Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USKOMATONTA KAKKAA

Vierailija
28.12.2008 |

Miten tyhmiä ihmiset ovat. Otetaan laista tms vain sellainen kohta, joka tukee omaa mielipidettä. Alla asia lyhyesti...

Kissaa ei tarvitse pitää KYTKETTYNÄ, muta se EI tarkoita, että kissa SAA VAPAASTI liikkua toisen omistamalla alueella, kuten pihalla! Kissaa ei saa lain mukaan jättää HEITTEILLE. Heitteille jättäminen on, kun kissaa ei valvota eli se ei ole omistajansa/haltijansa VALVONNASSA!

Eli lain mukaan kissa ei saa vapaasti juoksennella!!!!!!! Se on eri asia kuin kytkettynä oleminen! Yrittäkää nyt hemmetti tajuta suomenkieltä! Älkääkä tulko tulkitsemaan lakia omien toiveittenne mukaan.

Ja kun nyt joku naama punaisena alkaa väittää vastaan, niin katso Euroopan neuvoston lemmikkieläinsopimuksen asetus 49/1992. Googlaa, koska sulla ei tätä kuitenkaan ole kotona!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen odottanut että ton saakelin katin joku teilais, mut aina se illalla palaa oven taakse naukumaan sisälle syömään ja paskalle. Kerran oli sentään kaks viikkoa poissa ja mä jo tein aaltoja että nyt siitä päästiin, mut niin se saakeli taas vaan yks ilta ilmestyi oven taakse. Olisin enemmän kuin onnellinen, jos kissamme olisi sylissä viihtyvä sisäkissa, mutta se kärsii sisällä ja käyttää kotiamme vain wc:nä. Kodittomille en vie sitä takaisin, koska se kärsisi siellä. Lopettaa sitä ei saa ilman suostumusta. Joten kertokaan viisaat mitä tän kans tehdään?

Vierailija
22/28 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siihen levittämäänne rotanmyrkkyyn kuolevat myös oravat, siilit, jänikset, linnut, karanneet koirat ja mahdollisesti pihallenne eksyvät lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä ovesi kiinni. Miten ihmeessä pääsee teille sisälle paskomaan ellet itse sitä ovea avaa??

ihmettelee...

saako asunnottomatkin tulla teille "paskomaan" ja sinä pyörittelet vain päätäsi ja kirjoitat harmistumisesi av:lle?

Vierailija
24/28 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä sitä koskaan avaakaan. Meillä on täällä perheessä 4 muutakin asukasta. -24-

Vierailija
25/28 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten saa sanottua niille neljälle muullekin asukkaalle ettei kattia päästetä sisälle?

Meillä kesäisin tuli avonaista ikkunasta naapurin kolli sisään ja käyttäytyi ihan hyvin. Söi jopa omien kattien jättämät jo kuivuneet ruuat pois. Eikä mulle tullut mieleen kyseistä kollia myrkyttää, oli ihan mukava tapaus. Itse asiassa hoidettiin kollia kuin omaamme, kun kollin perhe matkusti viikkotolkulla jossain Thaimaassa tai Lapissa.

Vierailija
26/28 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkivät yhdessä jatkuvasti ja löytävät kokoajan puuhaa... ulkoillaan valjaissa. Tosin niitä ei ole ikinä opetettukaan juoksentelemaan vapaana.

Vierailija
27/28 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vain niin ole. Kyllä nytkin on mahtava katsoa kissojen riemua kun ne saavat kevätauringon paisteessa kirmailla ulkona.

Vierailija
28/28 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itellä ei oo lasten leikkipaikaks hiekkalaatikkoa, jota kissa sit käyttäis vessana.., Kyllä mua ainaki haittaa tuo naapurin kolli joka kuseksii nurkat ja sotkee hiekkalaatikon, sinne on sit mukava mennä pienten lasten kans leikkimään... Ja kivalle haisee näin keväällä lasten ulkovaatteet, ku se kolli on käyny kuseksimassa kaikki paikat ja lapset sit leikkii ulkona.. eikä tunnu oikealta pakottaa lapsia vain juoksemaan ja kävelemään, ku kaikenlainen tonkiminen ja kaivelu on niin mukavaa..

joku sano joskus, että nitro on tehokkaampi ja huomattavasti vaikeammin ilmenevä myrkky eläimille, eikä edes montaa nappia tarvi... niin ja orava on vähintään yhtä paha tuhoeläin ku rotta..

mutta kyllä mies on vakaasti päättäny, että naapurin kissa häviää, ku vaan osuu kunnolla hollille. Eihän sitä kukaan tiedä, kuka sen hävitti, jos sen hautaa tarpeeks syvälle maahan ampumisen jälkeen..

Jos kerran niin rakastaa lemmikkiään, ni luulis pitävän huolen siitä, ettei se pääse mihinkään, missä joku vois tehdä sille pahaa.. tosin tuntuu kyllä että armeliaampaa päästää päiviltä sellaiset puolivillit.. ja mitä tuhoa tekee kissa pikkulinnuille, oravillle jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme