Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥♥ Syyssäteiden Perjantaipino ♥♥

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se pino sitten käydä aloittamassa, vaikka kirjoittelinkin alkuyöstä eiliseen pinoon kuulumisia :) Addiktoivaa tämä homma juu.. :D

Anu, peukutukset täältä että muutaman tunnin päästä plussa paukahtaa testiin!

Unohtui silloin alkuyöstä kommentoida, miten ihanaa on kun alkaa talvi tehdä vihdoin tuloaan! Ajelin illalla töihin pikkupakkasessa kirkkaassa kuunvalossa ja lumi valaisi jo maata ihanasti... Kaunista!

Toivotan kaikille mukavaa perjantaipäivää ja viikonlopun alkua!!

Riika

Vierailija
2/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei plussauutisia ole, koska koulu kutsui taas! Mutta koulun jälkeen päätin kipaista apteekin kautta kotiin testaamaan, kp nyt 41/28-32. Jänskättää hieman, avokkikin on ihan täpinöissä. Toivottavasti olis sitten illalla uutta ja mielyttävää kerrottavaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]IHANAA KUN ON PERJANTAI!

Tule anu sit kertomaan heti mitä tapahtui. Toivottavasti tulee kunnon plussa! Peukkuja pitelen...

Eilen iltapäivällä vihlasi mahasta ihan hirveesti, mutta meni hetken päästä ohi. Tiedä sitten mitä oli mutta tänä aamuna on nyt sitten helpompi olo. Ei okseta niinkuin muina aamuina. Mä NIIN toivoisin, että se oli jokin kiinnittymiseen liittyvä riipaisu. Vielä en kuitenkaan ala hyppiin riemusta. Jos nyt parisen viikkoa kattelis tilannetta.

G: Mitä suunnitelmia viikonlopulle?

Mä taidan lähteä jouluostoksille lauantaina kun mies luultavasti lähtee merelle kalaan (hullun touhua sanon mä!!!).

Kivaa perjantaita siskot, mä palaan Excelin pariin kun maanataina olis tentti...

Myöhemmin ehkä palailen!

-Taelsa-[/color]

Vierailija
4/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mahoton kiiru koko päivän!

Illalla äkäseen ennen nukkumaan menoa lukasin pinon, mutta jo yön aikana olen unohtanut mitä kenellekin kuului... Sorry!

Olen nukkunut nyt kaksi yötä NIIIIIIIIN huonosti!

En Tirriäisen takia vaan muuten vaan!

Tirriäinen menee nukkumaan 9 pintaan ja tänä aamuna heräs puol 9!

Eikä yhtään pinahdustakaan koko yönä kuulunut huoneesta!

Mutta uskon jotenkin että olen vanhuuden ;) myötä saavuttanut kuuhulluuden!

Eikös sellainen nyt ole ollut...

Menossa jo mutta silti...

Anulle peukut on tällä suunnalla pystyssä!! bd

Heti kipinkapin sitten kertomaan miten kävi!! =)

Olivian kanssa oltiin vissiinkin piinapenkkiläisiä...

En muista oliko muita... Oli varmaankin!

Tsemppiä tapapuolisuuden nimissä!!

G:

Olin jo eilen kokeilemassa että onko taidot vielä tallella ja eivät äippärin aikana mihinkään olleet kadonneet...

Joten viikonlopputyöt kutsuu tätä mamia!

Pääsen kassalle hymyilemään ja toivottelemaan hyvää joulua! ;)

Pikku ystäväni syöttötuolissa alkaa ähisemään siihen malliin että lähdemme potalle istumaan ja josko saataisiin tulosta siellä aikaan!

Eli aasinsilta seuraavaan...

Kp 30/27-33...

En ole testannut...

Ei tuntemuksia masussa...

Gigat on turvoksissa...

Mutta katotaan...

Gottago!!!

-S-

Vierailija
5/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys vaan kaikille täältä hesasta.

Tänään on ollut ulkona aika kylmä ilma, oltiin pojan kanssa pihalla ja meinasin itse jäätyä.

Nyt kun olen pojan kanssa kahden kerkeen vähän jotain kirjoittelemaan. =)

Tiistaina juna matka meni hyvin ja ei onneksi ollut mitään vaikeuksia pojan kanssa. Todella nätisti istui ja touhusi omiaan, mutta loppumatkasta rupe kiukututtamaan ja väsymys iskemään.

Ei kumminkaan antanut unelle periksi vasta kuin päästiin junasta pois.

Poju sitten nukkuikin niin suloisesti vaunuissa mummolle asti.

Tänään sitten miehenikin tulee tänne töiden jälkeen, eli on joskus kuuden aikoihin illalla täällä. =)

Jaja: onko siellä mikkelissä minkälainen sää tällä hetkellä?

Nyt taidan mennä taas leikkimään pojun kanssa, kirjoittelen sitten taas kun kotiudumme.

onnittelut kaikille plussanneille ja paljon plussa säteitä kaikille.

YoGiNoS

Vierailija
6/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Tänne ei mitään uutta, mutta tulin noita listoja päivittelemään ja nostamaan näkyviin, niin ajattelin muutaman sanasen tännekin kirjoitella.. Väsymys painaa päälle, menin illalla nukkumaan 01:n jälkeen ja kuopus heräsi jo vähän yli 7.. ei olisi MILLÄÄN jaksanut, mutta eihän siinä muukaan auttanut! :/

kp22/26-27 menossa ja jännitys alkaa tiivistyä.. Vaikka pessimisti minussa sanookin, että turha sitä on edes pitää toivoa yllä, mutta katsotaan nyt kuitenkin ensi viikkoon ensin. ;)

Serafille roimasti peukutuksia!! Ja Anulle myös! Plussatuloksia odotellessa.. ;)

Ja taas tarvitaan erotuomaria.. heippa taas!

Vierailija
7/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Hei vaan täältä Vantaaltakin.. ulkona on kylmä, hyrrr... vaikka kai se kylmempikin voisi olla ;) Lunta saisi tulla kyllä tänne eteläänkin, pistähän Riika sitä tännekin suunnalle sieltä ylhäältä.

Riika -> Joo, mun ostokset meni tavalliseen tapaa, enpä löytänyt oikein mitään... höh, etsin kans mustia housuja kokeilin ainakin 10 mutta ei... aina pussitti jostain. No ehkäpä mä jotain kehitän ylleni illaksi. No mutta säästyi rahat tämän päivän kampaaja kuluihin.

Ja kiva että Oliviakin nautti illasta normaaliin tapaa :) Hoppas oli vika kerta piiiiiiiiitkään aikaan :)

G: mun viikonloppu suunnitelmat vissiin selvät kaikille ;) eli tämä täti harjoittelee bilettämistä.. katsotaan onko taidot vielä tallella ;) olo on kuin teinitytöllä, hih, no hyvää taitaa tehdä...

Se voi kyllä olla että on niin heikko peikko olo seuraavat pari päivää ettei tarvii tulla koneelle kommentoimaan, hui.

Jep jep, enpä jaksanut tehdä muistiinpanoa pinosta, sorry, niin toivontanpa kaikille tasapuolisesti plussarikasta viikonloppua!

Niin joo, ovistestin haamu oli tänään olemattomampi kuin eilen, ihme juttu.. saas nähdä mihin se kääntyy ja koska vahvistuu, jos siis vahvistuu.. onkos muut käyttänyt niitä?

Joo tää mun juttu sitten rönsyilee aiheesta toiseen niin ettei varmaan kukaan pysy kärryillä... joten poistun takavasemmalle..

Ihanata viikonloppua,

toivottelee Kathyli [color=pink][size=6]♥

Vierailija
8/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vähän kasvattamaan pinoa tännekin puolelle :)

Oikein paljon plussaonnea piinailijoille!! Odotus-puolella yritämme kirjoittaa viikkopinoa teitä muita odotellessa!

Ehkä olen vain hyväuskoinen, mutta tulin mielestäni aika helposti tästä kierrosta raskaaksi vaikka ei niin kauheasti yritettykään eikä oikeina päivinä. Uskon siis, että jotain hyötyä on ollut greippimehusta sekä helokkiöljykapseleista! joten niitä vain popsimaan :)

Täällä vähän väsyttää mutta ihanaa kun on perjantai!!

Plussaonnea säteille! Kirjoitin kerran heinisläisiin mutten tunne kuuluvani heihin. Joten toivottavasti saadaan oikein pian siirrettyä tämä pino odotuspuolelle.

Toivottavasti kukaan ei ärsyyntynyt tästä kirjoituksestani. Se ei ainakaan ollut tarkoitus.

Mukavaa viikonloppua!

matleena

Vierailija
9/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ovistesteistä. En ole koskaan aikaisemmin kokeillut ja nyt päätin testailla kun niistä paljon täällä puhuttiin. En kyllä ymmärtänyt niitä yhtään, ensin näytti haaleaa, sitten ei mitään, sitten taas tummempaa ja haaleampaa... 7 päivää tikutin ja 2 päivää niiden jälkeen tuli ovislimat, eli en sit tiedä missä kohdassa se oli. Eipä tuo haittaa kun usein kuitenkin pupuillaan muutenkin.

Pikkupakkasta ollut ja kevyesti lunta, kummasti valaisee aikaisia aamuja. Tällä viikolla tullut muutenkin pientä joulutunnelmaa. Töistä tullessa kotona soi joululaulut kun tytöt tekee joulukortteja. Tosi kivaa, eli olen joulu ja talvi-ihminen.

Kysymys kirjoittamisesta; miten ihmeessä te saatte tehtyä pitkiä viestejä, kun mun koneella kirjoitustila loppuu? Sit noi värit ja sydämet?

Vierailija
10/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esittelypinoa lueskelin silleen pikaisesti niin huomasin, että suurin osa raskauksista on kuitenkin alkanut muutaman kierron jälkeen. Joten ei vaivuta epätoivoon. Tietysti palstallamme voi olla mukana sellaisia, jotka ovat yrittäneet pitkään, mutta tulleet aktiivisesti mukaan nyt syksyllä. Heille erityisen paljon jaksamista. Itse kun olen tullut raskaaksi hyvin helposti joka kerralla ja sit kuitenkin se pettymys joka kierrolla, mitkä ehtii tärppiä odottaessa tulla, on tosi kova.

Raskaana olevia oli muuten tosi paljon meidän pinossa, ONNEA heille!

Taas mä meen.

Vierailija
11/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathylle ja Gringolle noista ovistesteistä. Minä käytin niitä nyt näissä kahdessa yrityskierrossa, kun meillä tuo sänky elämä ei ole niin aktiivista, että luottaisin siihen, että on aina simppoja odottamassa;)

Niisähän sanotaan, että jos kierto vaihtelee, niin aloitetaan sen kierron lyhimmän päivän mukaan se testaus. Jos kierto on välillä pitkä niin saattaa joutua tikuttelemaan pidempäänkin kuin sen 7 päivää, joten silloin kannattaa jo valmiiksi tilata enemmän niitä testejä. Itse aloitin tikuttelun kp 9/26-28 ja todella vahva viiva ilmestyi kummassakin kierrossa kp 12. Eli niinkuin niissä ohjeissakin on, niin positiivinen tulos on vahvempi tai vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva, muissa tapauksissa tulos on nega. Meille siis toinen tikutuskierto tuotti tulosta ja suosittelen niitä kyllä sellaisille pareille, jotka eivät jaksa pupuilla ahkerasti joka toinen päivä;)

Yoginokselle: Täällä on pikkupakkasta ja hitunen valkoista näkyy maassa, mutta ei vielä voi sanoa, että maa olisi valkoinen.

Anulle, Serafille ja kaikille muillekin piinailijoille tasapuolisesti +++++++++++++++++++++++++++++++ säteitä ja tervetuloa odotuspuolelle:)

Jaja ja pikkarainen rv 5+4

Vierailija
12/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan hirveesti testata. 37/36 vasta mutta jos vaan tulos olisi odotettu, pelastaisi se viikonloppuni. On nimittäin muutoin tulossa ankeaakin ankeampi (fiilikset kaikin puolin aivan maassa). Koitan kuitenkin säästellä testiä... katsotaan, jos ei aamuun mennessä täti tule, voi olla että vapaapäivän kunniaksi (pitkään aikaan!) testaan. Jos on nega, niin eipähän sit tarvitse liiemmin tällä asialla enää päätä vaivata. Tämä toivo-epätoivo on kuitenkin pahempoi, kuin selvä tulos.

Serafiko se mun kanssa piinaili? Tsemiä sinne myös. Ja Jedelede tais piinailla kanssa, vaikka ei tainnut vielä olla ihan viimeset hetket käsillä... tsemiä sullekin.

On tää piina kyllä kutkuttavaa!!!

Sori omanapainen teksti, pakko oli vaan purkaa tuntoja, vielä kun on siihen mahdollisuus (siis kun voi vielä elätellä toivoa).

[color=Red] -Olivia [size=6] ♥

Vierailija
13/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijoo, anteeksi, unohdin Anun ihan tyystin. Testaa nyt jo ihmeessä, en ymmärrä kuinka olet voinut olla testaamatta vaikka jo noin pitkällä olet päivissä. On kyllä niin vahva usko täällä, että plussa luvassa :) Eli tule nyt jo ihmeessä kertomaan testin tulos :)

Terkuin yks malttamaton

Vierailija
14/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä niiin varmasta olosta!

Jos vielä siitä joskus höpötän niin muistuttakaa minua!! =)

Anyways, näen punaista!!

Mutta, itsellä hyvä fiilis, toki harmittaa!!

Nyt ruuanlaittoon!!!

Tsemiä Olivialla! Testaa nyt jo!!! ;)

Ja tsemiä Jedeledelle!

Plussia ja pitkiä hermoja!

-S-

Vierailija
15/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niikuin otsikkokin antoi ymmärtää niin negaa se näytti. En tiedä tekikö mielikuvitus temput vai mitä, mutta parin sekunnin ajan olin huomaavani jonkinlaisen haamun.... saanut sit nähdä.

Itselläni on menossa vasta toinen luomukierto, joten tämänkin takia päätin viivästyttää testaamista. Kait kroppa on tehnyt jekkuja....

Lisäksi kun ei ole mitään oireita, niin tuntunut, että myöhässä ovat muuten vaan...

No toivottavasti teillä muilla piinaajilla olisi parempi onni!!!

Vierailija
16/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Serafi ja Anu! Minä kun niin luulin, että nyt saadaan plussapino kasvamaan. Pahalta siis näyttää, taitaa olla heinä-elokuisten plussajono jo täynnä :( Mulla jos ei nyt tärppää, niin näin pitkällä kierrolla menee seuraava la jonnekin syyskuun puolelle jo :(

Anun pitkä kakkoskierto estää mua testaamasta, mullakin kun vasta toka luomu menossa. Sanoin juuri eilen miehelle, että olis pitäny lopettaa pillerit jo aikaisemmin, ihan vaan senkin takia, että ois kroppa saanu kunnolla aikaa " normalisoitua" . Tämä siis vinkiksi sellaisille, jotka vielä syövät pillereitä, mutta haaveilevat kohta aloittavansa yrittämisen!!

Inhottaako muita kun mies käy kurkkimassa selän takana vähän väliä, mitä täällä kirjoittelen. En tykkää yhtään!!! Argh. No tämä lienee merkki, että nyt koneelta pois ja sohvalle lötköttämään mentävä, mars!

Hyvää viikonloppua kaikille säteilijöille!!!

Ovisbongaajille erityisesti puhtia petihommiin!!! Muistakaa aloittaa ajoissa " täsmäily" ja jatkakaa pitkälle, jotta ei vaan pääse ovis ohi huomaamatta. Pilkettä silmän kulmaan siis sisaret!!!

[color=Red] -Olivia [size=4] ♥

Vierailija
17/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun kirjoittelin pitkät pätkät, ja nyt mulle kävi se sama, mitä monet ovat valittaneet, että viesti katoaa bittiavaruuteen!! Argh.

No lyhykäisyydessään, SUURIMMAT PAHOITTELUNI SERAFI ja ANU! Koittakaa kestää!! Seuraavassa kierrossa sitten!!

Meikä ei nyt taida testata, kun Anullakin meni toka luomu noin pitkäksi, täytyy yrittää odotella yhtä kärsivällisesti!

Vierailija
18/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun kirjoittelin pitkät pätkät, ja nyt mulle kävi se sama, mitä monet ovat valittaneet, että viesti katoaa bittiavaruuteen!! Argh.

No lyhykäisyydessään, SUURIMMAT PAHOITTELUNI SERAFI ja ANU! Koittakaa kestää!! Seuraavassa kierrossa sitten!!

Meikä ei nyt taida testata, kun Anullakin meni toka luomu noin pitkäksi, täytyy yrittää odotella yhtä kärsivällisesti!

Vierailija
19/19 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä tietoliikenneyhteydet joskus. Kaikki kolme viestiä siis tulivat kuin tulivatkin, vaikka kone herjasikin, että " jotain puutuu" . Hitto. No nyt antaa olla, vihdoinkin koneelta pois, ajoin jo mieheni taas muualle, kun suututti sen " kyttäys" selän takana :( Kylläpä voi suututtaa nyt kaikki!! Argh.

Anteeksi vielä negatiivisuuteni joka asian suhteen. Kyllä tämä tästä vielä joskus iloksi muuttuu.