Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset rehellinen kysymys teille

Vierailija
09.09.2009 |

Tuntuuko seksi teistä miltään? Siis yhdyntä? Mikä vika minussa on kun haluan kyllä miestä mutta itse yhdyntä on aina pettymys. Ei se pahalta tunnu mutta ei hyvältäkään. Ei juuri miltään :(

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain jos on juonut puoli pulloa punkkua yhdynnän jopa tuntee...

Vierailija
2/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kyllä esileikkivaiheessa jos mies jaksaa lämmitellä kunnolla, mut itse yhdyntä turruttavaa pumppaamista, ei tunnu missään. En kyllä oo koskaan saanu orkkuakaan miehen kans, yksikseni vain, tai oikeastaan minidelffiinin kans ;)

ja juu, en ole lesbo - naistakin kokeiltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikit ovat myös ihania, mutta lopuksi kyllä haluan yhdynnän. Minulle tulee ainakain paras orgasmi yhdynnässä.

Vierailija
4/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta oikeassa asennossa (minulla takaa sivuttain) saan orgasmin myös yhdynnässä. Taisin olla yli 25-v. ennen kuin tämän tajusin. Nuorempana olisin voinut kirjoittaa juuri niin kuin ap.

Vierailija
5/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itselläkin tunto osittain häviää jos liian märkänä on. Pieni kitka ehdottomasti vaaditaan.

Vierailija
6/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni muna, liika kosteus, löysät paikat? Kyllä itselläkin tunto osittain häviää jos liian märkänä on. Pieni kitka ehdottomasti vaaditaan.

Vierailija
7/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomiakysymys ainakin itselläni.

Miestä en vaihda, liukkaudelle en voi mitään ja lihakset on kunnossa. Kätännössä olen sinut sen kanssa, että saan vain klitoriskiihotuksella, joko miehen tekemänä suulla, omin käsin tai helpoiten vibralla yhdynnän aikana.

Yhdyntä on silti kivaa ihan sinällään ja usein tuntuu hyvältäkin (mutta ei niin hyvältä, että saisin). Henkisesti minusta on kiihottavaa, kun mies panee ja nauttii. Ainoa haitta on se, että pitkä sessio puuduttaa.

Vierailija
8/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että noin moni sanoo, ettei yhdyntä tunnu miltään!

Kyllä tuntuu, ja vielä oikein hyvältä! Tuntuu nyt kahden lapsen jälkeen paljon paremmalta kuin ennen lapsia.

Vierailija
9/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lasten jälkeen tuntuu, ja hyvältä tuntuukin. Ja joskus se on oikeasti miehestäkin kiinni - mä en ollut koskaan saanut orgasmia ennen kuin ekan kerran harrastin seksiä tämän nykyisen mieheni kanssa. En vaan saanut, vaikka miten tehtiin, väännettiin ja yritettiin, en siis itsetyydytyksellä, suuseksillä enkä dildolla.

Vierailija
10/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpatkaa, siskot!

Vierailija
11/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaapäin sain itse avittamalla helposti.

Mutta jotain tapahtui kun täytin 40v. Nyt se lähetyssaarnaaja on ehdottomasti paras asento ja emätinorkutkin koettu... Ihan huippua!

Vierailija
12/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En emätin- vaan klitorisorgasmin ja tämä onnistuu vain kun minä olen päällä ja kun esileikki on tarpeeksi pitkä. Onneksi tämä on myös miehen lempiasento joten orgasmit on taattu :)

Lähetyssaarnajassa tai muissa asennoissa en saa orgasmia eikä ne tuota yleensä mitään mielihyvää.

Vierailija
13/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jälkeen useimmilla naisilla ei ole enää edes seksiä.

Vierailija
14/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen jälkeen useimmilla naisilla ei ole enää edes seksiä.

Yllättävästi niitä useamman lapsen perheitäkin on, joten on sitä jotain täytynyt harrastaa.

Vierailija
15/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös orgasmiherkkyys lisääntyy. Mistähän tuo johtuu?

Vierailija
16/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmannen syntymän jälkeen.. Onneksi nyt siis tuntuu ja hyvältä tuntuukin, orgasmin saan päällä ollessa helposti ja mies taitaa sen kielellään ilman apuanikin joten vuosiin en ole ilman orgasmia jäänyt ;)

Vierailija
17/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksuaalisesti haluttomia on alle 55-vuotiaista naisista noin 25-30 % ja sitä vanhemmista naisista yli 50 %. Miehillä sukupuolinen haluttomuus on vähäisempää. Alle 45-vuotiaista miehistä alle 5 % on sukupuolisesti haluttomia ja alle 65-vuotiaistakin vain 14 % on sukupuolisesti haluttomia ja miehillä vielä 74-vuotiaistakin noin 77% on sukupuolisesti halukkaita."

Haavio-Mannila ja Kontula: Suomalainen seksi-elämä

Sitten kun tähän vielä lasketaan ne naiset, joiden halut ovat pienempiä kuin miehen, päästään siihen, että se 10% miehistä, jotka ovat tyytyväisiä on todella lähellä.

Vierailija
18/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälle tuntuukin mieheni kanssa. Osaan heittää aivot narikkaan ja relata. Silloin nautinto on suurin.

Olen kahden lapsen äiti ja 44 vee. Toinen lapsistani on alle vuoden. Ja seksiä halusin 1 viikko synnytyksen jälkeen. Rakastan miestäni, haluan häntä ja seksi on mukavaa, vaikka hän on esileikeissä aikas surkee. Mutta eikähän sekin ajan mittaan muutu.

Kaikki asennot ovat ihania, etenkin lähetyssaarnaaja. Vaikka kuulostaa tylsältä, sei sitä ole.

Vierailija
19/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvälle, siis nykyisen miehen kanssa. Ei niin hyvälle että orgasmin saisin mutta hyvälle tai todella hyvälle. Erilaiselle kuin orgasmihyvä. Ei minua haittaa että saan orgasmin vain sormin tai vibralla klitorista kiihottamalla, kun se tuntuu hyvälle. Ja samalla voi mieskin olla sisälläni, välillä on ja välillä ei.

Aiempien partnereiden kanssa seksi ei yleensä tuntunut juuri miltään. Se peniksen perustyöntely ei tunnu oikein missään, varsinkaan jos on pieni-keskisuuri penis.

Sen sijaan nykyisellä miehellä on keskisuuren ja suuren välimaastosta oleva, niin se jo alkaa tuntua. Lisäksi mies painaa aina oikein kunnolla menemään, niin että jysäyttää aina pohjaan asti ja tästä minä tykkään, se tuntuu todella hyvälle. Tiedän, että monista naisista tuo pohjakosketus (peniksen osuminen kohdunnipukkaan) tuntuu epämiellyttävältä, tai se jopa sattuu, mutta minulle se tuottaa vain nautintoa. Rauhallisempi työntely ei saa aikaan oikein mitään tuntemuksia.

Joten olen todella iloinen että onnistuin tapaamaan muutenkin minulle sopivan miehen, joka vielä tykkää vähän rajummasta seksistä. Ja miehelläkin oli tuuria että se minulle sopii, uskoisin että noin luja työntely ei kovin monen naisen mieleen ole.

Vierailija
20/50 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi nyt en halua yhdyntää kun olen viimeisilläni raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi