G: Kerro noloin koulumuistosi! :)
Kommentit (10)
Ihan kauheeta oli! Kun ääni vielä paljasti että se tuli minusta! Jälkeen nauratti mutta sillon helotin naama punasena ja melkeen itkin! :)
en tiedä huomasiko kukaan. Oli paksut toppahousut jotka varmaan imivät sen... ://// ihan kauheeta oli
väitin kotimme lämpiävän ydinvoimalla. Tavallaan se tietysti oli osin tottakin, koska oli sähkölämmitys... mutta kun opettaja kysyi onko kellarissa fuusio- vai fissioreaktori ja kaikki nauroi, olisin voinut vajota maan alle.
=D
Pelastit mun kauheen päivän. Kiitos nauruista!
Kesken lauseen ope sanoi: lopeta tuo nenän kaivaminen. Ja jatkoi lukemista. Minä se istuin käsi kyynerpäätä myöden nenässä ja kaikki näki. Noloo, luulin ettei kukaan huomaa.
Kävelin ulkona koulurakennuksen seinustaa pitkin ja joku lukiolainen poika kusi päälleni yläkerran ikkunasta. itse olin kasilla ja en tuntenut poikaa. Satuin vain olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.
Kotiinkin piti mennä busilla kusen hajuisissa vaatteissa. En edes saanut lupaa lähteä kesken päivän pois vaan olin kusen hajuisena koulussa loppupäivän.
äidin tekemät samettihousut repesivät persuuksista ihan kokonaan alhaalta ylös.
että olin alushousuja myöden märkä. Opetteja kysyi viimesellä tunnilla, että oletko sinä käynyt suihkussa.
pitkä vihreä räkänauha syöksyi nenästä. Ja pöydästä ei saanut poistua ennen kuin oli viitannut opelta luvan. Nyt naurattaa, mutta silloin itketti lähinnä