*** (toivottomien) NELIAPILOIDEN viikot 87 ja 38 ***
Kommentit (45)
Myllerispyylle tsemppiä piinailuun :)
Omaan napaan ei tällee alkukierrosta kuulu oikeen mitään ihmeellistä, tilaamani sylkiovistestikin tuli mutta siinä ei ole vielä ainakaan näkynyt yhtään mitään pelkkä valo. Viimekierrossa jo hehkutin kuinka tilailin aikaa yksityiselle puolelle munjohdinten aukiolo tutkimukseen, sekin aika sitten meni kun lääkäri soitti ja sanoi ettei heillä tehdä kyseistä tutkimusta ollenkaan, ajanvarauksesta vaan kiltisti antoivat ajan, sovittiin että menen lääkärin luokse kuitenkin juttelemaan ja jos ei muuta ni miehelle saan purkin ainakin mukaan että pääsee näytettä labraan viemään. Samalla voi kysäistä onnettomista tädin vierailuista, ensin odotellaan tätiä vaikka kuinka ja pitkään ja lopulta kun se saapuu niin lähteekin jo heti seuraavana päivänä. Ei taida ihan normaalia olla.
mansikkainen kp 8/35?
Niinhän siinä kävi, niinku pelkäsin että ei meidän pikkunen jaksanu tän pitemmälle ;( Eli kesken meni...Aamulla sängyssä noustessani "klöntit" tuli ja järkyttävät supparit olleet koko päivän...verenvuoto ei nyt ole ollu mitenkään runsasta mutta ei tästä kyllä mitään epäselvyyttä ole ku kaikki ne vähäsetki oireet ovat kadonneet...Itkeny olen koko päivän ja eipä tässä nyt huvita yhtään mikään...tuntuu vaan liian rankalta tää juttu...Pelkään niin että tässä oli se meidän viimenen mahis siihen Neliapilaiseen...
En tiiä miten jaksan viikonloppuna ois meidän porukat tulossa ja mun sisko lapsineen Norjasta asti...
Ihanaa Mimmuli että sulla oli paljon parempia uutisia! Oikein paljon onnea matkaan mukaan o-puolelle!
Hurjan paljon plussatuulia teille kaikille! Toivottavasti teillä ois pikkasen parempi mäihä...nani siirtyy nyt vähän taka-alalle joskiki aikaa...
nani ja ei enää rv:t vaan kp1
Ensinnäkin suuret pahoittelut Nanille keskenmenosta!! *lohtuhalaus* Tsemppiä!
Sitten omaa napaa.. Onkohan mulla sitten kp1 tässä käynnistynyt.. Ilmeisesti. Eli viime to lähti kierukka ja tänä aamuna oli pikkuisen verta, päiväl ei lisää ja nyt vähän mahaa juilii ja vähän tippuu lisää. Mietin että alkaako ne heti vai onko tää normaalia että näin tiputtaa enenne kun alkaa. Olis kyl hyvä et alkais niin sit olis helpompi laskee et missä mennään jos kierto olis vaan suht tarkka.. Jänäää..
MiniUnikko kp1 (?)
nani: Lohtuhalaus ja hirmuisesti jaksuja arkeen!!! On elämä kyllä raakaa, sinä jos kuka olisi sen nyytin jo ansainnut! Oikeesti on sanaton olo, tuska on varmasti suuri! Mutta se aika, niinkuin on monesti täälläkin todettu, se on se paras lääke. Surut täytyy kyllä saada surra, ihan rauhassa, mutta sitte taas uuteen nousuun. Et saa luovuttaa! Vielä se nyytti teille suodaan, ja tiedä vaikka miten nopeesti!
mansikkaiselle kiitos tsempeistä! Niitä todella tarvitaan, tädin kohtaamiseen on jokunen päivä vielä aikaa... antakeehan te peitot heilua =)
miniunikko: jospas se ois jo se kp-ykkönen.. en tosin tiedä ku itsellä on ollut kuparikierukka että miten homma etenee jos hormonikierukka ollu sulla? Ehke yksilöllisiäkin juttuja mutta toivotaan ettet enää tän jälkeen tätiä näkiskään =)
on: töistä tulin just äsken ja piti vaan tulla vilkuilemaan uusia uutisia, järkytyshän täällä oli vastassa, en tälläistä oottanu. Muuten ei mitään uutta vielä(kään)..
öitä kaikille
myllerispyy
Nanille pahoittelut keskenmenosta. Tuntuu ihan tyhmältä kun itselläkin ollut tänään niin huono ja epätoivoinen olo vaikka ei edes ole samanlaista kunnon syytä surra kuin sinulla. Itkut on täälläkin itketty. Mutta ihan varmasti sä vielä raskaudut uudestaankin ja toivon mukaan heti tässä alkaneessa kierrossa, ei tämä teidän viimeinen mahdollisuus voinut mitenkään olla. Niinkuin myllerispyykin sanoi suret ensin rauhassa ja sitten uuteen yritykseen. Jaksamista.
mansikkainen
Mä olen niin pahoillani :( Raskasta se on.
On tää vaan kummaa kun ensin tulee plussia ropisemalla ja yht.äkkiä sitten alkaakin km. uutisia tulla. Kurjaa!
Muistan itsekin tosiaan sen viime jouluisen kun meitä plussasi tosi moni ja minä sain km.n ja taisipa joku muukin saada.
ON: Olo on kuin jyrän alle jäänyt. VÄsyttää ja etovaa oloa. Rinnat on kipeät. uuden testinkin tein sunnuntaina mutta samanlainen himmeä haamu siihenkin tuli. Nyt vaan pitää odotella ens viikkoa ja katsoa ilmestyykö täti paikalle. Jos ei niin sitten pitää kokeilla testata eri merkillä. On tuo Predictor niin kummallinen testi..
Nyt pidän saikkua kotona. Lapset ovat ehtineet olla jopa 4viikkoa päiväkodissa, ja nyt on toisella vatsatautia ja toisella korvatulehdus. Blaah! Koululainenkin jäi kotiin tänään, valitteli aamulla että vatsaa kouristelee, taitaa olla vatsatautia hänelläkin.
Eipä tämä elämä muuksi tästä muutu. hirvea homma vaan iömoitella töihin ja kouluun ja päiväkotiin sairauksista. Voisipa sitä vielä olla kotona lasten kanssa, oltaisiin ehkä terveempiä :)
äitix3 kp16 tai rv5+3
Lapset ovat päiväunilla ja päätin pikaisesti poiketa tänne vähän kuumeilemaan!!
Mikä tuo onkaan että ensin ropisee plussia ja sitten näitä keskenmenoja.. Voimia kamalasti kaikille pettyneille. Parempaa onnea tulevaisuudessa!!
Nyt kuuluikin jo ensimmäinen rääkäisy.. täytyy mennä!!
pönttis kp 25/28
Heti aluksi nanille pahoittelut:(
Olen taustalla seuraillut neliapiloiden "menoa":) Minullahan on kaksi keskenmenoa takana (tuulimuna) vuoden sisällä ja nyt odotan jälleen. Juuri näiden vuoksi olen pysytellyt taka-alalla. Nyt, kun olen ultrassa käynyt, uskallan jo iloita, kun ultrassa näkyi sikiö, joka liikuskeli kovasti. Olen viikolla 12 ja laskettu aika on 29.3.2010. Silti olen jotenkin varovaisen onnellinen:) Siirryn siis neliapiloihin odotuspuolelle, vaikka varmaankin aina joskus tulenkin tännekin kuulumisianne lukemaan - toivon kyllä kovasti jotta odotuspuolella tavataan:)
Plussatuulia kaikille:)
onneksi olkoon susku76!!! Ihania uutisia ja onnellista odotusta =)
nani, toivottavasti olin liian aikaisessa tuon sun muutoksen kanssa ja voitais kuitenki viel lisätä sut tonne plussanneisiin. Oot ollu ajatuksissa moneen otteeseen, sitä ei vaan voi käsittää miks elämä kohtelee niin julmasti välillä.
äitix3, jokos sut lisätään tonne plussanneisiin, kyllähän noi oireet on aika selvät =)
pönttiksellä on kyllä ajatus sama kuin itsellä, ensin hirmuinen plussapuhuri käy mutta sitte tilanne kääntyy ihan nurinniskoin.. tuo otsikko on kyllä meille osuva edelleen, vaikka meinasin sen ensimmäisen sanan tiputtaa siitä pois ... Piinapäivät sullakin menossa!! Tsemppiä plussaan!!!
on: samaa rataa, kierto lähenee loppuaan mutta ilman oireita.. no, vähän on öklöttäny pari päivää ja aivastaessa repäs oikein kunnolla tuolta masusta mutta näähän on ihan normaalikuvioita vaikka ihan muutenkin ennen menkkoja joten mitenkään ei ole kyllä toiveet korkeella, vieläkään. Ei me sitä nyyttiä kyllä ikänään saada. Iltavuoroon taas menossa joten aamut menee kyllä ihan muuten tätä huushollia hoitaessa ja arkisia asioita tehden joten oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille, palaillaan taas..
myllerispyy kp 24/28?
En tajua miten sitä ehdin taas olla kaks viikkoa (tuosta lipsahduksesta asti siis..)niin RASKAANA niin RASKAANA että!!!
Kerkein taas järjestää koko elämän sen mukaan..!!! Hyvässä ja huonossa.. Mietin kuinka puen ison mahan kanssa keväällä hoitolapsille kuriksia.. Kuinka kerron lasten vanhemmille että tämä uusi täti jääkin heti pian äitiyslomalle.. Olisiko tuloilla tyttö vai poika? Missä kunnossa vaunut ovat..? Sanoin miehellekin että tämä neljäs on nyt sitten se viimeinen ja olisi aika alkaa miettiä pysyvämpää ehkäisyä.
Kyllä sitä ihminen on HÖLMÖ. Miksi sitä ei voi vaan elää sen kummemmin odottamatta. Ilman että olisi koko ajan kierrosta selvillä. Ilman että koko ajan kaipaisi, haaveilisi jostai muusta..
Aarg..
Sorry tämä purkautuminen. Ei nyt kuitenkaan ollut mikään keskenmeno tai muuta. Eikä meillä mitään varsinaista yritystäkään.. Silti..
Ehkä mä oon vähän outo..
Plussa tuulia ja jaksuja tänne takaisin lentäneille!!
pönttis
pönttis
että pakko oli vielä palata, kun lapset kerran nukkuvat ja välipalakiisselikin tuli jo valmiiksi.
susku76: Suuret onnittelut ja tarrasukkia pikkuiselle!! Kaikki menee tällä kertaa varmasti hyvin ja saatte kevällä pienokaisen syliinne. Tuolta esittelyistä luin että teillä olisi tyttöjä ennestään. Jännää nähdä vaihtuuko merkki vai vieläkö saatte yhden tytöntyllerön!!
myllerispyy: Oletko nyt ainoa piinailija? vai oliko muita? Niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy. Vai mitä? Ei niitä oireita aina tarvitse ollakaan.
pönttis
ei taas päässy vanhalla salasanalla ja piti kysellä uus, nyt taas toimii...
pönttis: kyllä kuule tuo sun fiilis on niin tuttua ja tännehän niitä voi tuulettaa, sitä varten meitä täällä on aikas monta (ikävä kyllä). Mutta toivotaan että niitä huteja tulis lisää ja vauvautuminen alkais ;) Tsemppiä uuteen koitokseen, vielä se päivä joskus meille koittaa, jokaiselle..
on: vapaapäivä, jee! Piinaavia aikoja täällä kyllä, ja ilmeisen yksin mä täällä jutskailen. Oireita ei oikeestaan siis oo, mitä nyt sitä öllötystä aina hetkellisesti on. Eikä mitään ihmeitä jomotuksiakaan vielä, mutta viime kiertokin meni kyllä oireettomasti ihan viimeseen päivään asti joten .. sitä tätiä täällä kuitenkin oottelen, niin monta pettymystä on itselläkin ollut että positiivisuus on aika hakoteillä tästä "projektista".
Missäs kaikki luuraa, ootteko tekin tuolla ongelmakirjautumisten viidakossa vai muuten vaan jossain muualla piinailemassa?
äitix3, mikäs on siel tilanne?
myllerispyy kp 25/28
Pönttikselle pahoittelelut, noi samat fiilikset on tosiaan tullu käytyä läpi ja aina se tädin tulo vaan ottaa koville. :( Meinaatteko jatkaa yritystä ensi kuussa?
Myllerispyyllä menossa jännät ajat. Mä täällä kovasti jännäilen sun kans kanssa kun oma kierto on vielä niin alkupuolella ettei mitään jännäiltävää ole.
Täällä siis menossa kiertopäivä 11 ja mikäli tämä kierto venyy jälleen yhtä pitkäksi kuin edellinen niin mahdollista ovista pääsen tikuttelemaan vasta reilun viikon päästä. Mulla osuu kait siinämielessä aika hyvin se varattu lääkäriaika että ultralla sitten siellä voi katsoa onkohan sitä ovista edes tapahtunut.
mansikkainen
keskenmenosta ja muillekin tädin hyökkäyksistä. Kyllä on epäreilua.
Tuntuu pahalta kirjoitella samaan viestiin omia kuulumisia, nimittäin haaleaa plussaa. Kuitenkin huoli on kova koska ovulaatiosta on jo aikaa(23/24.8) ja nyt vasta tulee todella haalea viiva tikkuun, mitään oireita ei ole. Tuhrua tuli 4-5.9 ja luulinkin vuodon alkavan. Aiemmissa raskauksisa olen oireista tiennyt ennen testiä eikä ole mitään vuotoja tullut. Nyt vaan odottelen oireiden tuloa ja viikkojen lisääntymistä peläten koko ajan että kaikki ei ole kunnossa.
pörri
pörrille suuret onnittelut plussasta!!!! Eiköhän se viiva siitä vielä tummemmaksi muutu!!
mansikkainen kyseli aiommeko jatkaa (aloittaa) yritystä tässä kuussa. Mun puolesta kyllä!! Sellanen kuume tässä taas nousi!! Mieheltä en ihan selvää vastausta saanut.. Ei kuulema ollut erityisen pettynyt mutta ei hurrannutkaan, kun täti meille kurvasi. Heitin siihen että ehkä sitten kesäkuinen? Siihen mies vain hymisi jotain.. Mutta pääasia että ei tyrmännyt!!
En tajua miten miehet (ainakin meillä..) voi suhtautua noin kevyesti/rauhallisesti.. Tulee jos on tullakseen!! Kumpa pystyisin itse samaan!! Mutta mä olen ainakin 17vee:stä asti (niin kauan ku ollaan oltu mun miehen kanssa yhessä) laskennu joka kuukausi et jos nyt olisin raskaana niin koska se pieni syntyisi.. Oli sitten mitä ehkäisyä käytössä tai ei.
mylleripyy: Mullakin on ollut vaikeuksia kirjautumisen kanssa sekä ihan kaikessa muussakin näillä sivuilla.. välillä en pääse tänne ollenkaan sitten taas hetkeksi pääsen ja sitten taas en. En tajua mikä täällä kokoajan tökkii!!!!!
pönttis kp2/28 (jos vaikka päästäis yrityksen alkuun..)
Just sulle en olisi mitenkään suonut tuota tapahtuvan(en tietenkään kellee muullekaan!). Mutta älä luovuta! Eihän sitä tiedä, jos vaikka plussaisit nopeasti uudestaan, kun kerran kävit raskaana; niinhän ne sanoo, että silloin tärppää nopeammin. Lohtuhaleja kovasti!!!
Pörrille onnittelut plussasta! Mun plussa oli ihan hurrrrjan haalean haalea haamu(mammaksin 25) kp31/32, rv4+0oli vahvistunut, mut edelleen tosi vaalea. Vasta rv5+0 pamahti vahvaakin vahvempi Apteekin omalla.
Kaikille muillekin plussatuulia kovasti!
Eltemia rv10+3 (tasan viikko np-ultraan, kääk!)
Kiitos kaikille lohdutuksista! Tää on kyllä ihan surkeeta...tää viikko on menny ihan sumussa, enkä oo oikein mitään saanu tehtyä (jos tuota itkemistä ei lasketa)...en ois heti uskonu että näin koville ottaa...ukkokulta on vielä ollu todella paljo pois kotoa niin yksinään oon sitte kärvistelly tän kans..
tietty tuo taapero on aavistellu jotaki ja onki ollu sellanen riiviö koko viikon että oksat pois!
Tää vuoto on ollu ihmeellistä?! Järkyttävän kokkareista ja nyt jo todella vähäistä...edellisessä km:ssä mää vuosin ku seula kaks viikkoa! Nyt siis pelottaa että kohtu ei sitte tyhjene kunnolla, aattelinki että en peru sitä alkuraskauden uä-aikaa (omalle gynelle) vaan meen ihan vaan tarkistaan että kaikki ois reilassa sitte...
Ihanaa plussia lisää!!! Tarrasukkia ja enkeleitä teille matkalle mukaan!!
Susku76: Oikein paljon onnea! Ihanaa ku oot jo ultrakuulumisia, hyviä sellaisia saanut! Nyt vaan iloisin mielin o-puolelle!
Pörrille hurjan ihanat onnen toivotukset, toivottavasti sulla ois parempi "tuuri" ja mää uskon että on, kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu!!
Vai että jännitetään sitte Myllerispyytä nyt! Mää olen kyllä ihan varma että se täti ei tällä kertaa tule!!
äitix3:n porukalle pikaista paranemista ja viivan vahvistumiseen pidän peukkuja!
MiniUnikko: kyllä kait se kp1 taitaa olla, mulla on kans ollu vaan se kuparinen kierukka ku ei nuo hormoonit mulle passaa...
mansikkainen: aika tarkkaan ne lekurit siellä pystyy kyllä kattomaan niitä munarakkuiloitaki että eiköhän se aika hyvään saumaan sun aika tule...toivottavasti ois antoisa käynti!
Törkeetä Pönttis että se täti vihelsi sinnekki, eihän sen nyt sinne pitäny osatakkaan! Toivottavasti ukkokultas unohtaa nyt ne kumiukot kokonaan! =D Niinhän sitä ehtii järjestellä niitä ristiäisiäki tuossa ajassa...mulla oli jo mietittynä kummit ja synnytyksetki, juu ja tietty nimet ja kaikki...
Eltemia: oikein paljon onnea ens viikon ultraan, hienosti siellä menee ja saat ihania kuvia sitte kans mukaan! Tulehan kertomaan kuulumisia sitte! Toivottavasti olo on ees hiukan helpottunu!
Mitäs Mimmulille, Minä79:lle, Hokkuspokkukselle, RuusuRouvalle tai El-liinalle kuuluu? Siis meidän vähän aikaa sitte plussanneille...kuinka jakselette?
Kuinkahan se Mammariinin lekurireissu meni, toivottavasti vuodolle löytyi syy ja kaikki olisi hyvin!
Anteeksi kaikki ku en ole jaksanu käydä kirjoittelemassa, ei ole ollu kyllä virtaa ollenkaan...Uuteen raskauteen en kyllä ihan heti usko (kiitos tsempeistä silti)...yli vuosi meni tässäki ja se ed. meni siis kans kesken...ei oikein hyvät prossat ole..
Nyt ois taas hyvät mahikset saada pujotettua kiloja mutta mulla ku on taipumusta murhesyöntiin niin eihän siitäkään mitään tuu...suklaaseen en sentään ole sortunut!
Hirveesti kyllä sivut tökkii, harmittaa kauheesti ku en tykkää yhtään noista esim. kaksplussan sivuista ku siellä olen joskus käyny kurkkimassa...
Nyt plussat kehiin, vilpittömästi toivon sitä teille kaikille!!!
"maansa myyny" nani, joka ei ilmeisesti lähe täältä kirveelläkään...
Voi Nani! Lohtuhalaus ja tsemppirutistus sulle! Miten voikin maailma olla näin julma? Mutta keräilehän voimia rauhassa ja sitten häntä pystyyn ja uuteen yritykseen, kyllä se pysyvämpikin plussa ja ihanaakin ihanampi lopputulos teille vielä tulee, aivan varmasti!
Pörrille onnittelut plussasta ja pikkuiselle paljon tarrasukkia! Niille tuntuukin tässä porukassa olevan paljon käyttöä... Mutta niin monta ikävää uutista tässä on jo tullut, että kyllä sulla pitää kaiken mennä hyvin! Samoin kun äitix3:lla!
Ja Suskulle myös onnellista odotusta, samoin kun Eltemialle, kiva kuulla iloisiakin uutisia :-)
Myllerispyy taitaa sitten ollakin seuraava plussaaja, eikös vaan! Ja sitten ei enää huolita ketään maitojunalla takaisin!
MiniUnikolle pikaista tärppiä! Ja tietysti kaikille muillekin!
Pönttiksen kanssa mennään sitten aivan samoissa. Mulla myös menkat alkoi eilen. Enkä voi olla ajattelematta että tämä on kenties viimeinen mahdollisuus raskautua. Aikaa miehelle ei ole vieläkään tullut, mutta senhän piti tulla ennen lokakuun loppua... Toisaalta olen jo alkanut asennoituun niin, ettei meille enää vauvaa tule. Unelmoin ensi kesän lomareissusta ja kenties seuraavan talven etelänmatkasta. Ja vapaista aamupäivistä ensi syksynä kun keskimmäinen menee eskariin ja kuopus kerhoon 2x/vko. Mutta noi kaikki "ylellisyydet" olisin kyllä heti valmis vaihtamaan vauvaan jos sellainen vaan tulostaan ilmoittaisi. Mies on edelleen samoilla linjoilla kun aiemmin, eli ei vauvaa kuumeile, mutta jos sellainen tulossa olisi niin varmasti ajatukseen sopeutuisi ja lopulta innoissaankin olisi. Tekemällä ei kuitenkaan halua vauvaa tehdä, enkä ole viitsinyt edes puhua että jos sitä sterilisaatioaikaa mahdollisesti siirrettäisi jos se nyt pian tulee. Niinhän me kesällä sovittiin että jos sitä ennen raskaaksi tulen niin vauva saa tulla, mutta sen jälkeen suunnataan ajatukset muualle. Ja oon kyllä tosi tyytyväinen siihen että edes näin on päästy yrittämään, en voi yksin miestä syyttää ja katkeroitua hänelle etten vauvaa saanut jos niin käy. Mutta sen tiedän, että se keskenmeno jää kyllä surettamaan ja aina sitä varmaan miettii, että nyt se lapsi olisi sen ikäinen jos... Varsinkin kun LA olisi ollut miehen synttärinä niin sitä on aika vaikea unohtaa... Mutta vielä en vaivu synkkyyteen ja suremaan vauvattomuutta, ainakin kuukausi on vielä armonaikaa :-) Eiköhän Pönttis testata molemmat plussaa vaikka Aleksis Kiven päivänä?! Ja minähän en kiertoa yhtään laskeskele ;-)
Paritonsukka ja kp2
tänä aamuna tein uuden testin toiveet korkealla mutta eipä mitä, yhtä vaalea viiva kun eilenkin. Lisäksi ruskeaa tuhrua paperiin :(
Kävin verikokeilla ja hcg arvo oli 198.6, mikä ei juuri sano mitään. Löysin jostain taulukon mutta siinä oli niin suuri haarukka. Oletan ovulaation olleen 23-24.8, niinä päivinä ainakin vatsaa nipisteli siihen malliin.
Toiveet on matalalla ja suren jo valmiiksi.
Pörri
yritin sitä muokata muttei muuta sitä muuta ku sitten ku klikkaa tän meidän otsikon auki, mutta yleisesti tuolla listassa näkyy se moka... =)
miniunikko, hienoa että härveli sai kyytiä.
pörrille oikein antoisaa matkaa, tuokaahan se salamatkustaja sieltä tuliaisena =)
mimmulilla ihania uutisia, jo on aikakin helpottaa. Varmaan upee tunne viimein saada vastaus kysymyksiin ja nähdä se pienikin, että siellä kaikki ok. Sitkee kaveri =) =)
mites nani? Eikös vaan se raskaus oo jo todellisempi? Onhan?
Sori ku mä teille täällä huhuilen jatkuvasti, itse vasta nyt tajusin että ettehän te enää oikeesti kuulu tänne =) =) *tapoihinsa pinttynyt*
äitix3, mikäs on siellä meininki? Jokos se viiva on vahvistunu?
on: toivottelee oikein hyvää alkavaa viikkoa ja niitä plussia paljon! Mulla ei mitään uutta kommentoitavaa, nyt kai se virallisesti sitte se piinaviikko alkais, oloja ei oo mitään ni eipä sitä paljon oo mitä piinata. Mutta näillä mennään, nyt päiväeväitä vääntelemään.
myllerispyy 22?/28?