Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on sadoissa facebook-kavereissa?

Vierailija
14.08.2009 |

Eihän silloin voi enää kovin henkilökohtaista kirjoittaa koska sen saa heti tietää kaikki kaverit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon ihan piirun utelias!

Ja kirjoitan sinne semmosia asioita joita päin naamaakin voisin niille sadoille kertoa kuten "hohhoi, onneks on perjantai" ;)

Vierailija
2/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon ihan piirun utelias! Ja kirjoitan sinne semmosia asioita joita päin naamaakin voisin niille sadoille kertoa kuten "hohhoi, onneks on perjantai" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa henkilökohtaisia mietteitään ja yksityiskohtaisia asioita elämästään. Osa harvemmin, osa useammin. Tykkään kyllä. Ja ei ne "väsyttäää..." -päivityksetkään haittaa. Ihan kiva tietää etten oo ainoa jota sillä hetkellä väsyttää.

ed, jolla satoja kavereita ja hyväksyy kyllä kaikki jotka vaan tuntee ja hankkii lisääkin kavereita FB:hen. Kun tuttuja siellä vilahtelee, niin kutsun ilman muuta kaveriksi. Verkostoituminen ei koskaan ole pahasta ja minä siis ihan hyväntahtoisen utelias olen muiden elämistä! :)

Kyllä on elämäsi tyhjää, jos jaksat tirkistellä vastaavia juttuja muista.

Vierailija
4/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, on kyse aikuisesta ihmisestä. :o

Pyytää kaveriksi suurin piirtein kaikki tapaamansa ihmiset ja heidän aviopuolisonsakin. :D

Vierailija
5/6 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyyliin olleet joskus samalla luokalla, muttei juurikaan edes silloin taannoin juteltu. Alkuun ajattelin että se on FB:n idea, että siellä on kaikkia joita vaan tietää listassa, kuin koulukaverit.com:n jatko-osa...

Nyt harmittaa. Tekis mieli karsia osa pois, mutten kehtaa. Tykkäisin, että siellä olisi vain ne joiden kanssa oikeasti olen tekemisissä, tältä tuntuu nyt.

Osaa FB-kavereistani en edes tunnistaisi vaikka kävelisivät kadulla vastaan... =( Osa nimittäin lapsuuden kavereita tms, joiden kanssa en ole vuosikymmeneen (ainakaan) ollut tekemisissä.

Toisaalta joo ihan kiva lukea heidänkin kuulumisia. Toisaalta taas jotenkin kiusallinen olo kun ne siellä listalla keikkuu.

Tuntuu että hyvin paljon ihmisestä kiinni miten suhtautuu kavereihin ja "kavereihin" siellä!

Vierailija
6/6 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain oikeat ystävät ja tutut näkevät kuvani ja tilapäivitykseni. En kehdannut heittää kavereita kokonaan poiskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme