seksi teistä miltään? Siis yhdyntä? Mikä vika minussa on kun haluan kyllä miestä mutta itse yhdyntä on aina pettymys. Ei se pahalta tunnu mutta ei hyvältäkään. Ei juuri miltään :(

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole edes osannut ajatella etteikö yhdyntä tuntuisi joillain.. Sääli.

Itse olen aina nauttinut yhdynnästä valtavasti ja emätinorgasmeja saanut aina, g-pistekin löytyi hyvin varhaisessa vaiheessa. Seksi on kyllä muuttunut lasten myötä. Ennen pidin esileikeistä, mutten kestänyt yhtään koskemista klitorikseen. Nyt parin lapsen jälkeen taas tykkään saada sitä hankaavaa liikettä koko yhdynnän aikana, esim lähetyssaarnaajassa onnistuu huipusti kun mies on ihan kokonaan päällä. Ja nykyään, otan mieluummin esileikit jälkiruoaksi.. Kun tahdon seksiä, tahdon sitä heti ilman esileikkejä, mikään ole sen kiihoittavampaa kuin että mies tirvaisee samantien sisään. Yhdynnän jälkeen hoidetaan sitten "esileikit" jos itselle on panetus jäänyt päälle.

Vierailija
42/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaapäin sain itse avittamalla helposti.

Mutta jotain tapahtui kun täytin 40v. Nyt se lähetyssaarnaaja on ehdottomasti paras asento ja emätinorkutkin koettu... Ihan huippua!

ja mies sanoi että taisikin tuntua hyvälle, kun oli meteli sitä luokkaa =)

On tää vanheneminen vaan niin ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole ruskeita silmiäkään eikä kaikki saa kieltään rullalle. Geneettinen juttu.

En ole ihan varma onko minullakaan g-pistettä, mutta nautin silti, 40. ikävuoden jälkeen jopa enemmän kuin ennen. Ei ole ollut miehestä eikä paljon tekniikastakaan kiinni.

Vierailija
44/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaapäin se jopa sattui. Vain ratsastus tuntui edes jossain. Nyt, viiden lapsen äitinä, yhdyntä on taivaallista!

Vierailija
45/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ne mahtavimmat asennot, joku perus lähetyssaarnaaja nyt ei tunnu missään

Vierailija
46/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaus kysymykseen on, että eipä juuri tunnu miltään

Vierailija
47/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun ilmeisesti johonkin vähemmistöön koska meillä on 5 lasta ja seksiä välillä liiankin kanssa=)

Vierailija
48/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jälkeen useimmilla naisilla ei ole enää edes seksiä.

Oletko sinä sellainen nainen?

Tuo ei pidä paikkansa ollenkaan! Jos on hyvä suhde niin mihinkä se seksi siitä katoaa! Muuttuu vaan kuule paremmaksi! Mutta tokihan se seksielämä hyytyy jos molemmat osapuolet eivät jaksa toisiinsa panostaa lastensa ohella! Se taitaakin olla aika monen ongelma kuin ei ymmärretä kuinka tärkeä on hoitaa parisuhdetta. Vaikka lapset ovat kuinka pieniä ja "haastavia" mikään suhde ei kukoista jos sitä ei hoideta!

2 lapsen onnellinen äippä!

Vierailija
49/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin seksiä ei kyllä ole liiaksi asti:) molempien halujen mukaan ehkä 1-2 kertaa viikossa. Välillä haluaisin ehkä itse vielä kolmannenkin kerran viikossa. Todellakin yhdyntä tuntuu hyvälle. Herkkyyttä on tullut alapäähän synnytysten jälkeen.

Kuulun ilmeisesti johonkin vähemmistöön koska meillä on 5 lasta ja seksiä välillä liiankin kanssa=)

Vierailija
50/50 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, upealta yleensä, mut aina hyvältä. Siis eihän yhdyntään yleensä edes edetä ennen kuin nainen on saanut ekan orgasmin? Näin mulle on tää asia opetettu ekan poikaystävän toimesta, eikä kukaan ole vängännyt vastaan sen jälkeenkään.;) Kulainen sääntöhän menee näin, et ensin tulee nainen...sitten tulee nainen...sitten tulee nainen, ja sitten mies. Ja mä en kestä mitään pitkiä jyystösessioita, joten meillä myös mies saa kaikkea kivaa ennen varsinaista duunailua, et päästään nopeesti asian ytimeen.

Mä vaan koen kroonista syyllisyyttä siitä, että mun mies saa vaan yhden orgasmin, ja minä aina vähintään kaksi tai kolme. Mun miestä ei haittaa, sanoo et on ihan tyytyväinen yhteen. Mut naisena, kun tiedän et sen ekan jälkeen bileet vasta alkaa, niin harmittaa hänen puolestaan. Mut miehet vaan on erilaisia, täytyy hyväksyä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän