Naiset rehellinen kysymys teille
Tuntuuko seksi teistä miltään? Siis yhdyntä? Mikä vika minussa on kun haluan kyllä miestä mutta itse yhdyntä on aina pettymys. Ei se pahalta tunnu mutta ei hyvältäkään. Ei juuri miltään :(
Kommentit (50)
mutta ikinä en minäkään ole emätinorgasmia saanut. Pitkät sessiot on tosiaan puuduttavia. Kiva kuulla etten ole ainoa :)
N28
Ennen lapsia ri tuntunut. Vain klitoris oli tuntoherkkää aluetta ja sitä pit stimuloida yhdynnässä.
Nykyään pelkkä penetraatio tuntuu todella hyvältä. G-piste löytynyt ja se on hieno juttu se :D
Yhdyntä ei ole ikinä tuntunut miltään. Tai ehkä ennen lapsia vielä joltain, mutta ei enää. Olen yrittänyt selittää miehelle, että siksi minua ei seksi kiinnosta koska se on sama kun hän hinkkaisi munallaan minun kättäni. Yhtä mitäänsanomatonta. En tiedä missä vika, ehkä miehen munan koossa sillä hän ei ole kovin hyvinvarusteltu.
Saan myös usein emätinorgasmin. Vaikka miehellä ei ole kovin iso, mutta ihan hyvän kokoinen.
näin on. Muistan tosin yhden nuoruuden poikaystävän, jonka vehje oli tavattoman lihaisa... ja hän osasi käyttää sitä - silloin tuntui itse yhdyntäkin. Siis hyvältä. Kalun pituudella ei ole mitään merkitystä.
Mutta kysymykseesi: voisin lopettaa rakastelun ennen yhdyntää, vaikka kiihkeästi sitä tulee kiihkossa aina silloin tällöin hinguttuakin - mutta aina samoin tuloksin: ees-taas -jyystäminen vie loputkin haluista ja tunnosta
tee samalla itsellenne hyvää oloa kädellä? Käske se mies pois siitä sun päältä lahnailemasta pystympään asentoon, niin saat kädellä pyöriteltyä itsellesi huippuolot samalla kun mies nauttii sinusta.
mutta mies kyllä :)
tee samalla itsellenne hyvää oloa kädellä? Käske se mies pois siitä sun päältä lahnailemasta pystympään asentoon, niin saat kädellä pyöriteltyä itsellesi huippuolot samalla kun mies nauttii sinusta.
Yhdyntä tuntuu hyvältä silloin kun klitoris ja/tai G-piste saa kosketusta. Pelkkä reikään pumppaaminen ei välttämättä tunnu juuri miltään.
Opetelkaan tuntemaan oma pimppinne! Asentoja ja omaa liikehdintää voi opetella muuttamaan siten, että heppi "osuu oikeaan kohtaan" :)
Omin sormin voi myös kosketella klittaa yhdynnän aikana, onnistuu monessa asennossa.
Ja etsikää se G-piste ja opettakaa mieillenne! Antaa aivan järjettömän ihanat orkut suuseksin aikana (kieli klitalla ja sormi sisällä hieromassa G-pistettä). Juhuu.
-viivi-
vaikka kuinka olen etsinyt, tunnustellut ja kaivanut. Joka sentin ja millin emättimestä olen käynyt läpi, ei vaan löydy.
Sen sijaan klitoriksen ja sen ympäristön hyväilystä nautin oikein kunnolla. En ota paineita että pitäisi väkisin saada joku kumma emätinorgasmi, kun nytkin saan orgasmin tai pari seksin aikana ja ne ovat mahtavia. Joko minä itse tai mies hyväilee seksin aikana/jälkeen minulle orgasmin ja kivaa on.
Ei mua kyllä enää erityisemmin edes haluta, kun toimituksen taso on aina sama. Jos olen kännissä, saatan kyetä ajattelemaan itseni sopivaan valmiuteen, muuten se ei onnistu ja jokainen tietää, kuinka kivaa on seksi ilman esileikkiä. Hohhoijaa nimenomaan, ei tunnu oikein miltään.
Muutenkin yhdynnät on suurimmmaksi osaksi olleet pettymyksiä, paitsi yhtenä suuremmoisena kertana kun satuin sellaisen miehen käsittelyyn, joka todella teki töitä mun nautinnon eteen.
Täällä taas naiset ulkoistavat vastuuta naisistaan miehilleen. Kypsykää ongelmiinne, messuhallit.
vaikka kuinka olen etsinyt, tunnustellut ja kaivanut. Joka sentin ja millin emättimestä olen käynyt läpi, ei vaan löydy.
Sen sijaan klitoriksen ja sen ympäristön hyväilystä nautin oikein kunnolla. En ota paineita että pitäisi väkisin saada joku kumma emätinorgasmi, kun nytkin saan orgasmin tai pari seksin aikana ja ne ovat mahtavia. Joko minä itse tai mies hyväilee seksin aikana/jälkeen minulle orgasmin ja kivaa on.
Pistää 1-2 sormea sisääsi kämmenpuoli mahaasi kohden. Kutittelee sinua sormilla sisältä ja kun tunnet jotain kivaa on se G-piste.
Jos tuota ei mies osaa niin kannattaa opetalla, nainen käy ihan kuumana sen jälkeen.
jo useampikin mies, sekä nykyinen että aiemmat. Ja minä itse olen kokeillut ja tunnustellut vaikka mitä, ei löydy niin ei löydy
Pistää 1-2 sormea sisääsi kämmenpuoli mahaasi kohden. Kutittelee sinua sormilla sisältä ja kun tunnet jotain kivaa on se G-piste.
Jos tuota ei mies osaa niin kannattaa opetalla, nainen käy ihan kuumana sen jälkeen.
onhan tuota kaiveltu ällöttävyyteen asti
seksiin nykyisten naisten kanssa. Olen lopettanut siis seksi kokonaan, koska mitä sitä kiusaamaan naisia.
M32
tai miehesi edelleenkin. Kokeile ihan tuosta pillun suulta sormella sormi mahaasi päin sormi koukistettuna ylöspäin ja siitä jatka ylöspäin. Pakko jossain vaiheessa tuntua vähän kivemmalta, jos pissittää niin sitten olet ihan hollilla. Tuntuu hieman röpelöiseltä ja sen kohdan hierominen pidemmän aikaa saa sinut todella märäksi.
olen räpeltänyt omaa värkkiäni jostain 11-vuotiaasta asti, eli siitä kun seksi alkoi ajatuksiini tulla.
Olen kokeillut etuseinämät, sivuseinämät, takaseinämät, pohjan ja kaiken mahdollisen sormella, vibralla, dildolla, miehen sormilla.Lukemattomia kertoja olen sieltä sivellyt, hieronut, kaivanut ja ties vaikka mitä.
Ei löydy.
EI LÖYDY! jos vaikka isoilla kirjaimilla kirjoitettuna sen näkisit
Ei kaikilla naisilla ole identtiset värkit, eivätkä kaikki tykkää seksin suhteen samoista asioista.
tai miehesi edelleenkin. Kokeile ihan tuosta pillun suulta sormella sormi mahaasi päin sormi koukistettuna ylöspäin ja siitä jatka ylöspäin. Pakko jossain vaiheessa tuntua vähän kivemmalta, jos pissittää niin sitten olet ihan hollilla. Tuntuu hieman röpelöiseltä ja sen kohdan hierominen pidemmän aikaa saa sinut todella märäksi.
EIkä ole kiinni lihaskunnosta. Lihaskunto on lääkärissä testattu ja on vähintään normaali, ellei "parempi", jos nyt niin voi sanoa. SAmoin tuntoaistia ei lisää millään lailla viinilasi eikä pari. Näyttelykykyä ne kyllä lisäävät ja jos myös kumppani ne juo, myös hänen kykyään uskoa.
Mutta muun seksuaalisen hyväilyln mä kyllä tunnen ihan hyvin. Ja toki mä "tunnen" myös penetraation, se ei vaan tunnu erityisen hyvältä. Mutta ei se erityisen pahaltakaan tunnu, kunhan vaan on. Siksi en olettaisi taustallani olevan mitään hirvveitä traumojakaan.
mukaan kaikilta naisilta ei (muka) edes löydy g-pistettä. Harmi juttu teidän puolesta, jotka eivät tunne yhdynnässä mitään.
Kuulun ilmeisesti johonkin vähemmistöön koska meillä on 5 lasta ja seksiä välillä liiankin kanssa=)