Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetystuen rahoitus päättymässä

Vierailija
07.09.2009 |

Käykää allekirjoittamassa vetoomus rahoituksen jatkumiselle!

http://www.adressit.com/imetyksen-vertaistukipalvelut-paattymassa-vuode…

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa muutenkin kaikki imetysfanaatikot.

Vierailija
2/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

I fully agree.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta adressit ovat yhtä tyhjän kanssa. Jos jotain on päätetty jossain ylemmillä tahoilla, niin turha on tavallisen pulliaisen luulla, että nimen raapustaminen johonkin listaan mitään muuttais.

Vierailija
4/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa muutenkin kaikki imetysfanaatikot.

Vierailija
5/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi paljaaksi ja vauvan suuhu, anna vauvan imeä. Mikä siinä imetyksessä voi olla niin vaikeeta, että siihen tarvitaan tuomitseva hörhöjengi ympärille murentamaan äidin itsetuntoa?

Vierailija
6/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuettaiskos vaikkapa muuten terveellistä ruokavaliota vauvoille/lapsille, jotka eivät saa tissimaitoa?

Vierailija
7/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku imetystuki.Mun oma työpaikka mennee alta, teen vanhustyötä järjestössä, jonka RAY on listannut turhaksi,kun kuntien pitäis hoitaa hommat eikä järjestöjen. Mutta kun kunnat ei pysty ja järjestöt ei saa tukea, niin monen hommat jää hoitamatta, ongelmat kasvaa ja siitä vasta tulee jossain vaiheessa Iso Soppa.

Vierailija
8/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi paljaaksi ja vauvan suuhu, anna vauvan imeä. Mikä siinä imetyksessä voi olla niin vaikeeta, että siihen tarvitaan tuomitseva hörhöjengi ympärille murentamaan äidin itsetuntoa?

No eipä se kaikille ihan niin yksinkertaista ole. Itse sain ihanan ymmärtävältä tukiäidiltä apua kun esikoisen kanssa ei imetyksestä tullut aluksi yhtään mitään. Pikku hiljaa se alkoi sujua, mutta ilman tuota ulkopuolista tukea olisi meidän imetys loppunut alkuunsa.

Taatusti käyn allekirjoittamassa!

Vierailija
9/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan esikoista imettäessäni, lapsi oli silloin 10 kk ja puri rintaani jatkuvasti niin, että veri tirskusi, kysyneeni palvelusta apua tilanteeseen ja vastaus oli se, että hyvä äiti jatkaa sili imetystä.

Kysyessäni olin imettänyt purevaa lasta jo 2 viikkoa. Vielä 3 viikkoa yritin, kunnes oli pakko lopettaa kun nappasi palan nännistä. Koin niin huonoa omaatuntoa imetyksen "epäonnistumisesta".

Sitten sain toisen lapsen, enkä olisi hetkeäkään miettinyt imettämisen jatkamista tällaisessa tilanteessa. Imetin lastani kuitenkin vuoden.

Vasta myöhemmin olen tajunnut, ettei esikoisenkaan imetys epäonnistunut, imetinhän sentään 10kk. Ja mitä väliä vaikka olisi epäonnistunut? Elämässä on tärkeämpiäkin murheita.

Eli oma kokemukseni palvelusta on negatiivinen. Ei auttanut tilannettani lainkaan, vaan pahensi. Imetyksen lopettaminen ei ollut heille mikään vaihtoehto. Ei vaikka lapsi taisteli yli kuukauden vsataan ja äidillä oli rinnat verillä. VÄhän menee fanaattisuuden puolelle mielestäni tällainen.

Vierailija
10/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi loppunut esikoisen imetys alkuunsa ilman imetystukiryhmän apua, neuvolassa käskettiin vaan antaa korviketta vaikka kyse oli vain pienehköstä ongelmasta. Totta tosiaan käyn allekirjoittamassa!

Vierailija
11/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos imetystuki siirretään kunnolla neuvolaan. Ja apuahan niistä kyllä saa jo nyt kun vain kehtaa asiasta puhua. Minua on kyllä auttanut se paikka kovasti. Ei ole tarvinut turvautua imetystukiryhmään.

Vierailija
12/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan itse imettänyt, eikä saanut mitään koulutusta. Kaikkiin imetysongelmiin vastaus on että kyllä korvikkeella kasvaa ihan yhtä terveitä lapsia. Niin varmasti kasvaa, mutta kun minä HALUAISIN imettää. Että ei se nyt ihan riitä, että neuvolasta PITÄISI saada tukea, jos ei sieltä tietoa löydy. Eli kyllä allekirjoitan.

Vierailija
13/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni :).

Vierailija
14/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki monet naiset saaneet apua, mutta toisaalta tuettu ideologiaa, jolla monia naisia on ihan turhaan syyllistetty ja leimattu.

Vierailija
15/18 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotinen rahoitus tarkoittaa että tukipuhelin on hakenut Rayltä toimintaansa määräaikaiseen 3-vuotiseen hankkeeseen rahaa, eivätkä he saa UUDELLE hankkeelle rahaa.

Hankeraha EI TARKOITA että pysyvää rahoitusta, itse asiassa sen käyttö pysyvään toimintaan niin että sitä jatketaan ja jatketaan, on kiellettyä.

Vierailija
16/18 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en voi kyllä sanoa että olisin saanut edes kohtalaista apua. Oli pinna kireellä puhujalla tai mä liian paniikissa, mutta mua ei moinen auttanut.

Vierailija
17/18 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- on kahta lajia. Toiset imettää ja toiset ei.

Yhdistystä ei saa läpi minkäänlaisille rahoituksille, ennen kuin sen tekijät ovat kasvaneet fanatismista pois.

Lastentautihan tuo tuppaa olemaan, äideilläkin. Kun on aikansa imettänyt tai ollut imettämättä, näistä teemoista ei jaksa enää niin paljon hermostua kuin vaikka #2. Olen pahoillani, että imetys on sinulle tai teille useammallekin asia, josta ei pysty oikein puhumaankaan :-) Torjunta vie aikansa. Myöhemmin helpottaa.

Kiitos it-puhelimen palautteesta. Toivottavasti tilanteesi selkeni jonkin muun avun kautta.

Käykäähän lukemassa imetys.fi/blogi

mm.tämä: http://imetys.fi/blogi/?p=194

terveisin Leena Pikkumäki Itusta (blogiaiheita poimimassa)

Vierailija
18/18 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä fanaattista on rintaruokinnassa? Onko mulla menny jotain pahasti ohi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi