Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** (toivottomien) NELIAPILOIDEN viikot 87 ja 38 ***

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan tuon saman pätkän mitä kirjoitin odotuspuolelle:

Rv 22+0 ultralla katsottuna kohdunsuu oli 3,8cm kiinni OYS:ssa. Nyt Rv 25+0 ultrassa tilanne 3,0cm. Eli kolmessa viikossa lyhentynyt melkein sentin. Kohdunsuu myös tunneloituu... Kiinni on onneksi vielä sisäsuu. Gyne onneksi tutki hyvin.

Nyt kuukausi leväten ja uusi kontrolli. Mieli meni aikas matalaksi, kun lepoon joutui. Toivottavasti tilanne ei pahene niin, että joutuisin sairaalaan. On vaan niin pitkä aika vielä edessä.

Nanille jaksuja. Hyvä, kun et lähde minnekään!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Mammariini rv 25+0

Vierailija
22/45 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka heti olisikin onni matkassa, sitähän sanotaan, että km jälkeen raskauden todennäköisyys on jostain syystä suurempi!! Älkää vain ainakaan ehkäiskö =) Minulla nuo vuodentakaiset km:t meni niin, että ensimmäinen vuoti pitempään, eikä ollut juurikaan kipeä (8+1) ja toinen vuoti kovasti yhden päivä, pari aika runsasta ja pari lievempää vuotopäivää, siinä se (6+3). Kivut vastasivat muutaman tunnin synnytystä, mutta itsekin hämmästyin lyhyestä vuodosta. Tuo poikanen tärppäsikin heti sen jälkeen, ovis oli normaalisti km jälkeen. Toivotaan, että sinullakin kaikki on tullut pois ja pääset jatkamaan projektia!

Pörri, kaikkihan riippuu testipäivästä, jos ei ole tarkasti tiedossa rv:t, kannattaa käydä parin päivän päästä uudestaa, niin näkee miten nousee. Kerron nyt oman tapaukseni, mutta eiköhän sinulla ole onnellisempi loppu :)! Minä en saanut viime syksynä kuin haalean viivan testiin, eikä se vahvistunut vaan pysyi monta päivää samana. Pääsin neuvolasta verikokeeseen, koska alla oli jo yksi km, hcG-arvo oli 5+0 (tiesin viikot täsmälleen) 189. Lääkäri totesi siitä, ettei raskaudella ole edellytyksiä jatkua ja keskenhän se meni. Raskauduin sitten uudestaan ja kävin taas verikokeessa 5+0, arvo oli yli 8000 ja ihan oikea vauva tuli! Käy toisessa testissä, niin saat mielenrauhan =)

Miksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken viestisi odotuspuolella ja ennätin jo riemuita. Todella ikävä kuulla. Toivottavasti sinulla hyvin pian tärppää uudelleen ja sillä kertaa kaikki menee hyvin. Voimia!

Lupaavasti tullut viime aikoina plussia, toivottavasti sama veto odotuspuolelle jatkuu edelleen.

Itse en ole viime aikoina jaksanut kirjoitella ja edes lukea viestejä. Jonkin verran olen kirjoitellut yahoo:n helmimammojen palstalla, mutta enimmäkseen olen ollut täysin veto poissa ja olo flegmaattinen. Tällä hetkellä se taitaa olla ison vatsan lisäksi ainoa 'raskausoireeni', että olen aivan poikki huonon hemoglobiinin vuoksi. Ja mikään, mistä nautin normaalisti suunnattomasti, ei kiinnosta nyt pätkääkään. Onneksi tämä on tosiaankin vain raskausoire :)

Vatsa on tosiaan suunnaton. Kiloja on tullut tähän mennessä 7-8 ja kun vielä lasketaan vähän ennen raskautta tulleet pari kiloa päälle, niin muutos on aika valtava, kun normaalisti olen hoikahko/normaalipainoinen. Vatsakin on kyllä jo niin valtava, ettei enää ole epäselvyyksiä, mistä oikein on kyse :) Vaikea vain uskoa, että vauva on vasta reilut 10 cm pitkä...

El-liina rv 15+6

Vierailija
24/45 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanista tsempeistänne tädinkarkotustunnelmissa mutta se nyt on niin että

kp1 pärähti käyntiin heti aamutuimaan. Kaikkien oireiden (ja kahden roskishaamun jälkeen) täti tuli etuajassa että näin taas tällä kertaa.. en ala, nyt jos ikinä olin melko varma (ainakin siis ton eka r.haamun jälkeen koska koskaan aiemmin ei oo näitä esiintyny ennen ku on ollu tosi kyseessä.. kaks eril testiä ja sama tulos, ja silti taas näin tuppas käymään) varma siis siitä että josko ois onni potkassu.

Anteeks oma napa, täällä on paljon suurempiakin huolenaiheita toisilla, päätän posmitukseni tähän ja siirryn taas hetkeksi aikaa sulattelemaan tätä kuvioo jota ei siis olekkaan. täräyttäkee muut nyt niitä plussia, se aina piristää muakin.

nanille sen verran vielä että jospa se täti yllättäis, ja ei tuliskaan sitte ku sieltä pois katoaa..

jakselkaa kaikki hyvin, tää lähtee koisaa hetkeks ja yöks sitte töihin..

myllerispyy

Vierailija
25/45 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äkkiä vaan omaanapaa..

Mä en ole päässyt kirjautumaan piiiiitkiiiin aikoihin täänne :/

Nyt olis kp22 tai rv6+2 tai jotain. Muutaman päivän vielä ajattelin kärvistellä. On kyllä niin vahva tunne että täti löytää tänne.. Olen jo henkisesti valmistautunut siihen että nuo haamut olivat varhaisesta keskenmenosta, jälleen :(

Mutta loppuviikosta sitten enemmän.

äitix3

Vierailija
26/45 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies siis paukautti eilen ettei halua mitään lasta.

Niin väärin olen omaa miestäni tulkinnut.. Eihän suoranaisesti ole neljättä sanonut haluavansa, mutta eipä tuo ole mitenkään estellytkään. Kevään ja alkukesän olimme siis kokonaan ilman ehkäisyä, mutta sitten minä vähän epäröin ja otimme nuo ällöttävät kumiukot käyttöön (mitä ei kuitenkaan olla oikein hyvin muistettu käyttää..).

Tossa kun toivoin että jos olisikin tärppi käynyt, mieskin jo mietti että tuleeko tyttö vai poika. Jos tulisi tyttö niin tapetoidaanko huone vaaleanpunaiseksi..jne.. En tajua. Jos ei kerran halua lasta niin miksi sitten lähtee mukaan mun vauva-juttuihin?

Kerroin hälle (sillon kun täti tänne kurvasi) että laski jo vauvalaskurilla millonka pikkunen syntyisi jos tässä kuussa tärppäisi. Hän kyseli vaan että no millonko ja millonka sitten se pitäisi alulle laittaa? Tulkitsin siis niin väärin..

Oon ollu tosi allapäin tosta eilisestä asti. Aamulla töihin lähtiessä mies kysy että oonko vielä suuttunut? Sanoin että olen surullinen ja että menisi jo. Tuli siinä sitten halailemaan ja kyselemään kuinka saisi mieleni paremmaksi.. Mitäpä siinä muuta itkuhan se tuli.. Sanoin vaan että mene nyt. Et voi auttaa mitenkään.. Kääntää vain veistä haavassa...

En edes tiedä kenelle tätä ruikuttaisin (paitsi teille, ONNEKSI OLETTE OLEMASSA!!!!!!) Mulla on tuttavapiirissä meneillään avioeroa ja muuta. Oikeita huolia.. Kuka ymmärtäisi itkua siitä että mies ei halua neljättä lasta. Kun kaikki muu on kuitenkin kohdallaa..

Vierailija
27/45 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää marista..

Täällä teilläkin on ollut keskenmenoja ja kaikkea.. En tajua..

Toisaalta on varmasti kamalaa kun toinen niin kovasti haluaa ja itse ei. Ehkä mies ei vaan ole halunnut pahottaa mun mieltä tyrmäämällä ajatusta ihan täysin.. Mut miks tuo ehkäisyn pois jättäminen? Vain laiskuuttako? Jos minä en ehkäisystähuolehdi ei hänkään jaksa vai mitä se oikein on? Onko miehet oikeesti tollasia?

Ehkä mun täytyy nyt vain alkaa opetella elämään tän tosiasia kanssa. Meille ei tule neljättä lasta. Ei tu olemaan ihan helppoa.. Mut eiköhän aika tee tehtävänsä..

myllerispyy: voi kun se täti sinnekin löysi..

äitix3: Jännät paikat sulla!!!

El-liina ja mammariini: Ootte jo noin pitkällä. Vitsi aika menee nopeeta!! mammariini: voimia sulle. Koeta jaksaa levätä ja toivotaan todella että pienokainen malttaa vielä kasvaa kohdun suojissa hyvän tovin!!!!!!

Kuinkas pörri?

paritonsukka: Taitaa jäädä meiltä tuo aleksis kiven päivänä testailu nyt väliin...

Taas kerran pyytelen anteeksi tätä omaa marinaa..

Ehkä olisi parempi jos en täälläkää nyt roikkuisi itseäni kiduttamassa..

maansa myynyt pönttis..

Vierailija
28/45 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis kp23/24 tai rv 6+3

Eikä ole kyllä oireita kumpaankaan suuntaan..

äitix3

29/45 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten ole käynyt pinoutumassa, mutta pahoinvointi on ollut väsymykseen yhdistettynä jotain aivan kamalaa ja nyt sain vielä alkuviikosta ruokamyrkytyksen....Mutta nyt ehkä alkaa jo elämä voittaa.

Nanille pahoiteluni, kyllä tuli tippa linsiin. Sinulle olisi niin jo nyytin suonut. Tsemppiä ja voimahalit sinne. Toivotaan etteä uusi raskaus alkaisi nopeasti ja saisit nyytin syliisi.

Myllerispyy: Voi itku että täti taas löysi paikalle, kyllä olsi tädinkin aika jo uudistaa osoite kirjansa.

Pörri ja susku(toivottavasti nimimerkit meni oikein) Onnittelut plussista.

äitix3: Jännät paikat, toivotaan sinne vahvaa plussa viivaa.

Mammariinille voimia vuodelepoon, ei varmasti ole kovin helppoa.

pönttö-örvelö: Paljon voimia ja tsemppiä sinne, kyllä miehesi on aika lailla sinua mielestäni harhaan johtanut ja kuullostaa epäreilulta, että nyt yhtäkkiä sanookin ettei halua lasta. Toivottavasti kyseessä olisi vain ohimenevä ajatus miehelläsi.

On: Tänään siis kävin uusinta ultrassa ja kyllähän tyyppi siellä oli ja sydän löi. Kovasti oli itsepäinen kun lääkäri yritti saada mittoja niin hän livisti aina anturin alta pois =) Huomenna eka neuvola ja nyt pikkaisen luottavaisempi olo raskauden suhteen aikkei vieläkään ihan uskalla henköistä helpotuksesta.

Hyvää syksyistä viikkoa kaikille!JA kovasti plussatuulia!

-mimmuli- rv 8+2

30/45 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä kirjoittelis taas jotaki...aika menee ihan siivillä, raskas viikonloppu takana (äiti, isä ja sisko lapsineen oli meillä, huoh) ja siitä pikkuhiljaa aletaan jo toipua...

Kiitos kaikille vielä lohdutuksen sanoista! Ne lämmittivät kyllä ihanasti mieltä!

Paritonsukka: voi surku että se täti osas sinnekin! Ei kait se nyt viimenen kierto oo siis yrityskierto...vaikka se aika tässä lokakuussa tuliski niin eihän se kerro että se itse leikkuupäivä ois lokakuussa...nyt sitte peukut vaan pystyyn että teillä tärppi kävis ennen vasektomiaa!!

Pörri: miten sulla menee? Ootko päässyt uuteen testiin? Toivottavasti arvot ois kohonneet ja tuo tuhru vaan sitä aika yleistä tuhrua vaan joka ei merkkaaa sen kummempaa!!

Mammariini: voi surku sentään että nyt jo tuli käsky vuodelepoon! Toivottavasti sulla on apua saatavilla lähellä! Kovasti jaksuja sulle laittelen, koitahan nyt sitte levätä oikein kunnolla!!

Miksuliinu: mää muistan nuo sun km:t ja sitte tärpin heti perään :) Mullahan ei ihan noin menny viimeskään ku tosiaan kesti tuon 1v5kk keskenmenosta ku seuraava plussa tuli...huoh jos menee yhtä kauan uuteen...

El-liinalle kovasti jaksuja raskausoireisiin kyllä ne kohta helpottaa ku viikkojaki on jo noin!! paljon!! Hyviä vointeja tästä etiäpäin!

Myllerispyy: siis nyt kyllä tuli tätille ihan väärä osoite!! Ihan törkeetä ku ei se osaa pysyä poissa ja kiusas sua vielä roskishaamuilla, siis todella törkeää...tuo on niin lannistavaa ku ensin saa vähän vihiä plussasta ja sitte tiputetaan korkealta...olen niin pahoillani sun puolestas!

ei paljon varmaan lohduta että jospa se tärppäis ens kuussa :/ ku nyt ollaan vielä huomattu että ei se tärppikään vielä autuaaksi tee...Mutta lohtuhalit sullekkin laittelen takasinpäin, mää ihan oikeesti toivon niin että se tärppi teille tulis!

äitix3: mutta nuo oireethan on just niitä oireita siis oireettomuus.. =D koitan pitää peukkuja pystyssä että se täti pysyis ainaki teiltä poissa!!

Pönttö-örvelö: olen mimmulin kanssa samaa mieltä että sun miehes on kyllä on harhaanjohtanu sua jonki verran...siis ethän sää nyt niin väärin häntä lukenu, tai mitä nyt sun kirjoituksista ymmärsin, jos hän mietti jo kumpi tuleva vaavi ois ja tapettien väriä...

kovat lohturutistukset sulle lähetän...jospa se aika tekis tehtävänsä, sullahan vielä onneksi iän puolesta aikaa on (tosi kiva lohdutus...anteeksi) mutta aika paljon kyllä noilla miehillä nuo ajatukset ailahtelee ja lentää missä millonki ihan päivistä riippuen...toivotaan siis että tuo ois vaan jotaki mikä pian taas muuttuis...

mimmuli: ihania ultrauutisia! Onnea hurjasti! Nyt vaan sitte oottelemaan seuraavaa ultraa...koitahan jakselle noitten hurjien oireiden kans, kyllä ne kohta helpottaa!! Kyllä mää mielelläni oisin sun kanss yhessä massua kasvattanu ;( mutta nyt saat sen tehä ilman mua..ja eiköhän se onnistu tosi hienosti! Käyhän taas kuulumisia kertoilemassa meille hitaillekki!

ON: Juups..kaippa se on nyt ohi..vähän vielä välillä tuhruttaa muttei kovinkaan pahasti, toivottavasti kohtu nyt älys tyhjentyä kunnolla ettei mitään muuta tarvita...ens viikolla meen lekurille, käytän siis sen alkuraskauden ultra-ajan nyt jälkitarkastukseen...toivottavasti ei lekurin papruissa lue että olen tulossa alkuraskauden ultraan :/

Eilen päästiin taas aloittelemaan uutta yritystä =D vaikka ei kait me ihan tosissaan yritellä...

Nyt meen taas häirihtemästä...plussatuulia kaikille!

nani onko se nyt sitte kp10?

Vierailija
31/45 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuotoa ei jomotusta ei mitään.

TÄnään olis tädin pitänyt tulla.. jos ei saavu myöhässä kun srtessaan niin kovin. Nyt siis 24/24.

jos se edellinen vuoto oli kuukautiset, mutta jos se olikin vain "vuotoa"...

Eipä auta kuin odottaa huomiseen. Pitää aamulla kipaista apteekin kautta töihin. ;)

Ja anteeksi viimeaikainen omanapaisuuteni.. mutta kyllähän te taidatte ymmärtää, eikös?

äitix3

Vierailija
32/45 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pörrillä on tilanne?

Pönttis, jaksamista sinnepäin , toivottavasti miehes vielä muuttais mieltään tai jospa kuitenkaan että tästäkään eteenpäin "muistais" käyttää niitä kumi-ukkoja.

Myllerispyylle pahoittelut, mä en o koskaan saanu roskishaamuja, siellä ei ilmeisesti pikkunen tarrautunut tarpeeks tiukasti kiinni että olis kyydissä pysynyt. :( Kovasti onnea ensikiertoon.

äitix3 mikäs sulla on tilanne, jokos on plussatesti tehty?

Nani, se on varmaan iha hyvä käydä siellä lääkärissä tarkastamassa tilanne, olis kyllä varmaan kauheaa jos lääkärillä lukis et oot alkuraskauden ultraan tulossa ja se ensitöikseen onnittelis. Siinä olis varmaan itkussa pidättelemistä. :( Aloin miettimään että käytköhän kenties samassa paikassa gynellä kun minäkin ja mullakin ensiviikolla aika, ehkä törmätään odotustilassa. ;)

Osaiskos täällä joku kertoa kokemuksesta että kuinka aikasin ennen ovisplussaa tikussa näkyy edes jonkinlainen haamu tai sylkitestissä jonkinmoista kuviota. Taitaa taas kierto venyä kun menossa kp 18 ja kummassakaan ei mitään näy vielä.

mansikkainen kp 18/35? yk 6

Vierailija
33/45 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ja omaanapaa heti alkuun; Taitaa täti kolkutella jo ovella :( Kuukupin reunalla oli aamusella aavistuksen verran vaalenpunaista limaa. Pistin kupin yöksi jos vuoto olisikin alkanut niin ei patjan sotkeentuisi..

Harmitukseltani jätin apteekkiin menemättä. Täytyy vain taas odottaa.

Nanille vielä haleja. toivottavasti lääkärireissu sujuu hyvin ja pääsette aloittamaan "puhtaalta pöydältä". Jaksamista!

Mansikkainen: onko sula jokin erityinen syy tohtorin tapaamiseen?? (vai olenkohan TAAS unohtanut lukemani...)

Loppuviikkoa kaikille!

äitix3 25/24

Vierailija
34/45 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotin taas pitkät pätkät eikä sitä näy missään...!!!!!!!!!!

Vierailija
35/45 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuossa aiemmin tänään taas vaikka kuinka pitkästi ja sitten kun yritin lähettää sitä tulikin vaan että et voi lähettää samaa tekstiä uudellee.. tai jotain sinnepäin. Eipä ole ennen moista käynyt!! Kaikkea muuta kuitenkin.. milloin nämä sivut oikein alkavat toimia kunnolla?!

Niin mies sitten perui puheensa!! Neljäs pienokainen onkin meidän perheeseen tervetullut!!

Minä kun olin aina kuvitellut että miehelle tämä asia on helppo, tulee jos on tullakseen. Ja että se olen minä kun asioita vatvon ja vatvon. Ei vain ole saanut suutaan auki asioista joita on itse pohtinut.. Sanoi olevansa ihan kateellinen kun minä uskallan "mennä niin tunteella.." Minä joka olen kohta puolitoistavuotta selittänyt sekä hänelle että pyöritellyt täällä asioita puoleen jos toiseen..

Vierailija
36/45 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lisää kirjoitan.

äitix3: Toivottavasti täti nyt ei vaan oikeasi olisi sinne löytänyt..

Nani: Toivottavasti lääkärissä selviää että kaikki on kunnossa!! Sitten jos vaikka tärppäisi heti tästä kierrosta uudestaan!! Olisitte kyllä sen ansainneet!!

mimmuli: Tuo on aina niin liikuttavaa nähdä pienen sydämen lyövän!! Ei kai sitä missään vaiheessa raskautta täysin uskalla huokaistakkaan (ainakaan en minä..), mutta koeta silti jo nauttia raskaudestasi!!!

paritonsukka: katsellaanko kuitenkin sitä aleksis kiven päivää..? Todellista plussa puhuria nyt sinnekin päin puhkumaan!!!!

Kuuluuko pörristä mitään?

Pitiköhän jotain vielä kommentoida..?

Oon ollu jotenkin niin täynnä näitä omia juttuja. Onneksi etes te olette jaksaneet kuunnella=lukea. Kiitokset siitä!!

pönttis

joka nyt PALJON paremmalla mielellä!!

kp 9/28

Vierailija
37/45 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä olen käynyt pikapikaa lukemassa, mutta vasta nyt ehdin vastailemaan...

Pörri, mitäs uutta sinne? Toivottavasti kaikki on hyvin ja plussa vahvistunut!

Mammariinille voimia loppuraskauteen! Uskon, että on varmasti masentavaa joutua vuodelepoon tossa vaiheessa, kun pitäisi nauttia "kukkeasta keskiraskaudesta". Tulehan välilä kertomaan kuulumisia!

Myllerispyylle pahoittelut tädin vierailusta, mistä se nyt sinnekin löysi?! Ihan väärin ensin vähän lupailla muuta ja sitten kuitenkin pölähtää paikalle!

Äitix3, teitkö uutta testiä jo? Ei kai vaan täti ole kurvannut sinnekin? Eihän?!

Mimmulille tsemppiä väsymyksen ja pahoinvoinnin kestämiseen! Kyllä se pian helpottaa, vaikka tiedän ettei toi auta yhtään tällä hetkellä...

Nani, hyvä että pääset ultraan tarkistuttaan mikä on tilanne. Toivottavasti kohtu on tyhjentynyt kokonaan eikä mitään lisätyhjennyksiä tarvita. Ties vaikka ultrassa näkyis jo oviskin :-)

Mansikkainen, mulla ei ole mitään tietoa noista testeistä, mutta tärppionnea toivottelen silti :-) Ainakin tiedät nyt, ettei toivo ole vielä menetetty tässä kierrossa...

Ja Pönttis... Onneksi sun mies perui puheensa! Piti jo aiemmin kommentoida tohon miehen toteamiseen ettei enää lapsia, että samaa on kuultu meilläkin aika ajoin. Eipä taida olla montaakaan päivää viime kerrasta. Mutta kummasti ne kumiukot on silti kauppaan jäänyt. Viime kerralla kysyinkin mieheltä suoraan että miksi haluaa seksiä ilman ehkäisyä jos ei kerran halua lasta. Vastasi, että ehkä sittenkin alitajuisesti haluaisi sen vauvan, muttei uskalla "virallisesti" sitä päätöstä tehdä. Tuntuu niin järjenvastaiselta kuulemma. No, eipä noi mietteet ole vieraita mullekaan, joten hyvin ymmärrän mistä mies puhuu. Joten me nyt edelleen tjottaillaan :-) Ja testataan sitten yhdessä vahvat plussat Aleksis Kiven päivänä!

Paritonsukka kp9 myös ja /28-29

Vierailija
38/45 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut juurikaan koneelle istahtaa kun suren tätä elämääni.. Viime viikon perjantaina testi oli edelleen vaalea, myöhemmin alkoi tuhruvuoto. Lauantaina sain huomattavasti tummemman viivan ja maanantain verikokeissa arvo oli noussut 580. Eli raskaana ollaan mutta kovin pienet on lukemat eikä lääkäri nähnyt ultralla vielä mitään, ei edes sitä onko kohdussa vai ulkopuolella :(

Vuoto on jatkunut, ruskeaa enimmäkseen mutta päivittäin myös verta, ei paljon, pyyhkiessä, mutta kuitenkin. Tänään koko päivä tiputellut. En jaksa enää, tunteet menee täyttä vuoristorataa, toisella hetkellä uskon ja sitten taas kolottaa selkää ja tiputtelee. Ensi viikon tiistaina uusi ultra ja toivon että saisin jotain tietoa. Usko tämän vauvan saamiseen on mennyt ja itkut itketty moneen kertaan.

Toivottavasti teille muille tulisi selkeitä ja tummia plussaviivoja tikkuihin. Käyn kyllä teidän juttujanne lukemassa ja kirjoittelen taas kun jotain uutta kuuluu.

Pörri, surkeana

Vierailija
39/45 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kommentoida parittomallesukalle että just noin. Tota meilläkin mies sanoo, että ei uskalla tehdä "virallista" pääätöstä kun kaikki "järkisyyt" on niin sitä vastaan, mutta ei halua ehkäistäkkään. Nyt kuitenkin taidettiin ehdä se "virallinen päätös" kun tihrustin kuinka rankkaa minulle on tämä eipäs juupas -leikki. Ja mieskin on jo aiemmin todennut että jos neljäs tulee niin ennenmin pian, kuin esim. viiden vuoden päästä. Sitte jos joskus se nelonen saadaan niin sitten kyllä mietitään jokin pysyvämpi/pidempi aikaasempi ehkäsy, ettei tarvi alkaa enää viidettä kuumeilla!!

Voi pörri eikö se viiva nyt millään vahvistu.. Toivotaan että sitten tiistaina lääkäri sieltä jo pienokaisen löytäisi ja tuo tiputteli asettuisi. Todella kurja tilanne.. Voimia sinulle!!!

pönttis kp 10/28

Vierailija
40/45 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut kauhea tohina päällä kun on tuo muuttkin nyt noin 1 viikon päästä.

Kävin tossa maanantaina lekurissa jossa selvis että paikat on jo tosi pehmeet ja kohdunsuu on lähteny jo aukeemaan sekä kanavakin on jo lähes kokonaan hävinny jonka takia pitäs tommosia estolääkettä popsia vaikka ei ne pahemmin mitää auta.Kovasti varotteli ennen aikasesta synnytyksestä mut sais tuo poika viel joitaki viikkoja masus pysyy.