Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** (toivottomien) NELIAPILOIDEN viikot 87 ja 38 ***

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten pitäisi alkaa parin päivän päästä, ja nyt taitais olla kierukka lähdössä.

Hetki ois vauvan ja meidän perheen kannalta aikaslailla täydellinen, ja miehellä on ollu kuume jo pitemmän aikaa;) Itse vain hermoilen omaa jaksamista. Arjen pyöritys on käytännössä kokonaan mun vastuulla, koska mies tekee illat uutta taloamme. Mulla on myös uusi ja raskas työ + oma pieni yritys... Tukea taidan siis tarvita teiltä, tapahtuipa mitä tahansa!

Lapset ovat nyt 2, 4 ja 5 v. Olisi mukava olla kotona vielä näidenkin kans (ja uudessa kodissa!!).

Epäröivän toiveikkaissa mietteissä

Onnellinenmamma

Vierailija
42/45 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen info vain näin lauantaille.

Täti tuli eilen :(((( Ja samalla meni sitten nekin haaveet, Nyt keräilen itseäni ja yritän selkiyttää ajatuksia. Samlla tuntuu vuotokin jo pikkuhiljaa loppuvan.

Tämä on merkillistä koska nyt nämä kaksi viimeistä kiertoa on olleet todella niukkoja. Normaalisti vuodan 5-6pv. ja yhteensä 300-400ml. nyt ehkä vain 100-150ml. KUMMALLISTA!!!

Nyt siis elellään kp2 ja palailen sitten kun on jotain sydämmellä.

äitix3 ja kp2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrille tsemppiä tiistaille! Toivottavasti saat hyviä uutisia ja pieni sydän sykkii vahvasti!

Onnellinenmamma tervetuloa joukkoon! Onko teillä rakentaminen missä vaiheessa? Ehtisikö talo valmiiksi ennen vauvan syntymistä? Meillä rakennettiin kuopuksen vauva-aikana, ja sitä aikaa ei kyllä kauheasti ole ikävä. Mutta siitäkin selvittiin! Ja nyt tilanne meillä on oikeastaan melkeinpä sama, kun mies tekee vuorotyötä ja on jokatapauksessa illat pois kotoa... Tsemppiä kierukan poistoon ja nopeaa plussaa!

Äitix3, voi kurja! Jos vuoto kuitenkin on selvästi vähäisempää kun normaalisti, niin voisiko sittenkin olla mahdollista että olisit raskaana? Kyllähän menkat silti joskus tulee pari kertaa raskauden alussa… Tee nyt vielä 1 testi!

Jonn@lle voimia muuttoon, älähän rehki liikaa!

ON: ei niin mitään raportoitavaa, katsotaan sitten parin viikon päästä kun menkat alkaa…

Paritonsukka

Vierailija
44/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritonsukka: Ehtisi valmiiksi. Puolessa välissä ollaan, puolisen vuotta jäljellä. Sen asian ja toukokuun loppuun kestävän työsuhteen takia ollaan vielä vitkuteltu...

Äitix3: Mulle tuli kans mieleen, että oisko kuitenkaan oikeat kuukautiset? No, jos ei muita merkkejä näy, niin ei varmaan auta kuin vähitellen koota taas itsensä uuteen kiertoon...

Vierailija
45/45 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitix3, hui, onpas sulla tosi runsasta toi vuoto kun oon ainaki kuullut että normaali vuodon kokonaismäärä on noin 20-80ml kuukautisten aikana, mulla varmaan ihan tossa alarajalla oma onnettoman niukka vuoto. Kuukupin kanssa helppo kyllä tota vuodon määrää seurata. Pahoittelut tädin saapumisesta. Kyselit siitä lääkäriin menosta, lähinnä noi onnettoman niukat menkat ja miehelle haen näytekupin ja mahdollisesti saan lähetteen munajohdinten aukiolo tutkimukseen. Lasten jälkeen mulla on ollut tulehduksia jotka on voinut munajohtimet tukkia. Ollaan siis jo lähdössä selvittelemään onko kaikki ok ,kun lääkärin mielestä meidän tapauksessa voi tutkimuksiin hakeutua aiemmin.

Toivottavasti pörri saat hyviä uutisia ultrassa.

En oikein onnistunut ensimmäinen oviksen tikuttelu, ei tullut tasavahvaa viivaa, kahtena päivänä tuli haalea viiva ja tänään oli aamulla lämmöt kuitenkin 36,9, eli ilmeisesti siis ovuloin kun ainakin lämmöt nousi. Sylkitestissä ei ole näkynyt yhtään mitään, voiko olla ettei se toimi kaikilla vai voikohan sitä käyttää jotenkin väärin? Nyt sitten odotelllaan oireita tai tätiä. Ja ensiviikon lääkäriä.

mansikkainen kp 21/35

muokkaus: Tänään taas (siis maanantaina) lämmöt alhaalla eli siis tuskinpa oli ovista, tikuttelu jatkuu.